Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Het Grote Cocaïne Topic

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik vond het zeer opmerkelijk dat er nog geen topic over cocaïne was, mits ik het niet verkeerd heb.

SWIM heeft gisteravond met een vriend een grammetje gehaalt, goede kwaliteit en tot verbazing helft van de prijs. Word de eerste keer voor SWIM, zaterdag wordt t een plofje van een halve gram. Roken leek wat aangenamer dan snuiven. het is zo junkie-achtig, coke sowieso. Maar SWIM is vastbesloten het bij deze ene keer te houden. niet gezond, duur en junksferen, gewoon pest. MAAR EEN KEER PROBEREN IS EEN MUST voor SWIM.
ik zal van t weekend SWIM voor een verslagje vragen.

verder........jullie ervaringen, wat vinden jullie van t witte goedje? mooie verhalen? praatjes over de aspecten van coke? ik ben wel benieuwd...

kortom......het kan allemaal worden gepost op het GROTE COKE TOPIC.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jo kan iemand wat vertellen over het verschil tussen roken en snuiven?
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Een plof van een halve gram lijkt me een beetje een waste. Als je dan toch zo graag je coke wil roken waarom haal je geen "rook" (base) coke. Dan moet je wel aan de gang met zilverfolie en de hele handel.

Zelf nooit gedaan overigens, tis net wat je zegt , vrij ernstige junkenstijl. Basen is niet voor mij, ik zou het nooit doen. Maar wat is er mis met snuiven ? lijkt me toch wel het meest effectief en zeker niet zo onprettig als de rest.
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
bedankt, ook j-lazy voor het advies. ik zal het aan SWIM doorgeven. hij kiest idd toch maar voor snuiven.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
ik persoonlijk vind basen veel Junkie achtiger dan snuiven.

Wij pakken het zo af en toe als we op stap gaan, gaat lekker met bier samen. Inmiddels heb ik het een tijd niet meer gebruikt.
Ik vind Coke qua drugs weinig toegevoegde waarde hebben! Het is veel te duur voor wat je er voor terug krijgt, je voelt je alleen iets relaxter, je praat wat mer en dan betaal je 4- - 50 euri voor een gram.
dan heb ik liever een pil van 3 euro met xtc of 2cb. Veel relaxter :D

Maar om een keer te proberen kan geen kwaad, maar let toch op.
Het probleem bij coke is als je het aan het gebruiken bent heb je echt om de 20 mins zin om bij te pakken, en als het op is dan koop je het liefst een nieuwe.
De geestelijke afhankelijkheid van deze drug ligt een stuk hoger dan bij andere drugs.

maar een fijne avond in ieder geval ;)
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Hmmm,

Coke erg lekker, maar te duur, en als je chineest (rookt in alupijpje)
is het helemaal verslavend...de high van het roken is...nou, ongeveer 15 seconden, dan moet je weer. Ook wordt ik depressief dr van als het op is....hmmm, gebruik het zelden. Over de kwaliteit heb ik ook mn vraagtekens....(denk dat veel coke nog geen eens 40 procent is of zo) heb ook wel coke gehad, waar ik de werking nauwlijks van voelde....verdoofd tandvlees etc. Mocht je coke hebben waar je snel een bloedneus etc van krijgt, of moet kosten, dan zit er wasmiddel of andere troep in.
 
G

Guest

Invité
In een paar jaar redelijk wat coke weggesnoven.. het snuiven vind ik persoonlijk beter als roken, snuiven werkt wat langer door naar mijn idee en je word "iets minder" down erna. Bij roken merk je het direct en het is een stuk heviger als snuiven alleen dip erna is echt een hel. Tenminste bij mij.
Zowiezo is een aanrader om het met veel alcohol te doen. In een kroeg oid dus. want naar mijn mening is coke weinig zonder drank :p
 
G

Guest

Invité
Over de kwaliteit heb ik ook mn vraagtekens....(denk dat veel coke nog geen eens 40 procent is of zo)

Kwaliteit is over algemeen idd behoorlijk slecht naar mijn mening.. maarja het is voor een verkoper veel te aantrekkelijk om het minder sterk te versnijden. Meestal word het met iets van 30 % manitol en 70% steen("zuivere coke") versneden... Maarja je weet niet wat er allemaal van te voren met die steen is gebeurt.
Ook word je veelal genaaid met de hoeveelheid, natuurlijk lucratief om in plaats van 1 gram er 0,9 gram in te stoppen.
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
jah het is meestal maar 0.9 jah,

Heb ook een keertje met collega's een brok gehad, dan weet je tenminste dat je goeie zooi hebt.

