Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Prijs wiet

Redmar

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Mai 2005
Messages
20
He mensen. Een gast heeft behoorlijk wat wiet gekregen (hoe fuck hij dat deed, ik heb geen idee) en hij vroeg of ik misschien interesse had om wat te kopen. Ik heb niet echt een idee van hoeveel het is in de coffeeshop, meestal koop ik van die voorgedraaide skunk joints van de kaart. Wat is volgens jullie een goede prijs per gram? Ik wil zeker zijn dat ik niet afgezet wordt en een goede deal heb. Thanks!
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
hehehe, goeie wiet zit tussen 5 en 8 euro per gram in de shop. 8 euro heb je meestal knettervettige zwarte hasj uit een exotisch land.
thuiswiet moet een stuk goedkoper zijn, 2 of 3 euroos per gram. niet veel meer... anders kan je net zo goed naar de coffeeshop gaan, heb je tenminste zekerheid over kwaliteit :D
 

Redmar

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Mai 2005
Messages
20
ok thanks man! btw, wel duur zeg, 5-8 pleurie!
Wat die gast heeft is denk ik thuiskweek-wiet. Bedankt voor de hulp!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
thuiskweek-wiet

Als ik mij niet vergis, koopt de coffeeshop zijn wiet in bij thuiskwekers. Denk niet dat de shop zelf een kweekruimte heeft en zijn eigen wiet kweekt !

De prijs ligt eraan waar je je wiet gaat kopen en de kwaliteit. Ik woon zelf in het zuiden van het land, en betaal voor losse grammetjes zo'n 5 €. Krijg het dan wel netjes thuisgebracht. Een vrij hoge prijs, maar ik denk dat dat komt door onze vriendelijke buitenlandse afnemers in de grensstreek die de prijzen omhoog drijven.

Een ons kan ik inkopen voor 320 €. Deze gaat normaal voor 340 € de deur uit, maar kon mijn leverancier overtuigen regelmatig af te nemen.

De prijs voor een kilo blijft bij deze zelfde leverancier 3200 €. Ik ben er van overtuigd dat dit ook voor minder kan, echter niet bij bovengenoemde.

Als ik jou was zou ik eens nawegen hoeveel je vriend kan leveren, en dan een prijs maken voor het geheel. Onthoud wel dat hij de wiet kado heeft gekregen, en dat hij een vriend van je is.

Dan kan hij (mijns inziens) ook wel een vriendenprijsje maken !
 

Redmar

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Mai 2005
Messages
20
Hij is zeg maar een vriend van een vriend. Die gast doet altijd een beetje vreemde dingen, hij verkoopt ook scooters enzo (jah die gejat zijn jah). Dus ik moest ff zorgen dat hij me niet naait ofzo. Uiteindelijk heb ik eerst ff wat kunnen "voorpreoven" :smirk: en daarna heb ik 20 gram voor 30eurie van hem gekocht. Het is egt onwijs goede stuff!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
20 gram / 30 € is een hele mooie prijs, zeker als het binnenwiet is.

Zolang jij tevreden bent over de kwaliteit, voor de prijs hoef je het niet te laten !
 

Xcrement

Neurotransmetteur
Inscrit
31 Mar 2005
Messages
40
20 gram / 30 € is een hele mooie prijs, zeker als het binnenwiet is.

Zolang jij tevreden bent over de kwaliteit, voor de prijs hoef je het niet te laten !

1,5€ / gram ??? Is wel heel goedkoop! En zeker omdat je maar 30€ ineens koopt.
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
[quote:37va0hpk]
1,5€ / gram ??? Is wel heel goedkoop! En zeker omdat je maar 30€ ineens koopt.

Vriendenprijsje ;) [/quote:37va0hpk]

En waar haal ik die? Kan ik die post-orderen van u :grin:?
Nee ik betaal toch nog altijd 3 euro per gram voor GOEDE buitenwiet. En als ie niet goed is koop ik hem niet ;)
 
V

vanveen

Invité
voor buitenwiet is 3 euro de gram erg veel!
dit zou ik voor binnenwiet overhebben(meer zelfs maar dat terzijde)
buitenwiet is meestal van veel lagere kwaliteit, en bevat meer blad
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Dat buitenwiet wat mindere kwaliteit is dan binnenwiet daar heb je gelijk in, maar dat er altijd meer blad bijzit vind ik niet echt juist. Het licht er maar aan hoeveel meer de oogster wilt verdienen, als hij proper knipt heb je niet meer blad. Ik heb anders al veel rijke, volle toppen van buitenplanten weten afkomen :grin: . 3 euro per gram voor binnenwiet? Ik zal de juiste mensen niet kennen want hier vraagt de 'buurtdealer' 5 euro de gram. Ik zit wel in België, maar de maaskant, waar zeer veel gekweekt wordt voor Maastricht dus zou het hier toch ook zo goedkoop moeten zijn, niet?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
3 euro per gram voor binnenwiet? Ik zal de juiste mensen niet kennen want hier vraagt de 'buurtdealer' 5 euro de gram.

Ik betaal 3,40 € / gram, dus zo uitzonderlijk zijn die prijzen niet. Wel is het een feit dat ze hiero in het Zuiden des lands meer vragen dan bijv. in Amsterdam.
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Ja ik muil niet ofzo ik vind het gewoon spijtig dat ik de juiste mensen niet ken :grin:. Buitenwiet heb je hier ook voor 3 en die is eigenlijk wel goed. dus...
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
ik vind het gewoon spijtig dat ik de juiste mensen niet ken :grin:.

Volgens mij leer je er steeds meer kennen.... :grin:
 
Haut