Nou net even truffels gehaald

Ze zijn in iedergeval tot 22 JULI houdbaar. We zijn vorig jaar op een camping aan een voet van een berg geweest, dat zich midden in het bos bevond. De camping lag erg afgelegen en er waren heel weinig mensen op de camping aanwezig. Het was een hele mystieke omgeving dus we hebben ons voorgenomen om eerst naar deze camping af te reizen en om eventueel daar binnen 2 a 3 dagen de truffels te nuttigen. Voor de zekerheid neem ik ook nog even 1 zegeltje acid mee, maar ik verwacht die niet nodig te hebben.
Je kan ze ook laten drogen dus ik neem aan dat een weekje uit de koeling ook niet zo erg is.
Ze zitten nu nog in een erg vochtig bakje en ik ben er bang voor, dat met dit warme weer, er kans bestaat dat ze gaan rotten. Denken jullie, dat als ik de truffels in een plastic zakje zou doen en verstop in de pindakaas, dit idee goed genoeg zou zijn? Dan hebben ze in iedergeval nooit kans op direct zonlicht en worden ze misschien door de pindakaas beschermt tegen de warmte. Daarnaast bewaar ik ze ook nog is in een koelbox, die tijdens het reizen ook nog is elektronisch gekoeld word tot 16 graden onder de temperatuur van dat moment..
Wat ik eerder las hier ergens was om ze in chocola te verwerken.
Vorig jaar heb ik het idee gehad om dit met paddenstoelen te doen, maar chocola is weer zo'n gesmeer. Ik zie de koelbox nu al besmeurt met chocola voor me
Of gewoon thee van trekken en meenemen in een thermoskan.
Vorig jaar heb ik dat probeert met paddenstoelen, ik had alleen de thee niet goed gefilterd, waardoor ik vermoed dat de kleine stukjes die in de thee drijfden uiteindelijk zijn gaan rotten. Met een ongelooflijke stink lucht als resultaat. Waardoor ik er vanaf heb gezien....
Allemaal nog hartstikke bedankt! En tot over anderhalve week! ( Ja een korte vakantie

)
Groetjes,
Mystic!