Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ik wil mijn bestelling niet aan huis!

  • Auteur de la discussion zet
  • Date de début
Z

zet

Invité
ik heb een vraagje,

Graag zou ik Hawaiian Baby Woodrose, Morning Glory of de Zaden pakket willen bestellen. Om thuis lekker in mijn moestuintje te gaan kweken. Alleen ik heb één probleem, mijn ouders. Zij zullen echt niet weten wat ik aan het verbouwen ben. Alleen het pakketje dat ze binnen krijgen als ik op school zit zullen ze onder ogen krijgen. Iets waar ik echt niet op zit te wachten.
Zou ik het paketje direrc kunnen laten bezorgen bij de postbank. Zonder dat daar mijn ouders kunnen achterkomen?

als vast bedankt voor de tips

Eigen wiet
 

niekd

Matrice périnatale
Inscrit
26 Mai 2004
Messages
8
Ik laat altijd alles bij mn broer bezorgen, zit op kamers in groningen en komt alleen in t weekend thuis, misschien n optie
 
G

Guest

Invité
dus je krijgt een pakje waar wat zaden in zitten so what? zijn niet verboden ofzo...
zeg je toch gewoon dat je planten in de moestuin wilt zetten?
 

Ram6

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2003
Messages
48
in principe verkoopt ******* niets illegaals. Van wat er bij je ouders in de tuin staat kan je waarschijnlijk ook volop trippen, en dat vinden ze ook geen probleem omdat die zaden bij intratuin zijn gekocht.. jij koopt ze alleen ergens anders /forum/images/graemlins/thumbup.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Hey ! Da's interesant !! Welke plantjes zijn dat zoal ???
 
G

Guest

Invité
in ieder geval niks wat niet gevaarlijk is, kijk er dus mee uit.
 

Ram6

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juil 2003
Messages
48
moet je idd absoluut doen!
 
Haut