Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonaute zoekt vriend(innen)!

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
maar verder best wel chille mensen daar.
Het zijn per slot van rekening psychonauten! :D

Maar ik ben het wel eens met DevXavier. Regenkoning had met een paar muisklikken zijn introductiepost ook hier kunnen plaatsen. Daar lijkt bewust niet voor gekozen te zijn.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik begrijp waarom lol*fan het niet zo heeft op groepvorming.
Zelf ben ik heel erg individueel ingesteld. Als ik trip, doe ik dat meestal alleen.
Ik ben zelf niet christelijk en ben dus nooit naar de kerk geweest.


Mijn idee is dat mensen die zich verenigen een hoop kunnen bereiken.
Een kerk met dogma’s en strikte regels zie ik niet zitten, maar dat is ook persoonlijk.
Sommige mensen voelen zich meer op het gemak met regels en dogma’s dan anderen.
De regels die ik in gedachte heb zijn regels van het gezonde verstand: respect naar elkaar, respect voor de ceremonie en de planten.

Ik woon in de stad en houdt mijn persoonlijke paddenstoel rituelen meestal thuis.
Mijn eigen ritueel bestaat uit: stilzitten mediteren zingen en muziek maken.
Ik maak gebruik van trance, de trance is het belangrijkste onderdeel van het ritueel.

Een tempel zou een plek kunnen zijn waar mensen in stilte of onder begeleiding van muziek ervaring kunnen opdoen met de magische planten en paddenstoelen.
 

Mel

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2007
Messages
20
klinkt allemaal heel mooi hoor mumu...
mss is er wel meer eensgezindheid onder paddoreizers dan we denken...

ik ben ook heel individueel ingesteld, maar kan me dus wel vinden hoor in jouw ideale trip omschrijving...
ik heb eens tijdens een trip meegemaakt dat ik ineens wist hoe je elfenliederen kunt zingen... :)
of alleen maar luisteren en dansen, lijkt me allemaal geweldig
 
Haut