Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

informatie over Paddokweek vanuit sporen.

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Laatste week had ik een beetje rondgesurft op internet of dat die sporenprints nog te krijgen waren. Na een paar sites bezocht te hebben heb ik toch een sporen print thuisgestuurd gekregen.

Nu komt het dus op het kweken zelf aan.
Heeft iemand hierover informatie of weet iemand hier een site over? het liefst in het nederlands omdat bij het engels ik platgegooid wordt met moeilijke woorden en het risico dat ik iets verkeerd begrijp me te groot wordt.

Ik hoor het wel, Ciao
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Misschien even kijken op het smartboard-forum op www.fsre.nl :) Voordat je een goed idee hebt van welke methoden er zijn en hoe paddo's kweken uit sporen een beetje gaat ben je wel wat leeswerk verder. Maar in principe is het simpel, en als het je eenmaal is gelukt dan zijn de volgende kweekjes niet moeilijk meer. :) Ga zorgvuldig en steriel te werk, dan lukt het vast.
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
Die side is OOK weer in het engels! :mrgreen:
Is het nieteens tijd voor een GROOT Nederlandtalig boek?
Met ALLES over paddo's. Ik heb een boekje in het Nederlands, maar daar staat bar weinig over het kweken. :finga:
Ik mis ECHT een Nederlandstalig COMPLEET boekwerk!
Bye bye, Groetjes :goodman:
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
THANX!!!!!
SUPER VAN JE DAT JE ZO SNEL REAGEERT!!!! :prayer:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Mycophile a dit:
http://www.mushplanet.com/nl/ heeft een groot gedeelte in het Nederlands. Niet helemaal volledig, maar je kan er vast een eind mee komen...

Thanks ;) Die website had ik een jaar geleden ontdekt en tussen mijn favorieten gezet, maar op de een of andere manier ben ik hem kwijt geraakt en heb ik hem al die tijd niet weer terug kunnen vinden. Nogmaals bedankt!
 
Haut