Coke schijn je ook in vloeibare vorm te kunnen krijgen en dat schijnt echt rete heftig te zijn, nooit gedaan, alleen over gehoord
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
@Audiotik

"Zowiezo is een aanrader om het met veel alcohol te doen. In een kroeg oid dus. want naar mijn mening is coke weinig zonder drank "

Helemaal mee eens , het is meestal wel andersom bij mij. Eerst komt het drinken, dan pas meestal de coke. Op zich kan het wel lache zijn , maar zoals hier al genoemd wordt heeft het ook een hoop nadelen : het is verslavend, duur en houd meestal niet op, de drang naar meer is groot. Ook voel je je de volgende dag niet echt relaxed, meer geestelijk dan lichamelijk. [/quote]
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hmmm, ongeveer 1/4 van een halve gram had SWIM gister genomen, hij voelde er weinig van, wat chiller en meer drang om te praten, verder weinig. maar over een tijdje een kwart gram en dan hopelijk wat meer effect. kdenk dat 2c-b en mdma enzo idd chiller zijn qua effect en kosten.
 
G

Guest

Invité
ja zoiets van "is dit het nou" had ik op begin ook.. maar na een paar keer begon ik het effect steeds meer te waarderen..vooral het overdreven sociale en overmoedigheid kwamen bij mij in grote mate pas na een tijdje opzetten... vind effect nog steeds heerlijk. gelukkig is het zo duur :p
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik geef je gelijk audiotik we mogen bijna gelukkig zijn dat coke niet net zo duur is als bijvoorbeeld XTC dat zou het landje redelijk op zijn kop zetten haha...
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
forest a dit:
bedankt, ook j-lazy voor het advies. ik zal het aan SWIM doorgeven. hij kiest idd toch maar voor snuiven.
nogmaals graag gedaan dit forum is er tenslotte om deze middelen te bespreken :D
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Psychonaoten voelen vaak weinig van dit soort dope vooral als ze het snuiven denk ik .
Basen heb ik vroeger ook veel gedaan en ik ken je wel vertellen dat dit echt niet goed voor je longen is crack is vaak vervuild met een of andere tering zooi [God mag weten wat ik allemaal gerookt heb].
Door dat gekloot ken ik nu niet zoveel stuf en weed meer roken :cry:
Bovendien is het echt niet goed voor je kop.
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Ik heb nog nooit cocaïne gedaan, wel (te veel) speed gesnoven, maar ik vraag me af; Is het het waard om het te nemen voor die ontzettend dure prijs :?:
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik heb het een aantal keer gedaan in een rustige omgeving. Uitgaan heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Het is erg relaxed. Je kunt uren praten, luisteren en voelt je verbonden met anderen. Vooral spelletjes spelen, uren hetzelfde desnoods, doe je met geduld en plezier. Je krijgt zin in veel dingen.
De dag erop ben ik steeds helemaal gesloopt maar dat komt omdat je echt toaal niet in slaap komt.
Al met al, leuk voor heel af en toe als je eens een intensief avondje wilt ontspannen ;) En geld over hebt, en niet gevoelig bent voor verslaving aan dit soort pep drugs (!)...
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Ja ik heb het gevoel dat ik dat dus wel heb, vooral na mijn intensief jaartje van xtc en speed en dergelijke, dus zou ik het maar beter niet kunne proberen?
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
tsja, ik heb er niet veel ervaring mee, maar zou het je in dat geval afraden. maar proberen is niks mis mee, en na 1 of 2 x is de kans nihil dat je verslaafd zou zijn, ookal ben je er gevoelig voor.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Tis ook niet echt dat je er na een paar keer verslaafd aan raakt. Meer dat het idee in je hoofd zit en elke keer als je (bv) gedronken hebt je het altijd in je achterhoofd houd als mogelijkheid.

Het je het nooit gedaan zul je dit ook niet hebben. Echt verslaaft er aan raken is denk alleen voor rijke mensen, het spul blijft vreselijk duur.
 
Haut