Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddo-onderzoek

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
gisteren was het internationale werelddag tegen drugs en uit een onderzoek was gebleken dat er meer en meer vlaamse jongeren paddo's gebruiken, iets van een 5-8 procent en daarmé zijn wij de topgebruikers van paddo's in Europa :p
daarom willik hier alle Nederlandse smartshops bedanken en ook een speciale dank aan ******* ;)
keep up the good work ;)
 

orange

Matrice périnatale
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
10
yep 't is me ook opgevallen dat er in vlaanderen meer en meer mensen paddo's kennen/gebruiken...

ik heb er niet veel bedenkingen bij.. vind het niet superpositief maar ook niet negatief.

beter dat men paddo's gebruikt dan speed/coke e.d.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
dat krijg je ervan als je jongeren te veel bestookt met christendom, spelling en grammatica!!!
 

orange

Matrice périnatale
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
10
:lol:
 
G

Guest

Invité
haha bizar, nou ook bigups voor de Belgische jeugd dan maar :mrgreen::thumbsup:
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
bwa des nie echt bizar ze
spiritualiteit stijgde ook de laatste jaren bij de vlaamse jongeren daar is mss een verband da de vlaamse jongeren meer over het leven willen weten en ontdekken en aangezien veel van de vlaamse jongeren salvia of cacti als san pedro en peyote nie kent (mss maar best ook voor sommige) en paddo's wel kennen zullen ze sneller dat gebruiken om "verlichting" te vinden
wa mij ook al neig opgevallen is dat veel mensen zelf blauwe winde niet kent terwijl je dat in elk tuincentra kunt kopen:)
die madam aan de kassa bekeek mij wel es raar toen ik weg was met alle zakskes blauwe winde zaden:p
d8 wss dak een tuin had van 100ha ofzo
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Tja, een datura kun je er ook meestal wel vinden, maar die raad ik je niet aan .. daar is genoeg over te lezen en dan weet je waarom. Het schijnt dat je soms ook wel mescaline-bevattende cactussen vind in tuincentra ..
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Siq a dit:
Tja, een datura kun je er ook meestal wel vinden, maar die raad ik je niet aan .. daar is genoeg over te lezen en dan weet je waarom. Het schijnt dat je soms ook wel mescaline-bevattende cactussen vind in tuincentra ..

Leer een paar woordjes latijn (bv via erowid) en elk tuincentrum word een waar paradijs :D
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Leer een paar woordjes latijn (bv via erowid) en elk tuincentrum word een waar paradijs :D

Eén woord:

CACTUSWERELD!

Meer woorden: In het zuiden des lands, pas op, ze hebben de bordjes van de hallucinogene soorten verwisseld met die van normale soorten in hun tuin, die werden kennelijk vaak gestolen. Naast een prachtige cactustuin met oa Peyote, kun je hier ook honderden soorten cactus kopen waaronder een paar onder ons psychonauten, zeer bekende soorten ;)

HC
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
yep een planten winkel is idd een waar paradijs als je weet waar je moet zoeken
maarja je local apotheek ook als je weet wat sommige stoffen doen.
 
Haut