Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ok, gezellig - onderwerp: Muziek

  • Auteur de la discussion Haico
  • Date de début
H

Haico

Invité
Wat luisteren jullie als jullie wat "gebruikt" hebben. DRum & Bass zoals in de coffee-shop??? Ik vind Pink Floyd geweldig om te relaxen!
 

Tinnie

Matrice périnatale
Inscrit
25 Jan 2002
Messages
10
heel erg leuk is 'smoke city' voor als je wat 'gebruikt' hebt.
 

PsyFlux

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
20
DnB heb ik wel een paar keer geprobeert tijdens het trippen op mushrooms (afgelopen zaterdag nog). Maar ik vind het zelf eigenlijk meestal toch iets te druk. Vaak zet ik gewoon alle elektronische apparatuur eens uit om echt de trip zelf te beleven.

In het dagelijkse leven luister ik eigenlijk altijd wel naar muziek (voornamelijk drum&bass of een beetje goa/trancecore). Maar tijdens het trippen liever niet, het is gewoon te chaotisch voor me. En een keertje begon ik zelfs bad te trippen van te luide muziek. Elke keer was ik bijna bang van de bass die van m'n subwoofer op alle muren weerkaatste en als een golf over me heen sloeg.

Met wat weed kan ik echter wel weer erg genieten van muziek en dan draai ik dus ook eigenlijk altijd drum&bass met een koptelefoon op voor de betere bass response en stereo effecten.
 

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
642
High,

Pink Floyed is lekkere trip muziek vooral de instumentale stukken. Verder geef ik de voorkeur aan rustige muziek (feed your head), new age (oerwoud en oceaan geluiden) en klassiek.

Wat ik belangrijk vind is dat de muziek soort redelijk constant blijft. MTV en radio is teveel variatie.

Toch is het ook altijd lekker om even naar Bob Marley te luisteren.

Vrede,
MeneerCactus
 
G

Guest

Invité
Normaal gesproken sta ik open voor alle soorten muziek, van tchaikovsky tot within temptation zegmaar. Maar tijdens een bewustzijnsveruimende ervaring klinken een hoop soorten muziek erg plastic, nep en lelijk.

Pink Floyd blijft natuurlijk altijd geweldig, en wat relax-te achtergrond new-age is ook prima, maar drum&bass of andere technolosche herrie gaat mij tijdens een trip al gauw irriteren.
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Hmmmmmm geen muziek is ook wel lekker, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar 'gouwe ouwe' U2, Nirvana, Metallica, Beetje Oasis en dat soort muziek.
 

svirsk

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
70
ik vind old en new school rock muziek leuk, zoals daar zijn guns n roses, queen, oasia, black sabbath.. en ook nog wel wat andere ouwe knarren zoals bob dylan, neil young, en bouwdewijn de groot, verder wat hede daagse zooi als brmc en muse
 
G

Guest

Invité
Dames en Heren,

We hebben het hier over tripmuziek he, ik ben ook verzot op muse, metallica en guns 'n roses, maar tijdens een trip lijkt me het niet echt een succes !

 
G

Guest

Invité
zachte trance dames en heren, that should do the trick, veel bliepjes en piepjes...
 

svirsk

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
70
of de nieuwste cd's van radiohead en over trance gesproken, dj tiesto live at innetcity oud en nieuw 99/00 vind ik goed http://www.*******.net/ubbthreads/images/icons/smile.gif
 

PsyFlux

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
20
ik zeg dit terwijl ik nu trip, maar shpongle - divine moments of truth... lang nummer, op repeat. prachtig.... dit zeg ik niet omdat het mijn muziekstijl is ofzo. Dit is echt een nummer wat ideaal is om te trippen...
 

hazyman

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Jan 2002
Messages
26
Big Bud - Late night blues en yonderboi; leuke tripmuziek.
Wat ook leuk is, de cd van big bud opzetten, paddestoeltje eten of dikke waterpijp roken, in een donkere kamer gaan zitten, ogen dicht en een vette stroboscoop op je harses mikken.
 
G

Guest

Invité
Yonderboy is inderdaad geweldig. Big Bud ken ik niet ga het eens downloaden. Vandaag -onder werktijd- zonder middelengebruik een paar CD's van pink floyd geluisterd blijft geweldig. Wat vinden jullie van sonic youth ???
 

Tinneke

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Fev 2002
Messages
54
Als je een beetje pit aan je trip wil geven moet je naar Lords of acid luisteren. Daat is ook wel leuk.
 

hazyman

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Jan 2002
Messages
26
Hey, lords of acid is wel gave muziek, maar al die nummers gaan over seks?! lachen
oh, en meteen eens kijken of m'n foto het doet
 

Tinneke

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Fev 2002
Messages
54
Ja hun nummers zijn lachen, maar het klinkt nog goed ook:)
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
Onovertroffen blijft Goa/psytrance, lekker vage muziek waarvan je nuchter al gaat trippen.
Verder, Ayla (lichte trance van 7 jaar terug) en snoeiharde
tekno/acid/terror klinkt tegen alle verwachtingen in erg goed wanneer je truffels hebt gegeten.
 

synap

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2003
Messages
74
Voor de grap eens een keertje Atari Teenage Riot
Noise Concert opname van 40 minuten geluisterd
toen ik op paddos tripte.

dat is ehm.. raar en erg 'choatisch, veel, intens'

Zovan ik zat op de bank geplakt alsof er 10g op me stond
met het gevoel in me strot alsofie afgeknepen werd.

Interresant voor een keertje, wel eenmalig /forum/images/graemlins/smile.gif
(duurde daarna ook wel ffkes voordat ik weer in een beetje
gezellige stemming was)
 
G

Guest

Invité
Haha Atari Teenage Riot, geweldige herrie, maar digital hardcore lijkt me iets minder geschikt voor een trip. Wel een leuk experiment natuurlijk.

Maar ik heb nu wat cd's met speciale trip muziek -verzamel cd's met gao trance- ga ik de volgende keer proberen.
 
Haut