Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

LSA-onwennig?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion bonzo
  • Date de début Date de début

bonzo

Elfe Mécanique
Inscrit
17/10/03
ik zit met een kronkel. Heb nu zo'n 15x LSA geprobeerd, tot nu toe zonder resultaat. het max aantal die ik gebruikt heb ligt nu op 500 MG zaadjes, wat op zich toch een behoorlijk stevige trip zou moeten geven. puur zaad, extracten, combinatie met peganum, en samen met paddo's leverden niets spectaculairs op, zelfs geen misselijkheid. Zou het kunnen dat iemand immuum is voor LSA? /forum/images/graemlins/confused.gif

Laatst had ik ook LSA zaadjes bestelt e,n het resultaat was ook teleurstellend. Ik had 20gr. de eerste x had ik zo'n 6gr 1uur laten weken in lauw water en dan de boel(met zaad en al) binnen gekieperd... bad idea. Mottig in de maag en licht in het hoofd maar verder nix.
Enkele dagen later heb ik de rest van de zaadjes (+/-14gr) een ganse nacht laten weken in lauw water. Heb mij toen een milkshake gemaakt en daar het gefilterd water bij gekieperd. Dit is al veel lekkerde om te drinken en je bent er ook niet zo mottig van in je maag, ook zouden de vetten er voor zorgen dat de werkzame stoffen sneller worden opgenomen in je darmkanaal. Deze was werking meer merkbaar maar niet zoals beschreven op de site. Was licht in't hoofd en voelde zachte stromen of golven door mijn lichaam. Ik had af en toe ook wel een behoorlijk stoned gevoel maar euhm een jointje roken hheeft meer effect.
Op de site van meneer cactus vind je betere bereiding voor de LSA zaadjes, deze ga ik volgende keer eens uitproberen
C-ya

Ik heb morning glory 2 keer geprobeerd, de eerste keer
tripte ik er best aardig op daarintegen was de tweede keer
meer een ramp van misselijkheid (beide keren
10 gram),

hawaii baby woodrose heb ik eenmalig geprobeerd (6 zaadjes)
de comeup duurde erg lang totdat ik echt tripte (3 a 4 uur)
voorafgaand met een stevige misselijkheid, echter was
deze trip nog het interresants.

Ik vind bij LSA zaden het de misselijkheid niet waard en
mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Psylocibe paddestoelen
en lsd.

Wij hebben niet lang geleden ook een poging gedaan met de Hawaiian baby woodrose seeds, we namen er ieder 10.
De zaden had ik 24 uur daarvoor fijngemalen en in water laten weken, daarna gezeefd.
Ook bij ons gebeurde er teleurstellend weinig.

Retour