Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Gitaar

G

Guest

Invité
Of mondharp, dat is ook cool.
Als je het een btje goed kan word het echt heel erg tof...
 

appendix

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Juin 2006
Messages
32
Ik probeer weleens een deuntje op m'n gitaar te spelen.

Ik heb een akoestische Raimundo en de Ibanez SZ uit de Prestige reeks van 2004.
Wanneer ik energie kwijt moet speel ik nummers van Nirvana, verder de wat rustigere nummers van Metallica. Af en toe waag ik me een een solo.

Tijdens een trip verschilt het erg veel of ik het leuk vind om te spelen of niet. Over het algemeen kan ik wel iets fatsoenlijks voortbrengen. Tijdens de ene trip vind ik het fijn, de andere trip erger ik me dood en is het meteen afgelopen met de gitaar voor de rest van de avond.

Wat me wel opvalt is dat ik me tijdens een trip meer los kan laten van waar ik mee bezig ben. Als ik een niet-bestaand stuk speel loopt alles soepel in elkaar over. Wanneer ik uit de trip ben kan ik het niet naspelen; dan denk ik weer te veel na.
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Wat ook TE GEK is is het moment dat je helemaal opgaat in de song die je speelt. Nuchter bedoel ik zelfs! Ben je een song aant spelen/zingen met zon giga climax op het eind waarin je de akkoorden echt begint te rammen en dan kan ik echt helemaal in een soort trance raken. I kid U not!!!
Ook zon typisch gevoel -->Heerlijkheid!! :D
Greetz!
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Hoh, ja .. echt wel, ik kan ook absoluut niet communiceren als ik gitaar aan 't spelen ben; ik moet eerst afspelen wat ik nog in mijn kop heb! Ik improviseer alleen, want nummer spelen die al bestaan, ja .. trekt me niet zo, al heb ik 't zelf geschreven :)

Maar ja, je kan echt best wel in een soort van trance komen, vooral als ik net een sticky hebt gerookt en blues aan 't soleren ben en 't gaat goed .. who :p
 

Ton

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2005
Messages
72
Een keer, toen de (tegenvallende) trip van een halve portie mexicaanse paddestoelen ongeveer afgelopen was, twee uur lang gitaar zitten spelen. Ik kon gewoon niet stoppen. Het ging gewoon vanzelf, dat was echt goddelijk! :prayer:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb eens een keer een supervet nummer gemaakt in een droom :D
ik kon het de dag erna gewoon nog spelen .. maar ik vergat het diezelfde week nog
was echt een vreemde ervaring
 
Haut