Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Grappenproductions

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Guest
  • Date de début Date de début
G

Guest

Guest
Dit is iemand met een wel heel rare bijwerking heeft ervaren na het gebruik van paddo's. Harry heeft zijn correspondentie met Azarius online gezet:

/forum/images/graemlins/thud222.gif

grappenproductions

Dit is iemand met een wel heel rare bijwerking heeft ervaren na het gebruik van paddo's. Harry heeft zijn correspondentie met Azarius online gezet:

/forum/images/graemlins/thud222.gif

grappenproductions

en ook iemand die niet zo goed met Photoshop is (gele auto)

wat een levendige fantasie /forum/images/graemlins/grin.gif

als hij zo nu en dan wat alinea's gebruikte zou het een stuk makkelijker te lezen zijn...

Het moraal van dit verhaal is: dat ze beiden te diep in het potje verf hebben gekeken. (geen verf in de buurt als je gaat trippen dus /forum/images/graemlins/wink.gif)

toen hij tripte ging het idd niet zo goed met photoshop /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

hahaha, dit verhaal is net zo waar als 'stoere' jongens die mij vertellen dat ze kabouters zagen lopen toen ze paddos op hadden. /forum/images/graemlins/jester.gif
Toevallig heb ik in de loop van vorige week mijn hand nog weten te leggen op diezelfde hawaiiaanse shrooms die ik i.v.m. het vroege uur (+/- 12:00) dat ik ze tot mij nam in dezelfde hoeveelheid als onze grappenmaker Harry heb genomen (een halve portie dus).
Geen van de effecten in de ervaring van Harry komen overeen met (een van) mijn trip(s) op copelandia cyanescens /forum/images/graemlins/tongue.gif

en dat is maar goed ook, want als al onze klantewn zulke lange mails stuurden als Harrie, dan moest ik extra personeel aannemen om al die mail te beantwoorden! /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

gewoon psycho's die aandacht wille of denken dat ze er mensne mee bang kenne maken
/ ik krijg ook altijd chain mails met als je dit niet door stuurt naar 10 ga je dood etc.. pff... zelfde geld voor die virusjes slaat ook nerges op /forum/images/graemlins/thud222.gif

ik vind het ziek gewoon negeren /forum/images/graemlins/mad.gif

Dit is /forum/images/graemlins/confused.gifiemand meet en wel heel rare bijwerking heeft /forum/images/graemlins/confused.gif ervaren na het gebruik van /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gifpaad's. /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gifHarry heeft zijn corresponde met Azarius online gezet. /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif

Retour