Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

mdma (mda) hallicunaties

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion psycheria
  • Date de début Date de début

psycheria

Neurotransmetteur
Inscrit
1/10/06
heeft iemand hier weleens gehallucineerd op mda of op mdma ? ik wel een stuk of 3 keer... ik zag allemaal hekjes op de weg en bosjes... ook zag ik allemaal kranen staan op de straat (graafmachine)... ik zag ook allemaal fietsers uit mijn oog hoeken... ik zag ook een paar keer een kat voor me langs schieten... ook zag ik bij iemand in de tuin een panther staan.... waar ik benieuwd naar ben is , of e achter deze hallucinaties mischien een betekenis zit?

nou de hallucinaties komen als het goed is omdat als je een flinke hoeveelheid mdma gebruikt er een deel wordt omgezet in MDA en dat is hallucinerend

ik heb het ook een paar keer gehad met een dosering van 300-400 mg
niet tegelijk hoor

maar ik zag brillen op mensen hun hoofd.. heel scherp
patronen op de muren .. en alles veel feller...
bellen die in de lucht hangen zulke dingen..
ik vind het meestal een erg leuke en relaxe bijwerking
omdat je je geweldig voelt en tegelijkertijd visuals hebt :D nou het kan niet beter

Ik heb het ook al eens een paar keer voorgehad, zelfs van pure mdma capsules. Ik had er enkele genomen en ik herinner mij dat de lampen in de dancing gewoon alladin lampen werden. Mijne maat had opeens een staartje in zijn haar (hij heeft kort haar, lol). Ne pee in die dancing kreeg precies een buitenaards gezicht.

Als ik thuis kwam en me concentreerde op de muren zag ik duidelijk fractals. Verder had ik een beeldje staan en als ik daar iets langer naar keek veranderde het telkens in een andere stripfiguur, zeer raar, maar inderdaad wel funny!!!

Het is wel zo dat mdma 15% hallucinerend is, maar het is toch belange zo hallucinerend niet als MDA...

nouja zoals ik al zeg. . een deel van de mdma word dus omgezet naar actieve MDA

De visuals van MDMA gaan niet heel diep qua betekenis zoals bij paddo's. vaak slaan de visuals bij mij dan ook helemaal nergens op,
maar dat maakt het ook weer hilarisch.. :D

maar wat ik ook merk dat je vrienden/mensen moeilijk kan herkennen aan hun gezicht, het lijkt dan net of hun gezicht is onherkenbaar is gemaakt zoals op tv.
het hersendeel waarmee je mensen herkent word ook wel ff buiten werking gezet onder de MDMA/MDA (ben ff naam kwijt hoe dat hersendeel heet)

Peace..

ik heb er ook weinig betekenis achter gevonden :) maar dat is inderdaad wel lachen :)
jah mensen herkennen is erg moeilijk ..
al helemaal als ze ALLEMAAL een bril op hebben ineens :D
ik had eens met paddo's + mdma gehad dattik niemand meer kon herkennen..
dat was echt verschrikkelijk :P ik liep hand in hand met een vriendin van mij over het terrein op dat goa feest daar.. en ik draaide me om en ineens had ik iemand
anders vast .... en ik verontschuldigde mij .. en toen ik weer keek was ze het ineens weer :P
ze lachte zich echt helemaal kapot :D nouja ik ook wel.. vreemde ervaring :)

Ja, hallicunaties.

Fractals, en dat soort gein vooral.
Een soort webachtigpatroon wat over mijn gehele gezichtsveld zat.

En mensen juist wél herkennen die ik niet kon.
Op lowlands liep ik met iemand te zoeken naar 2 mensen.
En ik had ze al 4 keer gezien, voordat ik ze uiteindelijk echt zag.
Iedere keer leek iemand anders gigantisch veel op die persoon die ik zocht!

