Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nachtschade familie

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
heeft iemand ervaring met planten uit de nachtschade familie zoals wolfskers en bilzekruid?
want ik zit al een tijdje te denken om eens een expiriment te doen met deze planten, ondanks de gevaren en dat je er meestal een bad trip van krijgt. maar ik wil toch eerst wel het een en ander er over weten, of ervaringen van anderen horen.
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
met die nog niet maar wel met aardappels, tomaten en tabak ;)
 

Napoleon

Matrice périnatale
Inscrit
30 Mar 2005
Messages
18
Deze post is al een beetje oud, maar goed.

Ik heb dan wel geen ervaring met de planten zelf, maar wel met een synthetisch iets wat ongeveer dezelfde effecten heeft. Ze zijn alletwee anti-cholinergisch. Voordeel van het synthetische spul is dus dat je weet hoe veel je naar binnen werkt en het risico dat je per ongeluk te veel neemt stukken kleiner is. En te veel is dus echt niet leuk.

Twee keer gedaan, één keer 10 kruidvat reisziekte pilletjes, de tweede keer 15. Daarna had ik het wel zo'n beetje gehad met die troep.

Eerste keer was eigenlijk best leuk op het slecht kunnen slikken, veel moeten pissen en de droge bek na. Schaduwen kwamen tot leven (mijn eigen schaduw zat bijvoorbeeld gezellig een sigaret te roken), je zag gezichten in posters en objecten, je kreeg een soort TV's op bepaalde plekken waar je allemaal filmflitsen zag en allemaal gare dingen. Die eerste keer zag ik ook enkele vliegen rondvliegen. Schijnt vaker voor te komen dat je insecten gaat zien. Nou, vliegen storen mij niet echt.
Tijdens dit alles blijf je overigens best helder. Alleen zie je gewoon hele realistische hallucinaties.

Hoe dan ook, was allemaal leuk enzo, dus ik wilde het wel nog een keer doen, en dan lekker anderhalf keer zo veel. Droge mond, veel pissen e.d. was een stuk minder, en in eerste instantie kwamen de effecten ook niet zo sterk opdagen.
Maar toen ineens kwam het toch! Alleen ging ik een stuk meer insecten zien. Ik ben dan misschien een beetje een mietje ofzo, maar als je ineens kakkerlakken op je muren of op je kleren ziet wordt je daar niet echt blij van.
Oh en dan de spinnen! Ik zat op de bank en zag ineens links van mij op de bank een paar erg grote. Ik dacht "Ok, het is maar een hallucinatie, ga gewoon effe tv kijken en negeer het." want meestal als je weer die andere kant op kijkt zijn ze verdwenen.
Ineens hoorde ik een hele hoop snelle kleine stapjes mijn kant op komen en ik schrok me de pleuris. Een groepje grote spinnen kwamen flink snel m'n kant op! Ik sprong op en rende naar de andere kant van de kamer en toen waren ze, gelukkig, ineens weg.
Maar ja, als ik nog een beetje meer had genomen hadden ze dat misschien niet gedaan en dan was het waarschijnlijk helemaal niet zo fijn geweest..

Dus ja, als je iets dergelijks gaat proberen, rustig aan met dat spul. Helemaal met plantmateriaal gewoon beginnen met een HEEL klein beetje.
 
Haut