Lion Holofractale de l'hypervérité Inscrit 22/4/07 Messages 2 290 21/5/07 #1 www.pothit.com I bought this a couple hours ago and i must say, it's usefull and stylefull..
K Kingetjuh Glandeuse Pinéale Inscrit 1/1/07 Messages 122 21/5/07 #2 What's the advantage of the pothit vs a normal joint beside the appearance?
Lion Holofractale de l'hypervérité Inscrit 22/4/07 Messages 2 290 22/5/07 #3 you can "hide away" your stash, and you don't need tobacco..
J JosVU Alpiniste Kundalini Inscrit 26/6/06 Messages 512 22/5/07 #4 Is het niet heet? En hoe filter ie het? 35euro goedkoper ook stylish en je kan het in je broek mee nemen.. Stash kan je in een luchtdicht zakje(of bakje) overal goed verstoppen. Leuk ding hoor daar niet van maar als ik een pijp wil die niet in me broekzak past koop ik liever een wat langere dan is de rook een stuk koeler. Zelf heb ik zoiets maar dan 25cm en een dunner pijpie maar grotere kop.
Is het niet heet? En hoe filter ie het? 35euro goedkoper ook stylish en je kan het in je broek mee nemen.. Stash kan je in een luchtdicht zakje(of bakje) overal goed verstoppen. Leuk ding hoor daar niet van maar als ik een pijp wil die niet in me broekzak past koop ik liever een wat langere dan is de rook een stuk koeler. Zelf heb ik zoiets maar dan 25cm en een dunner pijpie maar grotere kop.
Lion Holofractale de l'hypervérité Inscrit 22/4/07 Messages 2 290 22/5/07 #5 Past evengoed in je zak. Wordt absoluut niet heet, heeft een eigen filter, ..
J JosVU Alpiniste Kundalini Inscrit 26/6/06 Messages 512 22/5/07 #6 Lion a dit: Past evengoed in je zak. Wordt absoluut niet heet, heeft een eigen filter, .. Cliquez pour agrandir... wat zijn de afmetingen dan?
Lion a dit: Past evengoed in je zak. Wordt absoluut niet heet, heeft een eigen filter, .. Cliquez pour agrandir... wat zijn de afmetingen dan?