Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Korte periode Speed en XTC gebruik, lange tijd lusteloos

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
mrvn a dit:
weeg je zelf maar eens voor je aan een zwaar :shock: weekeind met weinig slaap en eten begint ?

Je valt veel eerder af, omdat je dan veel actiever bent.
Maar de dagen erna ben je zo weer op gewicht hoor.
Hangt natuurlijk wel af van de mate van gebruik.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik wordt lusteloos wanneer ik met iets bezig ben waar ik in feite niet achter sta. Kan een opleiding zijn, een baan, een relatie etc . Soms ligt het voor de hand om drugs de schuld te geven van 'vage symptomen' terwijl het echte probleem is dat je je ding niet hebt.

Of zo :)
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
klinkt als een ouwewijvenfabel en is het misschien ook wel, edoch: ik heb ADD (concentratiestoornis) die eigenlijk als effect precies heeft wat jij nu beschrijft. Aangezien ik niet voor de rest van mn leven aan de ritalin oid wil, raadde mijn psychiater mij visolie aan. Edoch dan niet random visolie van de kruidvat, want om het effect te willen krijgen waar je naar zoekt moet de visolie aan bepaalde voorwaarden voldoen. Zo mag de vis niet in de noordzee gevangen zijn (kwik verhindert de opname bijvoorbeeld), en de DPA:DHA verhouding moet goed zijn (1:4 geloof ik). Een visoliecapsulesproduct dat aan de juiste voorwaarden voldoet is eye q. Ik heb het drie maanden gebruikt en voelde me overall wel beter. Ik kan niet zeggen of het daardoor kwam, maar het is in ieder geval te proberen. Ongezond is het sowieso nooit. En verder: je kunt ook gewoon een lichamelijke afterdip gehad hebben en daardoor in een vicieuze cirkel terecht gekomen zijn. Dat het daadwerkelijke probleem allang weg is maar dat je jezelf ff uit dat spiraaltje moet knallen. Succes!
 
Haut