Een avond toen ik in bed lag, eerst verschenen en verdwenen er objecten aan de rand van mijn bed (mokken, flessen, asbakken), de muur nam de hele kamer in beslag, tot ik met mijn ogen knipperde.
Later zag ik haarscherp een glazen mannetje op zo'n ouderwetse fiets over mijn bed fietsen. Daarna wat glazen bollen door de kamer vliegen. Dat was de zwaarste trip die ik ooit op xtc heb gehad. (Het bleek ook om mda te gaan)

Closed eye visuals, de tv zien met je ogen dicht, "onzichtbare" insecten, bewegende stipjes, rondvliegende spinnenpootjes zijn dingen die ik heb gezien met normale mdma, ook brillen op het hoofd van mensen en piercings is heel herkenbaar.
En ook inderdaad allemaal erg betekenisloos, tot mijn eerste paar volle lsd ervaringen, sindsdien zijn mijn mdma ervaringen ook vrij "spiritueel"

klinkt goed Stighar :)
en welkom op het forum is denk ik wel op zijn plaats

was het een zware trip vanwege bij effecten ? lichamelijk ofzo
voor mij klinkt het namelijk als een hele leuke ervaring :)

Ik dank je :)

De zwaarste trip als in meest opvallende en realistische hallucinaties. Daarbij een heel vluchtige staat van bewustzijn; je kan het ene moment iets zeggen, de zin afkappen en verder gaan met een ander verhaal, zonder door te hebben dat je van gedachten bent veranderd, en wat je daarvoor dacht.

Ook zeer euforisch

Maar idd ook erg leuk :)

Mijn mdma hallucinaties waren ook onwijs bizar!

Het vreemdste vond ik nog wel alle dieren! Op een gegeven moment waren alle bosjes en natuurlijke dingen(dus alles wat niet door mensen is gemaakt) dieren. En niet een soort dier nee echt van alles! Olifanten, panda's veeeel katten, probeerde aan het strand nog een bosje te aaien maar hij liep weg. De poes(bosje dus) leek precies op de poes die hier elke dag in de tuin is. :roll:
Wat ik wel gevaarlijk vond was dat ik op een gegeven moment dacht dat de rijstrook naar de andere richting een rood fietspad was... Als ik daar had gefietst werd ik zeker aangereden.

Maar de mooiste hallucinatie was nog wel toen ik een seconde me ogen dicht deed op de fiets(dat is nuchter al kicken) en toen zag ik wéér een slang maar dit keer was ie gemaakt van kevers en hout en zwarte bladeren ofzo..
:D

Pure MDA kristallen vinden is de beste manier om de visuals te krijgen, maar is bijzonder moeilijk te vinden. Gelukkig zet onze lever een deel van de MDMA om in MDA.

Als je het een keer wil meemaken met MDMA, begin dan je avond met 150mg ongeveer, na 3 uur nog een keer 150, 1.5-2 uur daarna rond de 100-150mg.

Wacht even tot je weer aan het pieken bent en rook dan een blowtje met een goeie weed, dus geen goedkope shit. Visual galore.

Wat ik trouwens niet fijn vond aan de hallucinaties was dat me beeld vesprong..
dus alsof alles een cm na voren en weer terug sprong.. heel bizar
Niet zoals in een paddotrip dat het langzaam beweegt nee echt een lamp die in eens op een andere plek zit en in een seconde weer terug..

mja je ogen raken vet overloaded door het licht volgens mij .. en moet steeds opnieuw instellen ... je pupillen zijn namelijk ook gigantisch
ik heb dat ook vaak als ik veel mdma op een avond heb gedaan ..
dan verspringt mijn beeld steeds ... trillingen enzo .. vet heftige shit
best beangstigend af en toe :P

