Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

lsd kristallen

GT

Matrice périnatale
Inscrit
15 Jan 2009
Messages
14
heeft iemand die wel eens in het echt gezien?

Ik heb een x gelezen dat de zuiverheid/chaos van je trip afhankelijk is van de soort kristallen waarmee de zegels zijn gemaakt oid.

kan iemand dat hier bevestigen/ontkennen?

goed, brand maar los met al je kennis/ervaring over lsd kristallen!
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
de enige soort lsd dat ik ken is vloeibare lsd. en dit wordt dan op karton gesproeid, of jelly trips van gemaakt. of zelfs microdots. maar lsd kristallen???
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
GT a dit:
Ik heb een x gelezen dat de zuiverheid/chaos van je trip afhankelijk is van de soort kristallen waarmee de zegels zijn gemaakt oid.

Dit is voor mij, en ik denk voor de meesten van ons lastig te bespreken, tenzij er een chemicus in ons midden is. De productie van LSD is een gecompliceerd proces. Daarbij zal jouw vraag sowieso lastig te onderzoeken zijn. Hoe verklaar je bijvoorbeeld, dat bij eenzelfde persoon in dezelfde ‘set and setting’ een andere trip beleeft (en misschien bestempelt als minder zuiver of chaotischer) op eenzelfde hoeveelheid van dezelfde kristal afkomstige LSD? Veel is natuurlijk van de persoon zelf afhankelijk en zijn/haar biochemische huishouding.

Overigens zijn er, wat ik me heb laten vertellen, door de jaren heen ook een handvol met LSD-25 vergelijkbare substanties op de markt gekomen, die een vergelijkbare uitwerking hebben en gewoon als LSD verkocht worden.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Of je LSD in oplossing of in pure vorm neemt maakt niet zoveel uit op de werking. Het komt sowieso via je bloed in de hersenen.

LSD tartraat in zijn pure vorm is kristallijn maar dit is moeilijk te doseren (1 gram = 10000 dosissen). Als het in oplossing gebracht wordt, is de LSD evenredig verspreid in de oplossing en kan je makkelijker doseren. Gooi je 1 gram in een 10 liter solvent dan is 1mL vrij precies 100µg aan LSD.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
GT a dit:
Ik heb een x gelezen dat de zuiverheid/chaos van je trip afhankelijk is van de soort kristallen waarmee de zegels zijn gemaakt oid.

weet je nog waar je dat gelezen hebt?

volgens mij is het onzin, lsd is lsd is lsd.
 
Haut