Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

mdma zomaar algemeen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
misschien een nutteloos onderwerp, wat niet specifiek een vraag ofzo heeft, maar mdma is eigenlijk een heel interessante drug.

om 2 uur heb k er eentje genomen (ja dit is een uitzondering, normaal alleen op feestjes) en ik merk bij deze die ik nu heb hoe er fasen in zitten. anders dan bij andere. dit merkte ik ook bij deze een andere x. en ik wou t gewoon delen aangezien ik thuis zit, strak, en dingen wil delen.

bij deze heb je 2 fasen:

1: eerste lijkt het op paddo's een beetje, je bent wat in de war en de wereld zie vanuit een ander perspectief. je bent heeel ontspannen (dat verbaast me bij die die k nu heb) en de dingen lijken groter en kleiner te worden een beetje, de vormen zijn aan verandering onderhevig, zoals paddo's of 2c-b een beetje. dan ben je gewoon wat in de war en loom.

2: dan heb je het echte strak en energieke gevoel. je geest is anders dan daarvoor scherp en je ziet de dingen zoals altijd (hoewel k wel een keer hallucineerde met mdma). maar nu is alles gewoon alleen veel energie en zin in alles. gewoon zoals het normaal hoort.

maar ik verbaasde om de eerste fase, en weet iemand misschien wat voor stoffen erbij zijn gegooit die voor die eerste fase zorgen?

want bij andere mdma heb k alleen de 2e fase, niet die paddo achtige.

verder mensen die nog leuk willen blablablaen over mdma, here's the place!!!

Hey man, zit al de hele dag te bedenken wat ik ga posten.
Kheb nog steeds 2zijdige gevoelens mij mdma.
Tis op zich wel fijn om te doen, maar dan niet in een pil, gewoon (fijngecrushte) crystallen. Alleen ik heb niet meer het idee dat het iets toevoegd.
Komt misschien omdat ik een keer een hele gram op had.

Dat was echt ernstig, m'n hele kamer bewoog. Muren kwamen op me af en m'n tv was zwaar aan het schommelen. Net alsof ie op een boot stond ofzo.

Vette shit, maar dat doe je ook maar 1 keer...

mdma is wel rielekst, misschien dat ik het nog wel es een keer zal doen op een feestje. Maar de laatste tijd heb ik eigenlijk alleen nog maar psychedelica gedaan, dat is toch rielekster als je zoekt naar een verhoogd bewustzijn.

nee, ik heb ook niet het gevoel dat het iets toevoegd, gewoon voor de pret soms.

Tsja, wat zal ik erop zeggen...

Kristallen namen we altijd als we gingen stappen, lekker relaxed, alles is leuk, iedereen aardig. Niet te veel nemen, anders space je de pan uit en dans je niet meer. Ging je niet hard genoeg, gewoon een kopje koffie erbij en gaan met die banaan.

Dat waren nog eens tijden !

Nu, is de voorraad op, en is er moeilijk aan te komen. De mdma die aangeboden werd bleek vaak poeder onderuit de pillenzak te zijn, de kristallen bleken van slechte kwaliteit.

Als ik het weer kon krijgen, zou ik alleen maar mdma nemen om te feesten. Helaas neem ik nu noodgedwongen een pilletje als ik op stap ga.

Sja ik had vaak het geluk van vrienden die soms cristallen hadden en die tot gruis vermaalden, rete heldere shit :thumbsup:

Kheb altijd maar de "aangeboden" shit vermeden...

k heb met mdma altijd wel het idee gehad dat het een terapeutische waarde voor me had, zo kon ik het verdriet dat ik jaren terug had vanwege een vriend die zelfmoord heefd gepleegd herleven en eindelijk een goede plaats geven, en heb iik een opkomende depressie kunnen voorkomen, maar als k het met meerdere mensen doe gaat dit effect al heel snel weg.

Ja het zal er ook wel aan liggen dat ik het altijd recreatief gebruikt heb, bijna altijd op feesten of gewoon int weekend ofzo, maar op zich ook wel in tijden dat het niet zo goed met me ging.

Die ene gram had ik trouwens op nadat ik al vrijdag en zaterdag door was gegaan en toen ging het uit met m'n vriendin. Ze belde me zo op en zei: We moeten praten. Maar het was al 2 keer bijna uitgegaan en er zat gewoon geen toekomst meer in, dus ik vond het wel best zo. En toen ik echt ging trippen van die shit kon ik wel heel goed naar m'n gevoelens luisteren, heel even uithuilen en vervolgens zorgen dat ik niet depri zou worden, maar was juist heel positief ingesteld.

wat is de prijs voor een ons kristallen? iemand ik ga binnenkort inslaan maar wil weten of ik niet te veel betaal tussen 1350-1450 euro's is dat normaal?

Hmm, betaalde tussen de 15 en de 25 euro per gram, dus je word idd niet genaaid nee.
Zowiezo was geloof de standaard prijs 25 euro per gram voor zover ik weet, dus die prijs kan wel kloppen ja.

nah ik weet het niet, ik betaalde meestal tussen de 15 tot 20 euro voor een gram.. En dan vind ik 100 gram voor 13,50 tot 14,50 per gram redelijk prijzig klinken.. Aangezien je over een beste hoeveelheid praat.. Dus kan denk ik wel wat goedkoper...
Maarja anderzijds als je het tegen de standaard prijs afzet(+/- 25e) en snel kwijt kan dan heb je toch een uitstekende winst marge.

Sja als je echt goede shit hebt, moet je er wel in de buidel voor tasten...

Audiotik a dit:
En dan vind ik 100 gram voor 13,50 tot 14,50 per gram redelijk prijzig klinken.. Aangezien je over een beste hoeveelheid praat.. Dus kan denk ik wel wat goedkoper...

