Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuws omtrent de paddo

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Paddo's zijn makkelijk zelf te kweken :wink:
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
HeartCore a dit:
Paddo gebruik valt onder de vrijheid van godsdienst. Kom maar op met dat verbod, op de eerste dag sta ik bij het politiebureau om mezelf aan te geven met mijn potjes en dan maar eens kijken wat de rechter er van vind.
Ik vind het een mooi idee. Zorg wel dat je vantevoren de telefoonnummers en adressen van alle media met groot bereik hebt. Misschien zelfs handig om vantevoren naar de pers toe aan te kondigen dat je jezelf aan gaat geven en waarom.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
lol*fan a dit:
Ik vind het een mooi idee. Zorg wel dat je vantevoren de telefoonnummers en adressen van alle media met groot bereik hebt. Misschien zelfs handig om vantevoren naar de pers toe aan te kondigen dat je jezelf aan gaat geven en waarom.

Goed plan, had ik ook al aan gedacht.

Het is niet zo dat ik super warm loop hiervoor in de zin dat ik erop zit te wachten. Mij gaat het alleen om het feit dat zo'n 15 jaar geleden, de paddo legale status had en ik, net zoals zovelen, het hebben omarmd in ons leven.

Straks moeten we ondergronds. Op zich is dat geen probleem natuurlijk, ze kunnen zoveel verbieden, een paddo kweek spoor je niet zo makkelijk op. Het punt is alleen dat ik in principe straks strafbaar ben. Er hoeft er maar eentje te zijn die de pik op je heeft en weet/vermoed dat je kweekt en zo'n kansloze anonieme tiplijn te bellen om van je bed gehaald te worden.

Ik vraag me af hoeveel paddo liefhebbers er net zo over denken zoals ik en open staan voor zo'n actie. Wat betreft de media aandacht zou het namelijk best interessant kunnen zijn wanneer op de eerste dag van het verbod, enkele tientallen mensen zichzelf aangeven in het hele land met hetzelfde verhaal.
 
Haut