Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

LSA zaden, ik heb er enkele vraagjes over...

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
yo wassup breinreizigers, eerst wil ik jullie allemaal bedanke voor wat jullie me tot hiertoe hebben bijgebracht over psychedelica

dus hier heb ik nog enkele stressy vraagjes

ik heb zo lsa morning gloring heavenly blue zaden gekocht bij *******, ik heb die nog nooit gedaan, maar om eerlijk te zijn heb ik er veel zin in om ze te proberen, maar gaat dat alleen?? ik voel me supergoed ik weet dat niets me kan omverstampen... ik wil gewoon flashe op muziek denk ik of dat gevoel 1 te zijn met het universum nog eens te ervaren.. of gewoon naar m'n leven kijken vanuit een ander opzicht... ga ik niet teleurgesteld zijn ofzo? ik heb geen flauw idee.. + over 2 weken zijn het exames, maar zowiezo kan ik goed werken als ik bezig ben..

ik heb de zaden nu al 3 maanden ofzo op m'n kamer liggen, de vraag is kan ik ze nog consumeren of kan ik ze nog een tijdje laten wachten...

help me out homies

yooooooo

greetings vanuit belgie
 

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
te laat ik heb net een 50tal opegegeten om te zien wat het geeft :lol:
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik krijg binnenkort ook zo'n testje van lsa zaden. Wees een held, geef het goeie nieuws :lol:
 

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
trip was maar gewoontjes, mss ook wat te weinig van gegeten

straks eet ik er 200 ofzo en we zien wat het geeft

wat ik zag was een soort van lichte rook en een beetje het bewegen van schaduwen, soort van aura's rond voorwerpen... niets speciaals, de high was wel goed maar niet om te zegge dat het me iets leert, het is een high net als bij weed, ik denk zelfs dat ik placebo's kan slikke om high te worde

niets speciaals dus

we gaan voor de 200
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Eerst dacht ik ...Oeps, 50 zaadjes.....las ik even verder schreef je...volgende keer maar 200 (':shock:') zaadjes, ....ehm.

Wellicht waren de zaadjes suf, te oud.
Had de zaadjes 12 stuk een nacht in een glas water laten trekken, in de piramide gezet, dan gedronken. Kwam zon 1,5 uur geloof ik na inname in de geest. Heb hbwr ervaren als warm, schoon en liefelijk. (spelen met kristallen, diamanten die uit je ogen kwamen, wonderschone ogen-netwerken gezien, vlinders, groepen vlinders, dook in mn pa zn schilderijen, nog met kraaien gebabbeld etc....

Ik weet niet, maar heb vaker gelezen dat lsa, niet bij iedereen even goed werkt, net zo als salvia. Redelijk wat mensen ervaren nauwlijks iets :?
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
ik heb gehoord dat blowen een must is wil je een degeljik effect krijgen van lsa (misschien zelfs wel van dit forum? :p )
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik denk dat we het hiet over morning glory zaden hebben. ik heb er eens c.a 200 van gegeten en ik voelde niks tot ik in bed lag. was een erg vreemde trip bewegende kleuren ik dacht dat mijn slaapkamer schuin stond en schaduwen bewogen. en barend en van dorp en dr phill zijn nog nooit zo grappig geweest voor me :lol:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja ik heb zelf ook nog niet echt veel effect gehad van LSA
dat waren de HBWR daar hoef je minder van te pakken dan de morning glory
daar had hij het namelijk over, aether :)
ik wacht vol smart op de Utopian blizz balls van *******.. eens kijken of die wel wat doen :)
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Klopt, ik had morning gl. ff met hbwr verward!
Dacht al....50 hbwr zaadjes en geen effect?

