Kwarkfanaat a dit:
60gram? Klinkt als heel veel!

De eerste twee keer dat ik bijv. philosopher stones nam, had ik 10gram op (besteld bij Azarius). En dat werkte naar mijn mening behoorlijk goed. Nu heb ik voor 3 man totaal 30 gr. Hawaiiaanse besteld. Zal dat dan wel genoeg zijn?
Ff tussendoor, gave avatar, heb die film pas recent voor het eerst gezien
Ok dosering. Dit is een complex onderwerp.
Om het volledige spectrum van psilocybine te activeren, heeft een mens van gemiddeld lichaamsgewicht, ongeveer 50 gram gedroogde (of 60 gram verse) paddestoelen nodig. Dit gaat uit van de gemiddelde potentie van de cubensis strains. Natuurlijk werken kleinere doseringen ook en veel mensen, vinden dat genoeg want:
(hoe groot is de dosis die bezoekers van shroomery.org gemiddeld nemen)
~0.5gr DRIED Cubies 23 01%
~1gr 74 4%
~1.5gr = half one-eighth 238 12%
~2gr 537 26%
~3.5gr = 1/8 oz 890 44%
~5gr = 1 1/2 x one-eighth 201 10%
7gr = one-fourth ounce 54 3%
(much) more then 7gr dried Cubies 21 01%
Zo'n 40% van regelmatige gebruikers, gebruikt dus doorgaans een dosis die onder de maximale ervaringsdosis ligt.
Wat wil dit zeggen? In ieder geval dat de vraag of je genoeg hebt, er eentje is van, hoever wil je gaan? Persoonlijk ga ik alleen maar voor de fulldose en sterker nog, ik hoog mijn dosis meestal op naar 100gram vers, rekening houden met potentieverschil tussen flushes. In ieder geval, doe ik het nooit (meer) met mensen samen, muv mijn vriendin (kan haar moeilijk ergens anders laten overnachten hahaha)
In ieder geval zou ik een fulldose terdege voorbereiden en alleen nemen wanneer je zeker weet dat je omgeving veilig is en je de eerste vijf uur niet wordt gestoord
30 gram verdeeld onder vrienden, kan een zeer mooie avond/ervaring opleveren. Het is een ander soort trip maar zeker de moeite waard denk ik.
hahaha kicken; staat nog op mijn verlanglijstje

. Hoeveel ga je proberen.. en heb je DMT al vaker gedaan?[
Veel plezier iig ;D
http://heartcore.phpnet.us/index.php?op ... 4&Itemid=2
Heb het een paar keer eerder gedaan. Langzaam aan voer ik de dosis op. Het is tot nog toe, GEWELDIG (en ook heel leerzaam, iets wat ik niet had verwacht van een zo kort werkende trip. Wat mij betreft verdient deze stof inderdaad zijn bijnaam businessman lunchtrip)
En bedankt