Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

mijn stoelen

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
ik heb gister in amsterdam paddestoelen gekocht, maar nu keek ik op de houdbaarheids datum en daar stond dat ze tot 6 augustus houdbaar waren..dus ze zijn al een paar weken over datum. maar ze zien er opzich niet heel raar uit, ik heb niet een geoefend oog, maar ik heb wel eens eerder paddestoelen gezien en ik vind dat deze er nog wel goed uit zien.
maar is het veilig om ze te eten of kan ik dat beter niet doen? wat zijn de risico's?
 

ShR00mPiE...

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Juin 2006
Messages
62
Lekkere shop dan, die producten verkoopt die overdatum zijn... k denk niet dat t erg veel kwaad kan... schimmelen gaat t tog niet :p
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
maar, waarom zou je ze gekoeld moeten bewaren, als ze toch niet bederven. die houdbaarheidsdatum zal er toch niet voor niets zitten..? :?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Of teruggaan naar die smartshop. Of ze opeten.

Weggooien zou zonde zijn. :)
 

freak112

Matrice périnatale
Inscrit
22 Août 2006
Messages
14
waarschijnlijk kan het niet veel kwaad want als paddo's een paar dagen over de datum zijn zien ze er al niet meer zo lekker uit. waarschijnlijk is het dan gewoon een fout anders zou je het wel zien en proeven.
succes ermee verder
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Hoe ouder de paddo's des te wijzere trip je zult krijgen 8)

Kan geen kwaad hoor lijkt me, ik zou ze gewoon vreten :wink:
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
mjah..k denk dat t idd niet zo veel uit maakt. morgen ga ik ze eten, k hoop dat t goed gaat :)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
de afbraak van psilocybine kun je zien aan een blauwe verkleuring van de paddos dus zolang je dit niet ziet, is er niets mis mee, want ze gaan rapper psilocybine afbreken dan rotten.
smakelijk :wink:
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
nou k heb ze dus vnoggend gegeten, samen met garbage-man. we hadden 2 porties, 1 met 3 grote en 1 kleintje, en 1 met allemaal kleintjes. op de verpakking stond dat ze allebij 35 gr. waren. Ik had die met de grote, maar ik merkte er best weinig van, het voelde als een halve portie. zo goed als geen visuals, maar wel het verwarde gevoel van paddo's, k vond t wel fijn, k dacht over vanalles na enzo, maar het was niet intens.
garbage-man voelde het wel heel sterk, maar verder heb ik er nog niet veel over gehoord. :)
misschien dat bij mij de werkzame stof er een beetje uit was gegaan..maar we zijn er niet ziek van geworden, dus het zit allemaal goed :wink:
 
Haut