Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

HELP, ouders verdenken me ten onrechte van harddrugs

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Mijn ouders zijn redelijk goed gelovig, maar op een gegeven moment heb ik ze maar gewoon gezegd: Ja ik blow zo af en toe met die en die, nee het is niet verslavend en ik heb het onder controle. Mijn moeder had toen zoiets van: Mja ok zo is het dan maar, als je maar op past jongen!.
Nu kweekt ze wiet voor mij :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Relax ... :)

Ja, bij ons hebben ge wiet planten ook gewoon in de tuin gestaan. Toen ik slechts een paar keer had geblowd had ik dat gezegt tegen mij mama, want ik wist dat mijn neef blowde en mij broer dat één keer had gedaan (en kotsmisselijk was geworden) dus ik vond dat ik wel kon zeggen dat ik een blowde.
En paddo's had ik van te voren verteld. Vond ze niet leuk, deed ik toch .. en zei tegen haar "dat ik het de volgende keer wel achteraf vertel dan".
Provocatief als ik ben zei ik toen ik terug kwam van Boom! .. "Je raad nooit welke drugs ik allemaal heb gedaan!" .. en heb vervolgens de lijst opgenoemd. Dat hoefde ze niet te horen, maarach .. nu weet ze 't ook.
Ze heeft er zelf geen verstand van, dus kan ik veel beter de beslissingen voor mezelf daarin maken. En ja ik ben een verstandige, verantwoorde consument.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Siq a dit:
Ze heeft er zelf geen verstand van, dus kan ik veel beter de beslissingen voor mezelf daarin maken. En ja ik ben een verstandige, verantwoorde consument.

Prachtig! :lol: Zo denk ik er hier ook over 8)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Heb twee zomers ook wat wietplanten in de tuin gehad, zelf hadden m'n ouders daar niet zo'n problemen mee, maar de buren wel en dan krijg je al gauw een naam. :roll:

Nadat ik weleens MDMA ophad en leip thuiskwam, kon ik met m'n moeder altijd heel open gesprekken voeren. Rook m'n wiet ook binnen maar m'n kamerdeur moet wel dicht. Ze weten ook dat ik weleens wat gesnoven heb en dergelijke.

Heb m'n moeder eens wat wiet uit de pijp laten roken, toen zei ze idd 'is dit alles? Snap niet dat zoveel mensen hier moelijk over doen'. Verder is m'n bodybuilding levensstijl het allerbelangrijkste, en zien ze daardoor dat ik niet zal afglijden tot verslaving.

Verder vonden ze me, na het LSD gebruik wel positief veranderd, maar konden niet zeggen hoe of wat.

Het enige wat ze niet geloven en niet kunnen vatten, is dat zo'n klein LSD zegeltje een geweldige trip kan opwekken, de keren dat ik het had over hallucinaties, visuals en inzichten vroegen ze of ik wel bij zinnen was.

Ze hebben de flower-periode meegemaakt, maar zijn gevangen door de propaganda destijds.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Brugmansia a dit:
Heb twee zomers ook wat wietplanten in de tuin gehad, zelf hadden m'n ouders daar niet zo'n problemen mee, maar de buren wel en dan krijg je al gauw een naam. :roll:

Nadat ik weleens MDMA ophad en leip thuiskwam, kon ik met m'n moeder altijd heel open gesprekken voeren. Rook m'n wiet ook binnen maar m'n kamerdeur moet wel dicht. Ze weten ook dat ik weleens wat gesnoven heb en dergelijke.

Heb m'n moeder eens wat wiet uit de pijp laten roken, toen zei ze idd 'is dit alles? Snap niet dat zoveel mensen hier moelijk over doen'. Verder is m'n bodybuilding levensstijl het allerbelangrijkste, en zien ze daardoor dat ik niet zal afglijden tot verslaving.

Verder vonden ze me, na het LSD gebruik wel positief veranderd, maar konden niet zeggen hoe of wat.

Het enige wat ze niet geloven en niet kunnen vatten, is dat zo'n klein LSD zegeltje een geweldige trip kan opwekken, de keren dat ik het had over hallucinaties, visuals en inzichten vroegen ze of ik wel bij zinnen was.

Ze hebben de flower-periode meegemaakt, maar zijn gevangen door de propaganda destijds.
Hm respect voor je moeder, dat ze het gewoon zelf probeert en dus pas echt weet waar ze het over heeft :)
Ikzelf weet niet precies wat mijn ouders hebben uitgevoerd maar ze waren in hun tienerjaren in de jaren 60. Met dat als achtergrond is het waarschijnlijker dat ze wel wiet hebben gerookt dan niet dacht ik zo. Maar m'n mams zegt van niet dus 't zal wel :)
 
Haut