Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Hasj melk

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ShR00mPiE...
  • Date de début Date de début

ShR00mPiE...

Neurotransmetteur
Inscrit
13/6/06
Ik moet wat kwijt mensen.. ik heb tijdje geleden hasj melk gedaan met 2 vrienden van me.. we hadden 1,5 gram Sticky fingers hasj in 3 glazen verdeeld, en de melk opgedronken...(vieze bende dat t is)
Nadat we t opgedronken hadden gingen we naar buiten naar een voetbalveldje..(nogal klote lokatie maar we hadden geen andere keus op dat moment :cry: ).

Na ongeveer een uurtje begon het effect merkbaar te worden, ik werd er echt kapot high/stoned van.
het begon al donker te worden en we moesten toch echt licht hebben. Eerste wat we deden was hout zoeken om een fikkie te bouwen, maar zodra ik de bosjes in liep zag ik allemaal vierkantjes voor me, een soort raster ofzo(dit kwam omdat 8er de bosjes een hek stond, maar juist daardoor kreeg t echt een vaag effect). Toen ik dit zag kreeg ik echt een trippy gevoel, uiteindelijk sloot ik m'n ogen en zag allerlei rijen boompjes en struikjes (een soort tuin ofzo :? ), voornamelijk de kleur groen overal.

Dus ik heb visioenen gehad van hasj... maar hoe kan dat, als je het rookt, dat dat niet gebeurd, maar neem je het oraal in dan gebeurt dat wel...
Wat ook misschien een optie kan zijn, is dat ik wel vaker met een paddo trip geblowd heb, en ik hoorde dat dat een flashback kan veroorzaken als je een keer goed stoned bent.

Hopen dat iemand hier op kan antwoorden.. anders thnx anyways :)

hey.. is wel vrij uniek dat je visuals hebt. 't is mij 1 keer overkomen met hash eten en een paar keer met blowen. maar dat wel blowen via een waterpijp of hashpijpje.. zonder zonder tabak. En ik heb ook gemerkt dat het best wel uitmaakt welke soort wiet/hash je hebt. de 1 geeft je een wat slomer/suffer stoned gevoel, terwijl ik bij een andere soort meer psychedelisch high lijk te worden. ben er echter nooi achter gekomen welke soort welk effect geeft. beetje gokken dus.

Lucky man, als je visuals krijgt van die hash zou ik zeker die hash nog een keer in melk gebruiken en dan het liefst in het donker, dat is echt cool man...

Misschien door dat je het eet of drinkt gaat er nix van de hasj verloren wat met roken misschien wel het geval is.
En dat je maag het beter opneemt in je lichaam maar ook dat er andere stoffen van de hasj bewaart blijven door het eten ervan, en dat je daardoor het tripperige space effect ervan krijgt inplaats van het normale high / stoned gevoel.

-Hasj-Melk is Magisch 8)

Ik denk dat dit ongeveer hetzelfde is als ik ooit met space-cake heb gehad. Volgens mij werkt het oraal sterker ofzo?

als je het oraal inneemt heb je veel meer nodig..
dus nee het werkt niet sterker ... het werkt anders
maar visuals met hasj of wiet in melk cake of roken zijn niet heel raar hoor
ik heb ze zelf ook vaak genoeg gehad en vrienden van me ook
het is toch een soort van psychedelica

phalaris a dit:
de 1 geeft je een wat slomer/suffer stoned gevoel, terwijl ik bij een andere soort meer psychedelisch high lijk te worden. ben er echter nooi achter gekomen welke soort welk effect geeft. beetje gokken dus.

Bij een goede coffeeshop staat dat er meestal bij op 'de kaart'. Volgens mij heeft het te maken met indica's en sativa's, maar daar weet ik verder niet zo veel vanaf...

tnx, ik zal er volgende keer op letten.

Forkbender a dit:
Volgens mij heeft het te maken met indica's en sativa's, maar daar weet ik verder niet zo veel vanaf...

Hmmm maar es uitproberen dan.
Wel een keertje hashmilkshake gemaakt, was ook erg goed te doen :D:thumbsup:
Helaas geen visuals though...

De visuals die ik er van kreeg waren ook zeker niet sterk ofzo. Het was gewoon 1 plaatje dat niet veranderde van grootte of kleur. Toch vond ik het wel apart :lol:

het is zeker apart :)
iedere bijkomstige visual ed. bij het blowen is altijd erg leuk

Retour