.....sorry :?

utopian blizz balls?...k ga ff leze
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
inderdaad jah!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
haha vreemd hoor :) dat je steeds dubbele posts krijgt :p
en die utopian bliss balls zijn een kruidenmengseltje van ******* voor de testgroep
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
........OOOOO ;-)) zit jij in de testgroep zeker!? :D :shock:

Veel plezier als je t goedje neemt :D
 

superzware

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Déc 2005
Messages
26
haha damn rare trip

bijna 200 zaadjes dacht ik, heb nogal wild ligge tellen
ik krijg een superpijn in de buik maar deed er nogal sterk tegen.. elke keer als ik dacht aan die zaadjes dan kreeg ik koude rillingen en zo'n bweiiiiiirk gevoel, er is niet veel aan veel behalve een rare manier van denken, het lijkt zo steeds terugvallend op wat eerst dacht, ofzoiets vreemd, er was nix speciaals aan...
toen ik savonds een jointje ging roke whoa toen was het wel chill, maar heb te lang gewacht.. ik werd supermega high, had weer zo'n gevoel dat dingen voelen en denken en makkie is, ook ganse religieuze openbaring gehad, hallucineerde islamitische lettertjes enzo, soort van zelda gesprekskadertjes, redelijk vreemd..
wel veel levensvreugde/energie boost, maar wordt helaaas weer afgebroken door m'n wietverslaving

alleszins,peace out homies
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
de 1ste keer had ik ong 250 zaden ingenomen was best leuke trip erg droomachtig, eb wa zitten kleuren en tekenen ook was ook wel leutig:p
ben ook naar buiten geweest maar de zon was mij veel te fel (des bij veel psychedelica) was wel prettig gevoel om over gras te lopen twaren precies wolken:)
de 2de keer had ik 300 zaden ingenomen ma door de hevige misselijkheid addik maar wat weed gesmoort gevolg was een cannabisroes van ongeveer 10 uur!:p
best wel leutig maja wel beken riskant ma tis allemaal goe gekomen en heb er echt neig van genoten:)
 

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
aether a dit:
Ik weet niet, maar heb vaker gelezen dat lsa, niet bij iedereen even goed werkt, net zo als salvia. Redelijk wat mensen ervaren nauwlijks iets :?

Dat had ik dus...Had er het een en ander over gehoord en gelezen. Uiteindelijk hbwr zaadjes gekocht, fijngestampt en thee van getrokken maar het effect was totaal nul. Zelfs toen ik niet lang na inname een jointje had gerookt was er niet veel merkbaar.
Weet iemand waaraan dit ligt en kan het een volgende keer wél werken?
Thanx
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ik had blauwe winde genomen
deze fijngestampt in een koffiemolen (werkt heel goed, erg fijn gemalen)
derna een half uurtje in warm water laten weken en dan opgedronken en half uur nadien waren mijn pupillen enorm groot en begon ik dromerig te worden
wrm het niet werkte bij jou ligt mss aan de dosis ofwel ligt het aan je gevoeligheid of als je de zaden hebt ingenomen met een volle maag
eet paar uur voordien niets, maal de zaden heel fijn en het is mss ook goed om de zaden te gebruiken wanneer je een tijdje geen psychedelische drugs hebt gebruikt (dan ben je mss gevoeliger voor dees soort drugs)
hou eventueel een emmer binnen handbereik als je moet kotsen ofzo en zorg erook voor dat je weed in huis hebt als je de misselijkheid te erg vind
als het dan nog niet werkt dan ligt het wss aan jezelf
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
Ik denk dat een extractie het beste is, om de effecten van de LSA-zaden goed te voelen.
Ik heb 1 keer Morning Glory geprobeerd: Ruim 600 zaden gecrushed en met water op een lege maag naar binnen gewerkt. Heb de ergste buikkramp ooit meegemaakt, gekotst, etc.. vervolgens lichtjes paranoia in bed gelegen (schrikken van je eigen lichaam, shcrikken van ''normale'' geluiden..) en de avond droomloos geslapen. Heb daarna nog een week lang buikpijn gehad.. niet echt aangenaam dus, en rauw zaden eten is dus niet echt een aanrader. Verhouding 'gif'/LSA lijkt niet gunstig.
Ik had toen een paar zaadjes geplant, en ondertussen al een leuke collectie zaden opgebouwd. Binnenkort dus een extractie proberen :)
 
Haut