Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

passiebloem, wat een passie zeg

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Ik dacht zal ik eens wat proberen na wat gesurft en rondgevraagd te hebben.

Passiebloem..

Ik weet dat het eerder een kruid is voor te mixen of met paddo's te gebruiken. Maar puur geeft het ook enkele effecten.

Ik had 15 gram 'poeder' gehaald voor 5 euro bij de lokale smartshop (veelste duur kwam ik achter maar ja)
5 gram opgedronken samen met vruchtensap zoals erop stond. WAT EEN TROEP bah bah. kun je beter paddo's puur eten, veel lekkerder. Je krijgt een bruine drap die boven in het glas dikker is. maar jah. toch opgedronken.

Voelde bijna tot helemaa nix. gewoon normaal relaxt. (het is een MAO-remmer)
maar naar een tijdje toch maar bier erbij gepakt want ik was toch bij m'n kameraden. Ook NIX.

Dus nu ben ik bezig met 10 gram (heb ik door het koffieaparaat gehaald) dit is veel beter te drinken, echt veeeeel beter.
Nouw ik hoop dat het iets is. anders weet ik het wel. volgende keer niet meer halen OF i.c.m. paddo's.

Ik weet niet of er meer mensen zijn met deze (vergelijkbare ervaring). ik hoop het niet, dan zit er toch wat goeds in deze passieplant.
 
G

Guest

Invité
Alcohol bij een mao-remmer is een van de domste dingen die je kan doen.
Dat is echt een grote psychonauten-NO-NO...
Gelukkig is er niets aan de hand.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Jah, ik weet het. Eigenlijk een beetje dom, ik heb 2 uur na 't opdrinken 3 biertjes gedronken.

nouw nouw. Echt veel heb ik niet gemerkt. M'n broer zei alleen dat ik rode ogen had :S, als dat alles is.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
rode ogen na dat je een paar biertjes had gedronken? dat kan best het begin van de reactie van MAOI en alcohol zijn geweest.
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
skoeip a dit:
rode ogen na dat je een paar biertjes had gedronken? dat kan best het begin van de reactie van MAOI en alcohol zijn geweest.

oeps :roll: . dan ben ik blij dat ik niet in een drinkstemming was. anders was het misschien iets anders afgelopen.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Redelijk dom wat je gedaan hebt.

Stel dat je was gaan zuipen...
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
Boefje!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jullie zijn wel hard voor de jongen^_^

(wat een deugniet)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Laten we niet vergeten dat het niet alleen schadelijk kan zijn, je kunt er gemakkelijk dood aan gaan als je niet uitkijkt... Doe nooit domme dingen met MAO-I's, en neem altijd het zekere voor het onzekere.

Zou sneu zijn als het je laatste trip van je leven is :roll: ...
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Ik vind het wel vreemd dat ze dat in de smartshop niet TEN ALLE TIJDEN vermelden! Ik bedoel sommige mensen weten uiteraard van niets!
Zat er wel of geen handleidingkje bij?? Zo wel:
"Ondeugende nozem!!"
:wink:
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
iedereen maakt fouten é en nie iedereen kan alles weten een geluk dat er sites als deze bestaan:p
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Dank u Dank u voor deze lovende woorden.
Maar gelijk hebben jullie, beetje dom jah. Ik dacht wat maakt dat nu uit. 3 pilsjes drinken 2 uur naadat je 5 gram binnen hebt (normale 'portie' is 8).

toch maar beter nadenken. Ik dronk omdat ik nix had gemerkt, denkende dat het niet werkte of uitgewerkt was.

btw op het potje stond: Let op. Passiebloem is een MAO-remmer.
Maar dat wist ik al hehehe
 

Dennis.

Neurotransmetteur
Inscrit
17 Juil 2006
Messages
22
Je kunt beter een flink sterke thee zetten van die Passiebloem (het is niet zo'n sterke MAO-remmer) en dan een paar koppen koffie achterover slaan. Geeft een flinke energiekick, redelijk vergelijkbaar met ephedra, maar dan duurt het minder lang. Ik moet wel zeggen dat het niet verstandig is om caffeïne en MAO-remmers te mengen, maar het kan niet zo heel veel kwaad.
Passiebloem bij de paddo's werkt ook leuk :) Ik had toen zo'n 5 gram gerookt, en daarna 1 portie gegeten. Geweldige kleurrijke trip gehad.

Je kúnt er ook ayahuasca van maken, met bijvoorbeeld Yopo, maar dan kun je beter een sterkere MAO-remmer pakken.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Maar KAN je het doen met passiebloem en yopo? zou wel handig uitkomen aangezien er tegenover mn school een natuurwinkel is met enkele kruiden, maar de enige mao-remmer die ze hebben is passiebloem
 

freak112

Matrice périnatale
Inscrit
22 Août 2006
Messages
14
weet iemand hier toevallig welk deel je van de passiebloem moet gebruiken?
 

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Kan er iemand mij soms relevante informatie bezorgen i.v.m. MAO remmers, ik ben er niet zo goed van op de hoogte maar zie dat het toch behoorlijk belangerijk blijkt te zijn. :D
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
gewoon op *******

http://www.*******.net/showpage.php?pag ... itors.html

daar staat wel wat er over..
 
Haut