Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Rouvoet! Rouvoet! Rouvoet!

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
:lol:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Super!!!!!!! Het zou mij overigens niks verbazen, dat hij het er in dat geval dan ook nog echt mee eens is :D

Gr.
Mystic.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik vind deze wijze van strijd voeren smakeloos.

Zeker wij als psychonauten zouden een persoonlijk controle agentschap moeten uitdragen waarbij we geen overdrijvingen aandikken om ons gedachtengoed meer kracht bij te zetten. Dat is iets voor de PVV en daar distanteer ik me graag van.

Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn. Desalniettemin mag zijn individuele standpunt geen draagvlak zijn om anderen de Christelijke roots op te leggen in het democratoische model waarin we leven. Ik vind dat de CU op dat punt in de hoek moet worden gedrukt.

Maar simpele kreten afvuren en hun bewust in hun ziel proberen te raken is met gelijke munt betalen als religeuzen die expanderen en anderen trachten mee op te vreten.

Laat de persoon Klink, Rouvoet en anderen Christenen met rust, maar schuif ze stevig onder de neus dat ze educatieve grondvesten missen om een rationele visie te verenigen met de te nemen politieke besluitvorming.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik vind deze wijze van strijd voeren smakeloos.

Zeker wij als psychonauten zouden een persoonlijk controle agentschap moeten uitdragen waarbij we geen overdrijvingen aandikken om ons gedachtengoed meer kracht bij te zetten. Dat is iets voor de PVV en daar distanteer ik me graag van.

Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn. Desalniettemin mag zijn individuele standpunt geen draagvlak zijn om anderen de Christelijke roots op te leggen in het democratoische model waarin we leven. Ik vind dat de CU op dat punt in de hoek moet worden gedrukt.

Maar simpele kreten afvuren en hun bewust in hun ziel proberen te raken is met gelijke munt betalen als religeuzen die expanderen en anderen trachten mee op te vreten.

Laat de persoon Klink, Rouvoet en anderen Christenen met rust, maar schuif ze stevig onder de neus dat ze educatieve grondvesten missen om een rationele visie te verenigen met de te nemen politieke besluitvorming.

Ik sta hier even raar van te kijken Brugmansia. Infeitte heb ik een heel verhaal in mijn hoofd als antwoord op jou reactie. Maar kom op zeg, een beetje humor kan geen kwaad hoor. Humor is zelfs gezond. Wat wil je nog meer!
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.

Brugmansia -25

Bah......

Kennelijk is niet iedereen wakker hier....

Van jou mogen vrouwen zeker ook hun stemrecht weer kwijtraken?

Onvoorstelbare reactie.
 

Mycophile

Alpiniste Kundalini
Inscrit
30 Juil 2004
Messages
534
Ik vind die tekening verre van smakeloos. Sterker nog, zo wil ik er meer zien.

En als het om de Christenunie gaat (of eigenlijk het hele kabinet), mag het wat mij betreft eigenlijk ook wel smakeloos zijn, zo lang de boodschap maar overkomt.

Brugmansia a dit:
Laat de persoon Klink, Rouvoet en anderen Christenen met rust, maar schuif ze stevig onder de neus dat ze educatieve grondvesten missen om een rationele visie te verenigen met de te nemen politieke besluitvorming.

WTF?

Die personen waar jij het over hebt, zijn er wel voor aan het zorgen dat alles waar 'de Psychonaut' voor staat naar de klote geholpen gaat worden. Wat mij betreft heeft het ook niet zo veel met politiek te maken, maar meer met hun persoonlijke idealen. En als het om persoonlijke idealen gaat, mag je ze ook op de persoon aanpakken. Niks met rust laten dus, vol d'r in gaan. Allemaal! Met de discussie, maar ook met sarcasme en alles wat erbij hoort... Geweld is voor mij de enige non-optie, voor de rest is wat mij betreft het jacht-seizoen geopend!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
En als het om persoonlijke idealen gaat, mag je ze ook op de persoon aanpakken. Niks met rust laten dus, vol d'r in gaan. Allemaal! Met de discussie, maar ook met sarcasme en alles wat erbij hoort... Geweld is voor mij de enige non-optie, voor de rest is wat mij betreft het jacht-seizoen geopend!
Amen!
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
misschien is het goed om een aparte thread voor politieke cartoons te starten, om te voorkomen dat die versnipperd over het hele forum terecht komen en irritatie veroorzaken omdat mensen ze te serieus nemen ¿ Wat denken jullie ¿ *

Het is net zo goed propaganda, maar dan van de psychonauten kant. Ik zit er ook niet meteen op te wachten om die op willekeurige momenten voor mijn neus te krijgen.

Een interne psychonauten discussie is goed, een verhitte discussie of strijd niet. Devide and conquer etc.

*viva la spaanse toetsenbord.

p.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Sjeetje he, wat een gedoe om zo'n plaatje. Dat had ik hier niet zo snel zien gebeuren. Het internet staat er vol van! Als je dat niet wilt aanzien, kun je beter de stekker er uit trekken.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Een beetje humor kan geen kwaad, zeker niet, maar om nou gelijk te gaan zeggen dat dit grappig is vind ik ook wel ver gaan. Deze cartoon is net zo'n grote vorm van projectie als wat we gewend zijn van de regering. Daar verander je helemaal niets mee.

