Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

It's me!!!

Simmy

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mar 2002
Messages
12
Ok ik ben nieuw hier. Maar het leek me wel gezelly hiero dus vandaar dat ik ff een stukje tekst schrijf over mezelf en AL *ahum* m'n ervaringen. Naja je ziet het ik ben Simmy een erg onschuldig meisje. Heb nog langgg niet alles geprobeerd maar heb wel geblowd, poppers gesnoven (niet op de homo manier nee, maar voor de lachkick, duz!), sextc geslikt, sexplorer geslikt, ephedra geslikt, echte xtc geslikt en dat was het wel zo'n beetje. Vraag me ook of ik nog paddo's ga proberen maar lijtk me een beetje eng (straks denk ik dat ik een vogeltje ben en spring ik uit het raam van 3 hoog ofzo?!) Naja hear your reactions
Thanx a lot
 

Tinneke

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Fev 2002
Messages
54
Je moet maar eens beginnen om er een foto bij te zetten, dat maakt het pas gezellig.
 

Simmy

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mar 2002
Messages
12
Hmz, je moet er wel rekening mee houden dat ik blonT ben dus ga ff uitzoeken hoe dat werkt en of IK het ook daadwerkelijk voor elkaar ga krijgen om een foto neer te zetten. Ga in ieder geval m'n best doen, en lukt het niet, dan hebben jullie gelijk een goede eerste indruk van mij :-)
 

Simmy

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mar 2002
Messages
12
Ik ben eruit, ik ben hier TE blonT voor, en bij de weg heb ik op het moment ook niet echt veel website, duz dat wordt lastig, maar misschien heb ik hier en daar nog wel ergens een hele oude site... gonna try
 

PsyFlux

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
20
Zo moeilijk is het niet hoor... Je kunt wel een plaatje uploaden naar http://www.endoria.net/upload/ en de url die je dan krijg onder my home, personal information invullen bij 'Your picture'.

Ja, ik weet het... ik heb zelf geen icon.
Kheb op het moment ff geen leuk plaatje http://www.*******.net/ubbthreads/images/icons/smile.gif
 

Simmy

Matrice périnatale
Inscrit
5 Mar 2002
Messages
12
ok ik ga het snel proberen maar ut weekend ff niet. zit nu te chillen in rottuhdam en zo lekker stappen met een jointje of veel en drank en ephedra (net al op werkt nog niet) en dat ist wel zo'n beetje
chill ze greetz simmy
 
Haut