Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddos kweken - Hoe nu?

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Precies. Daarom is het ook goed om het verantwoordelijkheidsgevoel van de gebruikers te stimuleren. Dit kan al op school: jij bent verantwoordelijk voor wat je zelf in je lichaam stopt en als het misgaat is het niet het middel dat dit doet, maar jij zelf. Helaas is dit toekomstmuziek, want nu zorgt het verbod/taboe er juist voor dat mensen in het geheim gaan gebruiken en niet weten wat er kan gebeuren.

Voorbeeld: mijn vriendin werd gisteren gebeld door een via via kennis met de vraag of zij morgen wel borstvoeding kan geven als ze vandaag een pilletje neemt. :shock: Er is echt zo verschrikkelijk veel onkunde in de wereld. :cry:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
^^serieus?? WTF!! :shock:

Eigenlijk zouden de smartshops een soort IQ test of iets van een andere soort test moeten afnemen, voor verkoop waar wat basis kennis getest kan worden.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik zat ook aan zoiets te denken mrvn, maar dat gaat uiteindelijk veel te veel tijd kosten voor iedereen.
En als je dat door andere mensen laat doen en dat je dan met een soort 'bewijs' je psychedelica kan kopen gaat ook niet werken ben ik bang, want zulke dingen zullen dan nagemaakt worden.
Ik denk dat zulke risico's er altijd blijven.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Gewoon een Rubic's Cube neerleggen en ze die op laten lossen binnen tien minuten. 8)
 

HenkP

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Juil 2009
Messages
24
DaZeD a dit:
Hallo! :D

Ik vraag me af hoe ik nu nog paddo's kan kweken, vroeger kocht ik gewoon een kweekset in de smartshop, ik deed een beetje water in een bakje zette dat open in een platic zak, en een paar weken later stonden er paddestoelen in, peopsimpel dus! :)
Maar nu alles niet meer mag vraag ik me af hoe ik ze nu nog kan kweken.

Zijn er ergens sporen en andere benodigdheden te vinden op het net die me in staat stellen ze te kunnen kweken?

Je kan ze ook bestellen op internet, dan kan je gewoon thuis blijven :D google ff op magic mushrooms kweekset en dan vind je er genoeg. zo heb ik ze ook thuis gekregen.(verzenden ook naar het buitenland,dus belgie)
Was naam van de website vergeten toch nog even op gezocht. ************************.com

Groet Henkie P
 
Haut