* /me wou dat er een gaap-emoticon was.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
IK stoor me er niet aan. Maar ik vind dat je als een psychonaut een volwassen signaal moet afgeven om des te meer te laten blijken dat je nuchter genoeg bent om je politieke tegenstanders inhoudelijk te kunnen aanvallen.

Als je op bekwaamde wijze je visie kunt uitdragen binnen een reeel kader zonder aandikkingen of overdrijvingen. Laat je eveneens blijken dat 'drugsgebruikers' van psychedelics, niets weg hebben van verslaafden, extreemlinksen/krakers, of niet maatschappelijk meedraaiende.

En ieder individu mag ongezonde/dictatorale/veroudere standpunten hebben binnen een democratie. Deze mogen echter niet wettelijk doorgevoerd worden.

All conservatieve ideeen ten spijt, je kunt ze democratisch gezien niet uit het hoofd van een Christen slaan. Als je dat wel wilt, situeer je op hetzelfde niveau van willen kortwieken.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Alle politieke discussie even opzij gezet, +10 voor OP's grappige cartoon!~
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
IK stoor me er niet aan. Maar ik vind dat je als een psychonaut een volwassen signaal moet afgeven om des te meer te laten blijken dat je nuchter genoeg bent om je politieke tegenstanders inhoudelijk te kunnen aanvallen.

Als je op bekwaamde wijze je visie kunt uitdragen binnen een reeel kader zonder aandikkingen of overdrijvingen. Laat je eveneens blijken dat 'drugsgebruikers' van psychedelics, niets weg hebben van verslaafden, extreemlinksen/krakers, of niet maatschappelijk meedraaiende.

Daar heb je natuurlijk wel een punt. Maar dit soort (onzin/humor) circuleert nu eenmaal op het internet. Ik denk dat Heartcore net als ik zelf en een aantal anderen op dit forum, wel degelijk hier de humor van in kunnen zien. Vooral omdat het hier toch een klein beetje toepasselijk is. En ik denk dat uiteindelijk zelfs iemand uit de politiek nog wel instaat is om er een beetje de humor van in te kunnen zien. Dat dit toevallig hier op het forum is komen te staan, maakt ons nog niet meteen links, kraker of niet maatschappelijk meedraaiend!

Daarnaast vermoed ik niet dat mensen gelijk het door jou genoemde zullen denken. Wat dat betreft schrikt een wazig trip report nog meer af, dan enkel alleen dit politiek getinte plaatje. Ik weet zeker dat er mensen zijn die bij het lezen van sommige reports zich pas echt gaan afvragen, hoe iemand in godsnaam zich zelf, zoiets doms aan kan doen!

Maar goed, dit zal zo te zien duidelijk een punt blijven waar de meningen over zullen blijven verschillen. Het is wat dat betreft ook wel goed dat jij hier dit punt gemaakt hebt. Zo zien we teminste, hoe anderen hier op het forum over dit soort topics nadenken. En kunnen we een beetje rekening met elkaar blijven houden ;)

Groetjes,
Mystic.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Maar goed, dit zal zo te zien duidelijk een punt blijven waar de meningen over zullen blijven verschillen. Het is wat dat betreft ook wel goed dat jij hier dit punt gemaakt hebt. Zo zien we teminste, hoe anderen hier op het forum over dit soort topics nadenken. En kunnen we een beetje rekening met elkaar blijven houden Wink

Dit lijkt me erg belangrijk idd, 't lijkt me dat dit forum toch vooral een plaats moet zijn waar mensen hun mening/zichzelf kunnen uitten en dat de discussie in gang blijft. De één kan er om lachen, de ander vind het smakeloos. Daarover in discussie gaan kan beide kanten nieuwe inzichten verschaffen en hun mening scherpen.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Haha, ik reageerde ook wel wat fel. (Mental note: minder caffeine voortaan)

Mja, zit me ook gewoon niet lekker dat psychonauten niet gehoord worden door politiek Den Haag. Dus ik jaag ze het liefst zo min mogelijk in het harnas.
 

Mel

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2007
Messages
20
Brugmansia a dit:
Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.

Ik vind van niet... waanzinnige standpunten horen niet ondersteund of gestimuleerd te worden.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Mel a dit:
Brugmansia a dit:
Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.

Ik vind van niet... waanzinnige standpunten horen niet ondersteund of gestimuleerd te worden.

Maar je mag ze wel innemen. Dat is namelijk een grondrecht. Mijn standpunt dat alle (ja, alle) drugs gelegaliseerd moeten worden is volgens sommigen ook waanzinnig. Waanzin hangt af van de groep waar je je in bevindt. De grondwet staat boven elke groep.
 

Mel

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2007
Messages
20
vind ik onzin... homoseksualiteit is een natuurlijk gegeven...mensen worden zo geboren (onafhankelijk van de groep waar ze zich in bevinden), jouw of mijn of rouvoets mening veranderen daar niets aan. En daarom vind ik rouvoets "mening" gevaarlijk en waanzinnig en vind ik dat hij de politiek niet zou mogen misbruiken om zijn waanzinnige denkbeelden te verspreiden. Dat is nl schadelijk voor onze "vrije" maatschappij en schadelijk voor mensen die geen enkele schuld hebben aan wie of wat ze zijn.
 
Haut