Dat denk ik ook wel, ja. 100 gram voor 900 €. Alleen stonden we aan de deur en toen was die gozer ineens niet thuis.....

Kreeg nu weer 100 gram voor 950 € aangeboden, maar heb geen zin zo veel in te slaan. Heb geen zin om te dealen en ga niet meer zo vaak op stap dat ik zo veel nodig heb. :)

Losse straatprijs lag op 20 € / gr, was getest op 84 % puur. Getest met de EZ-test, de vonken sloegen er vanaf, rook, geknetter, en gelijk pikzwart. Was errug goed dus :lol:

hehehe 84% mdma is top-off the bill. beter kan het bijna niet worden gemaakt. ez-testje erop uitvoeren lijkt me ook wel leuke bezigheidje 8)

Toen ik eens 1 gram nam heb ik ook flink lopen spacen.. Mijn maag keerde zich trouwens ook helemaal om, best heftig dus. Mocht het weer op mijn pad komen, zou het zeker niet afslaan. Het heeft zijn eigen waarde.
Wat er enigzins op lijkt, bij mij, is ephedra en een klein beetje wiet en alcohol. Het is alsof je lichaam aan de speed zit en je geest aan de wiet. Net als bij mdma krijg ik de smile niet van mijn kop en kun je erg geconcentreerd nadenken. Dat vond ik van mdma altijd zo relaxed, de rust en vrede die je ervaart en tegelijkertijd de scherpte van je geest. De warmte benader je niet met andere drugs, maar goed..

petfles a dit:
Toen ik eens 1 gram nam heb ik ook flink lopen spacen.. Mijn maag keerde zich trouwens ook helemaal om, best heftig dus.

Ik nam meer 200 mgr, een hele gram is echt gekkenwerk. Heb vaker verhalen gehoord van mensen die een hele gram consumeerden, maar dat vind ik onverantwoord gebruik. Eigenlijk meer misbruik.

Ik deed het eenmaal te veel en niet ieder weekend een beetje, wat ik pas echt misbruik vind. Ieder mens misbruikt drugs op zijn tijd, niet?

Ik heb ook ieder weekend gebruikt, maar na een tijdje gaat daar echt de lol vanaf. Ik ben het met je eens dat iedereen wel eens misbruik maakt van drugs.

Nu ben ik echter wat ouder & verstandiger (ahum) en gebruik ik incidenteel, alleen nog maar op feesten of festivals. Je hebt dan wel nog het echte xtc-gevoel, zo blijft het ook leuk.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet, maar zelfs in mijn hoogtij dagen (ieder weekend gebruiken) kreeg ik het niet voor elkaar om een hele gram weg te werken. Vind het altijd een beetje sneu om (vooral jongere gebruikers) de hele avond in een hoekje zien te zitten met van die wegdraaiende ogen en schuim op de mond. Is niet echt mijn idee van een leuk avondje uit, en als het al een leuk avondje uit is is het een beetje zonde omdat je de helft van de avond niet meer kan herinneren.

Nogmaals, iedereen moet zelf weten wat hj/zij doet, ik zal niemand veroordelen.

Ik begrijp je. Maar heb jij nooit het gevoel in een roes te willen leven, voor even? Dat is wat ik vaak heb, de grenzen leren kennen van iets nieuws, anders kan ik het geen plek geven. Je snapt, iemand met weinig geduld ;)
Inderdaad word je met de jaren nuttig wijzer en ga je minder risico's nemen.. Maar je krijgt ook steeds meer gewoontes. Dat is waar het verantwoordelijke drugs-gebruik eigenlijk moet stoppen. Het wordt een gewoonte als je iets altijd met bepaalde mate doet. Mee eens?
Drugs moet eigenlijk altijd verruimend werken en dus zou gewoonte gebruik, misbruik kunnen zijn. Snap je waar ik heen wil, misschien is jou gebruik net zo goed misbruik..
Moeilijk onderwerp, verantwoordelijk gebruik.
Een extase of een doorbraak zien we als meest waardevolle eigenschap van drugs. Waarom zou je dan stoppen bij minder? :?
Groet!

Ik heb me altijd laten vertellen dat bijpakken helemaal geen zin heeft. Waarom zou je dat dan doen, als de lichamelijke schade alleen maar groter wordt ?

Waarom zou ik meer pakken, als ik met minder hetzelfde, eigenlijk nog veel leukere effect kan bereiken ? Alleen krijg ik wel iets van de avond mee, kan ik wel nog communiceren met mensen en word ik niet uitgelachen.

Volgens Erowid is de dosering :

Oral MDMA Dosages
Threshold 30 mg
Common for small or sensitive people 50 - 75 mg
Common for most people 75 - 125 mg
Common for large or unsensitive people 125 - 175 mg
Required by few (side effects increase) 200 + mg

Onset : 20 - 70 minutes (depending on form and stomach contents)
Duration : 3 - 5 hours
Normal After Effects : up to 24 hours

Overdose Effects:
Vomiting, headaches and dizziness may result from too high a dose of MDMA. Some people are considerably more sensitive to MDMA than others. Be careful if you are using MDMA for the first time or using material of an unknown purity and strength. Always start low.l

Ik houd me lekker aan die 125 - 175 mg, daarmee heb ik altijd een topavond.

Ja precies, zoveel heb je helemaal niet nodig.
150 mg is zat. Lekker btje spacen, lekker gevoel, niet van die gekke bekken trekken.
Dat vond ik altijd zo lachen op hardcore feesten, mensen die zwaar te hard van de kaart waren en moeilijk met hun gezicht zaten te bewegen... :mrgreen:

Retour