Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

morning glory en san pedro kweek

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Ik heb in mijn woonkamer een prachtige morning glory(heavenly blue) staan maar hij/zij brengt geen zaadjes voort. Ik heb al op erowid enz. gekeken en ik lees daar verhalen van honderden zoniet duizenden zaadjes maar ik zie niets. Heeft hier iemand ervaring met deze plant.

Wat betreft de San Pedro daar heb ik er een achttal van staan maar die groeien dus voor geen meter(de grootste is nog altijd geen centimeter) moet ik bemesten, meer of minder water. Ik heb gelezen dat ze het eerste jaar niet veel groeien maar dit lijkt me toch heel weinig, ze zijn ondertussen al ruim zes maanden. Tegen dit tempo ben ik mijn eigen cactus aan het eten op pensioengerechtigde leeftijd!

Alle info, links enz. welkom

Greetz,
 

jahoedi

Matrice périnatale
Inscrit
19 Fev 2006
Messages
8
volgens mij moeten de bloemen bevrucht worden door bijen; ik zou hem buiten zetten.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
ik heb zelf ook sinds vandaag een aantal San Pedro's, kheb veel geleerd van de volgende site:

http://www.meneercactus.nl/mc/sanpedro/sanpedro.htm

Misschien dat je hier je antwoord vind. Ik heb ook wel ergens gehoord dat san pedro's indd het 1e jaar amperrrrrr groeien, maar ik kan het ook fout hebben ;)

Late®s! :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb ook eens gelezen dat je met san pedro na 1 jaar al een portie hebt..
dat zal wel onder de perfecte groeiomstandigheden zijn enzo
maargoed..
kheb gistere zelf ook san pedro's uitgezaaid
dus het is ook ff afwachten wat het gaat worden :)
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Ik heb de San Pedro's uit de zon gezet en het gaat stukken beter, ik denk dat ze een beetje verbrand zijn achter het glas(ze waren toch al vier maand voor ik ze in de zon had gezet), maar nu zie je ze groeien!!
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
bloemen moeten bestuifd worden, je hebt vast wel het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes gehad bij bio op school ooit. ik ben zelf bezig om mijn morning glory's zelf te bestuiven maar ik weet nog niet of dit werk, dus de beste manier is om je morning glory buiten te zetten als dit kan of een raam open te zetten als dit mogenlijk is.
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Ze staan ondertussen al enkele weken buiten en ze vallen erg in de smaak bij de bijtjes maar nog altijd geen zaadjes, ze zijn in ieder geval mooi om te bekijken dus helemaal voor niets is het niet geweest. Ik heb ook fotootjes gezet bij gallery onder "cultivation" moest iemand ze willen zien.

CU
 
Haut