Heb heel vaak van die wazige hallucinaties gehad... Vooral op de manier hoe Dev zei, telkens MDMA blijven bijscheppen.
De ergste hallucinaties die ik ooit heb gehad was met 1000 mg MDMA kristallen (over de hele avond hoor ;)). Ik kon m'n vrienden niet meer herkennen, zo erg vreemd zagen hun gezichten eruit.
Later die avond zat ik tv te kijken... en langzamerhand splitste de tv zich in 2en. 1 Tv bleef staan, en de andere zweefde heel langzaam naar de muur. Op een gegeven moment zat ik gewoon met een gedraaid hoofd van 75 graden naar de muur te kijken, en ik keek nog steeds naar het programma. Opeens schrik je dan "wakker" van je hallucinatie, en daarna denk je van: "holy shit.. dit kan toch niet waar zijn!?"

Ik hoop ooit pure MDA tot mijn beschikking te krijgen, ik denk dat je daarmee veel minder nodig hebt voor dezelfde hallucinaties. Ik geloof dat Spice een manier op het forum had gepost om MDA te maken. Achja die bewaren we wel ff voor als de tijd rijp is :mrgreen:

edit: Dat heen en weer springen van je hallucinatie ligt volgens mij ook aan je ogen. Ik heb het idee dat je iris moeite heeft met spannen en ontspannen... Eigenlijk staat die net zo strak als jij, daarom doen je ogen zo spastisch.

Ja toen het net begon te werken dacht ik hoe zou het zijn om in de zon te kijken.. Hehe nou dat heb ik geweten.
De hele trip verder had ik regelmatig een blauwe zon in beeld...
Volgende keer 8) zonnebrilletje!

Pure MDA kristallen bestaan wel, zo niet, moet je pillen zien te vinden waar het inzit, zorg dan wel dat er geen amphetaminen inzitten.

Neem dan wel een minder dan dat je normaal met MDMA zou doen, aangezien het een stuk neurotoxischer is.

Entheonaut a dit:
edit: Dat heen en weer springen van je hallucinatie ligt volgens mij ook aan je ogen. Ik heb het idee dat je iris moeite heeft met spannen en ontspannen... Eigenlijk staat die net zo strak als jij, daarom doen je ogen zo spastisch.

jah dat bedoelde ik ook ..
dat zijn niet persé hallucinaties. . ik bedoel ook gewoon je zicht
en dat zijn idd gewoon je ogen die vet strak staan .. en die moeite hebben om die overload aan impulsen te kunnen bevatten .. waardoor ze af en toe flippen :P

DevXavier a dit:
Neem dan wel een minder dan dat je normaal met MDMA zou doen, aangezien het een stuk neurotoxischer is.

Eerste keer doe ik altijd rustig aan, netjes volgens het boekje (erowid dus :wink:)

Ik had inderdaad al gelezen dat het neurotoxischer is, eerlijk gezegt voel ik dit ook wel, want de verwarring slaat altijd pas op het laatst toe als ik MDMA gebruik... Vooral na een grote hoeveelheid, dan heb ik op het laatst het geheugen van een goudvis =p

ProStoner a dit:
jah dat bedoelde ik ook ..
dat zijn niet persé hallucinaties. . ik bedoel ook gewoon je zicht

Ik noem het ff hallucinaties voor het gemak, maar het is eerder een soort foutieve herkenning van je hersenen door gebrek aan zicht als je het mij vraagt.

ProStoner a dit:
en dat zijn idd gewoon je ogen die vet strak staan .. en die moeite hebben om die overload aan impulsen te kunnen bevatten .. waardoor ze af en toe flippen

Vaag gevoel vind ik het ook, alsof ze af en toe ff uit je kas proberen te strekken. Geloof niet echt dat het goed voor je ogen kan zijn :rolleyes:

Entheonaut a dit:
Vaag gevoel vind ik het ook, alsof ze af en toe ff uit je kas proberen te strekken. Geloof niet echt dat het goed voor je ogen kan zijn :rolleyes:

achjah er is wel meer niet goed voor je lichaam :P en mdma is daar nog niet bijna de ergste van :)

Retour