Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Kanna

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Guest
  • Date de début Date de début
G

Guest

Guest
Hey .. Kan iemand mij iets vertellen over dit kauwgoedje? Is het goed spul?
Wat moet je doen om de beste resultaten te halen? Snuiven, kauwgom, thee, of ..? En wat is een goede dosis, als je al bekend bent met sos e.d.?

cheers!! /forum/images/graemlins/pint.gif

never mind.. We hebben alles gedaan.. snuif, kauwgom en thee, maar geen reet van gemerkt, of het moet komen omdat we daarvoor philosepher stones hebben gegeten. snel vergeten dus dat spul

het sterkste is als je het snuift, sterke pijn in je neus /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

kouwen met kougon erkt het best bij mij. het is niet iets heel sterks hoor, maar opzich wel leuk.
kou je kougum. maak er een plat stuk van en leg de sceletiujm erop, dichtvouwen en kouwen maar /forum/images/graemlins/grin.gif

het sterkste is als je het snuift, sterke pijn in je neus /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

kouwen met kougon erkt het best bij mij. het is niet iets heel sterks hoor, maar opzich wel leuk.
kou je kougum. maak er een plat stuk van en leg de sceletiujm erop, dichtvouwen en kouwen maar /forum/images/graemlins/grin.gif

Die neus van mij is wel wat gewend /forum/images/graemlins/wink.gif
voelde me net een cavia met die fijne takkies achter mn neusholte

Wat merkte jij dan van het spul? toch geen euforisch gevoel, zoals in de omschrijving staat'?

ik zou het omschrijven als een lichte energetische high. je stemming verbeterd ook, maar om dat nou euforie te noemen...

is da een duidelijk gevoel dat je er zeker van bent da het werkt
want lijk mij wel leuk wat ze zeggen in de smartshops
ik zou wel een paar planten willen kweken van kanna
als het niet de moeite waard is kweek ik het nie/forum/images/graemlins/confused.gif

Retour