Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Natuurtrips...

bionaut

Matrice périnatale
Inscrit
26 Fev 2004
Messages
10
Zijn er nog amateur sjamanen en/of bionauten die geinteresseerd zijn in het mede-organiseren van een aantal natuurtrips deze zomer./forum/images/graemlins/confused.gif (Ikzelf zit in omgeving Velsen/Spaarnewoude)

(emailen mag ook (zie profiel) )
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
Amateur gyneacoloog zoekt vrijwilligers voor grootschalig onderzoek.

Heb je tussen cupmaat a en d en af en toe last van vaginale honger meld je dan hierboven aan.
(emailen mag ook (zie profiel) )

nee dankje.....
 

Bunzerr

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Fev 2004
Messages
46
/forum/images/graemlins/lolwsign.gif

Vaginale honger

Allemachtig /forum/images/graemlins/smile.gif Ik stel mij nu een vagina voor die erg veel honger heeft.....

Hmz het is al laat ik ga zo maar is slapen /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

bionaut

Matrice périnatale
Inscrit
26 Fev 2004
Messages
10
Nee los van die andere hobby.../forum/images/graemlins/grin.gif

Trippers weten vaak de mooie, of geschikte plaatsen in hun omgeving die geschikt zijn voor een verruimende ervaring.

Als je een plek hebt gevonden die magisch of sprookjesachtig (oid) is kan het leuk zijn om daar een keer iets te doen(Ayahuasca, paddo's, mescaline) Bijvoorbeeld hier bij Spaarnewoude zijn een aantal mooie plekken waar je gerust met een 20tal gasten bij een vuur een leuke avond kan hebben...

Ik doel dan op mensen die dit soort middelen op volwassen wijze gebruikt en weet waar hij/zij mee bezig is. De betreffende organisator kan een thema bedenken, de plek aankleden(muziek/vuur/etc., en voor een ervaren tripzitter zorgen.

Thema zou kunnen zijn zelfreflectie, maar ook sprookjes, dromen etc.
Je kan de plek versieren en of aankleden, maar het kan ook juist een hele natuurlijke omgeving zijn.

Het lijkt me gewoon leuk om een dergelijk netwerkje te organiseren.
Nou ja ik dacht, misschien ben ik niet de enige.
 

sowouk

Matrice périnatale
Inscrit
14 Mar 2004
Messages
18
Hey een netwerkje zou idd wel goed zijn; ik vind het geen slecht idee, ik denk dat er op smartboard.tk ook wel geinteresseerde zullen zijn
 

bionaut

Matrice périnatale
Inscrit
26 Fev 2004
Messages
10
Ga ik daar ook nog even polsen voor aanhangers /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
En? Heb je nog veel geinteresseerden gevonden?
 

Dezer

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Mai 2004
Messages
30
Ik weet nie of het nog altijd een issue is maar ik vind dit zeker een goed idee. Een netwerkje opzetten is altijd handig.
Zijn er meerdere mensen uit Noord Brabant hier op het forum??
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
he, jammer dat ik dit nu pas lees.
Het wordt al weer koud buiten, volgend jaar doe ik zeker mee!
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
boh, tripping in the snow is ook best leuk, mag alleen niet paranoia worden:" de vlokkjes !! ze zitten overal , en ze hebben het op mij gemunt !!! WAAAAaaaaa..."
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
het lijkt me dan zo koud worden!
ik heb ook altijd de nijging om me uit te kleden als ik goed in m'n trip zit. Misschien moet ik dat dan gewoon laten..
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
nee hoor :lolwsign:
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
En dan in m'n blote kont aangevallen worden door kwaadaardige sneeuwvlokjes zeker..

lijkt me wel te gek trouwens in de sneeuw..
wit bevat toch alle kleuren, dus dan zal het wel een kleurig spectakel worden, of zie ik dat verkeerd?
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
sneeuwvlokjes zijn sweet.
 
Haut