Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

LSA

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion sentinall
  • Date de début Date de début

sentinall

Glandeuse Pinéale
Inscrit
19/1/06
Hey mensen,

Ik heb LSA besteld en het schijnt een LSD achtige trip te zijn.
Ik heb een reportje gelezen op het engelse forum, maar deze vertelde me nog niet echt voldoende over de trip zelf!

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, zou hij mij een klein reportje willen schrijven over hoe de trip zo ongeveer verloopt, wat je allemaal meemaakt, hoe heftig het is etc. etc.

Alvast bedankt!

Ik heb nooit LSD genomen, maar ik denk dat LSA toch behoorlijk anders is, bijvoorbeeld paddo's lijkt volgens mij meer op LSD. In mijn ervaring is LSA als eerste behoorlijk ontspannend. Ik kreeg er een heel relaxed gevoel van in mijn lichaam en ook wel in mijn geest. Aan de andere kant is het wel degelijk psychedelisch, met visuele en mentale effecten. Ik vond LSA in vergelijking met paddo's in dat opzicht wel behoorlijk mild, er was veel minder extreem sprake van vervorming van werkelijkheid, ruimte&tijd. . Maar misschien had ik daarvoor een hogere dosis moeten nemen.

Een nadeel is er wel: als je het als zaadjes neemt, dus van de hawaiian baby woodrose of van morning glory, ben je in het begin waarschijnlijk wel even flink misselijk.

Dag!,

Ik heb meerdere malen hawaian baby woodrose genomen, en ik moet zeggen...dit zijn zeer mooie ervaringen geweest....

De visuele optics zijn zacht, liefelijk en warm.
Het proces, van de adem, dus dat alles in een ritme naar beneden en naar boven stroomt, was er ook.....dit heb je ja ook met lsd.....maar iets milder.

Ik zag eindeloze netwerken van schitterende ogen, mij aankijkend, mij strelend...ik hoorde de vogels, liep naar boven, en keek uit het raam over ons dorp.....toen raasde een walm kraaien over mn hoofd, en ik communiceerde zo´n 10 min, met hen.
Even later vielen er tranen, die als vloeibare diamanten uit mn ogen rolden, over mn wang, maar ik kon ze oppakken, en in de lucht weg schieten....met mn vingertoppen.....dit werden dan meerdere diamanten, oliegekleurd....ik speelde dus met sterrenstof....gediamantiseerd.

Ook heb ik nog ff gewandeld in mn vaders schilderij....die meta-realistisch kunstenaar is, en ik kwam in de geest van mn veder, en wist....haha....dat hij een tovenaar was....moest huilen....omdat ik zijn waarheid zag.

....en ga zo maar verder.....lsa, is, AFHANKELIJK van je zielstrilling!, een zeer aangenaam magisch goedje.......

ok, groet!

aether, heb je de lsa ge extraheerd of gewoon de zaadjes gegeten? ik heb er nog steeds 4 liggen, maar vraag me af of dit genoeg is om de alkoloiden uit te extraheren
Ik werd de laatste keer toen ik t met water deed echt fucking misselijk, en dit hield erg lang aan, dat maakte de trip erg onplezierig.

Ik heb 6g morning glory genomen samen met mijn vriendin en het was niet echt een trip. Wel hadden we een heel goede conversatie, waarin we totaal open waren over onszelf, onze verhouding, etc. Ik heb ook eventjes alleen gezeten en toen waren er wel milde visuals, maar niet zo hevig als bij een goede dosis paddo's.

De misselijkheid was wel heel groot, dus voor mij zijn paddo's interessanter. Ook de volgende dag waren m'n benen zwaar als lood en was ik behoorlijk uitgekakt.

Nou,
ik had zo´n 12 zaden (geloof ik iets meer dan gebruikelijk), 1 nacht lang in een glas piramide-water....in de piramide van m´n vader laten staan.

Wat dus hierdoor beinvloed is, maar ik heb het dus een nacht in dit goedje-----water, laten trekken, dan gevraagdt om een mooie trip, en gedronken.
Begon ook vrij snel te werken.

Misselijk?, nou....geen seconde last van gehad....dit heb ik wel in fases met cubensis, of andere paddo´s, maar niet bij deze zaden.

Groet.

Ik heb zowel LSA als een lage dossering LSD gedaan en ik vind het erg veel van elkaar weg hebben, ik voelde me echt hippie, peace and love! waren echt fantastische ervaingen. LSD is wel een stuk heftiger, zelfs met t weinige wat ik had.

Bedankt voor al deze reacties!

Ik ga het volgende week gewoon proberen en we zien wel wat er gebeurd ;)

die misselijkheid zou je dat niet wegkunnen halen met een droge boterham of een beschuitje
dat helpt ook altijd goed tegen dat misselijke gevoel met paddo's als je het hebt
zeker als je echt gelooft dat het goed werkt :)

aether, welke zaden had jij?

ikzelf heb de Hawaiian Baby Woodrose.

nog een tip hoe ik ze het beste kan pakken

langzaam kauwen en dan doorslikken

fijn snijden in heet water 1 a 2 uur laten weken dan alles opdrinken (inclusief pulp)

of hetzelfde als hierboven maar dan alleen de pulp eruit zeven?

greetz

ProStoner a dit:
die misselijkheid zou je dat niet wegkunnen halen met een droge boterham of een beschuitje
dat helpt ook altijd goed tegen dat misselijke gevoel met paddo's als je het hebt
zeker als je echt gelooft dat het goed werkt :)
Dit is toch wel van een andere categorie, flink misselijk met soms overgeven worden veel mensen er toch wel van.

Forest,

Dat waren, haiwayaan woodrose zaden, en zag o.a honderden schitterende ogen, in netwerken door mn hele keet....Ken je alex Grey??
die tript ook, kan niet anders....maar die heeft ook een schilderij gemaakt, van netwerken met zeeen van ogen.

Groet!

10 tot 12 van de haiwayaan woodrose dus. zeer bedankt.

Jah Alex Grey maakt mooie dingen, maar weet schoonheid van waarheid niet goed te scheiden volgens mij.

Groet en bedankt, ik zal zeker de h woodrose proberen, als de gelegenheid daar is, eerst nog wat andere dingen die klaar liggen.

aether,

ik heb 10 zaden hiervan hier liggen.
Hoeveel moet ik er denk je nemen voor een goede leuke trip maar niet TE heftig, maar wil natuurlijk wel zat visuals hebben ;)

Hallo jongens,
Ik heb ff een vraag,
Ik heb wel altijd heftig getript op LSD..... vroeger hoor!
Wat is een goede dossis om een heftige LSA seeds trip te hebben.
5gram? 10gram?15
ik had altijd het idee dat je niet meer dan 10 seeds nam ofzo??

groet,
IreZumi :shock:

Nature Rules

Ligt aan de soort zaden. Morning glory rond 10 gram, hawaiian baby woodrose 5-10 zaden. Kijk op erowid.org ;)

Retour