Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Legale psychedelics meenemen naar buitenland

fresh2k

Matrice périnatale
Inscrit
25 Août 2005
Messages
14
Ik ga binnenkort naar Finland. En ik vroeg me af of het mogelijk is om psychedelische shit mee te nemen het vliegtuig in. Salvia, paddo's dat soort shit. Zonder dat ze bij de douane hier in Nederland of daar in Finland moeilijk gaan zitten doen?
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Zorg dat je de het kan laten oplossen in water en neem het mee in een flesje/thermoskan bij de handbagage. Gebruik geen alcohol en vooral niet de flessen, want alcoholische dranken die al geopend zijn, zijn verdacht. Er zijn ook veel coke smokkelaars die dat doen.
Maarja, nog steeds op eigen risico. Waarom houd je het niet bij de legale dingen?, die zijn er genoeg...
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Het lijkt me niet echt verstandig, aangezien zowel psilocybine bevattende paddestoelen en salvia verboden zijn in finland....!
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Kleine correctie: in Finland salvia mag je alleen kopen/bezitten als je daar een doktersrecept voor kunt tonen. :confused: nu nog een huisarts vinden die ff zo'n receptje voor je schrijft. :p
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Ha, als ik dan zonodig tripmiddelen mee moest nemen die illegaal waren, zou ik voor de LSD gaan, kleurloos, geurloos, niet herkenbaar. Desnoods doe je een paar druppels in een bijbel ofzo :p
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
in een bijbel??? kan me inderdaad niet voorstellen dat ze bij de douane even aan je bijbel gaan likken :lol:
 

Mycophile

Alpiniste Kundalini
Inscrit
30 Juil 2004
Messages
534
ik denk dat ze het vrij verdacht vinden als ik met een bijbel bij de grens aankom... dat geld voor meerdere van ons. :twisted:
 
Haut