Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Gitaar

bluesman

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Déc 2004
Messages
28
Ik vroeg me af, speelt er hier iemand ook gitaar?

Als ik niet oppas, speel ik de hele dag man. Blues is geweldig. Ben ook bezig met solo's oefenen. Halverwege nu met de tweede solo van Pink Floyd - Comfotably numb. :cool:
:drum:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
k probeer t, meestal solo's van iron maiden en verder oude rock. en als ik goed lijp ben bijna hypnotizerende ritmes en vage dingen.ik maak de laatste tijd meer electronische muziek met de computer met programa's als reason en q-base
 

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mai 2004
Messages
20
Gitaar spelen tijdens een Paddo-trip!!! Echt een aanrader. De laatste keer dat ik dat deed kwamen er hele rare vertripte geluiden uit m'n gitaar :grin:
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Na een flink aantal jointjes is gitaarspelen ook helemaal fantastisch!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
kspeel ook gitaar :)
kheb eergistere ineens blues geleerd
kben nog niet zo heel lang serieus bezig
maar het gaat goed
haha Skoeip je lijkt wel op een vriend van mij :p
die speelt gitaar maar maakt de laatste tijd ook veel electronische muziek met Reason, Q-base en zijn groovebox
maar anyways harmonica is echtsupervet om te doen tijdens een paddotrip :D
dat is echt gewoon "WAAAAAAAAUWW"
 
G

Guest

Invité
Hoord dit niet gewoon in de lounge ipv natuurlijke psychedelica???

Anywho... Ik speel ook wel gitaar, kan het alleen nog niet zo goed.
Moet eigenlijk op les, maar vind het zowiezo fantastisch om te spelen.
Ik kan eigenlijk nix naspelen, maar alleen maar eigen gemaakte melodieen.

Maak zelf ook ambient, breakcore, breakbeat (amon tobin achtig soms) en chille electronica/IDM op de computer, maar tis toch wel fijn om een akoustisch instrument te kunnen bespelen, voor als er geen stroom is of voor als de stroom thuis is uitgevallen (laatst 3 keer gebeurd ;D)

Maar gitaar spelen helpt je om te zijn...
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Space-is-the-Place a dit:
Hoord dit niet gewoon in de lounge ipv natuurlijke psychedelica???

Maar gitaar spelen helpt je om te zijn...

ja hier heb je allebei gelijk in :)
ik vind naspelen ook niet echt leuk
eigen melodieen zijn meestal veel mooier
in ieder geval mooier in jouw oren :)
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Ik schrijf graag van die psychedelische klassiek-achtige dingetjes op gitaar, erg chill om te spelen als je spaced.
Ook heb ik een aantal keer door middel van guitarpro4(erg chille software voor gitaristen en andere muzikanten) nummers die ik hoorde tijdens spacende hasj ervaringen, erg fijn om die nummers te horen als je weer eens stoned bent:p
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik speel basgitaar ook erg relaxt om te doen. en inderdaad tijdens het trippen op de bas spelen is erg chill om te doen. :lol:
 

Martin_Mystery

Matrice périnatale
Inscrit
4 Avr 2006
Messages
12
speel ook gitaar, als het kan iedere dag :D:D

nog nooit echt trippend gespeeld wel keer op pillen Bob Marley 8) haha lol

hmm misschien komende vakantie maar es op paddo's proberen dan als ik het hier zo lees??? :wink:
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
vroeger was ik een echte metal freak, ik heb nog een BC-Rich warlock staan thuis en ik speel er nog iedere dag op. soms gaan jammen met vrienden maar we zitten meer ganja te taffen dan te spelen :)
 
G

Guest

Invité
Kwil zelf nog een electrisch gitaar kopen, op m'n pc aansluiten (heb een hele goede geluidskaart) en dan iets van zo'n effecten programma installeren, hoef ik tenminste niet gelijk smerig veel uitgeven aan allerlij effecten.

Anywayz, dan lekker een hoop reverb eroverheen en spacen maar :D

Wil nog steeds een keer electrisch spelen tijdens het trippen... :mrgreen:
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Heyzz mensen!!
Jah kspeel ook gitaar al een jaar of 5. Ik speel ook bas, toetsen en drums én ik zing (sorry niet opschepperig bedoelt :oops: )
Hoe zet ik een song op deze site dan kan ik es wat muziek van mezelf laten horen!! (beetje Peter Gabriel/Tom Waits-achtige muziek -->denkmuziek)
Greetz!!!!
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Gitaar spelen tijdens een LSD trip is echt zo fucking mooi.

Elke keer als een ik een snaar aanraakte zag ik de geluidsgolven door de kamer gaan en in de oren van mijn mede-trippers.
 
G

Guest

Invité
Bird a dit:
Heyzz mensen!!
Jah kspeel ook gitaar al een jaar of 5. Ik speel ook bas, toetsen en drums én ik zing (sorry niet opschepperig bedoelt :oops: )
Hoe zet ik een song op deze site dan kan ik es wat muziek van mezelf laten horen!! (beetje Peter Gabriel/Tom Waits-achtige muziek -->denkmuziek)
Greetz!!!!

Ga naar yousendit en zet hier vervolgens de link die je krijgt na het uploaden ;)
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
"Ga naar yousendit en zet hier vervolgens de link die je krijgt na het uploaden Wink"

uhh.. sorry sorry ben best een kluns met dit soort dingen.. Op de site vind ik alleen de mogelijkheid om een bestand naar een email-adres te sturen...?

Groet!
 
G

Guest

Invité
Je krijgt na het versturen een url, dus je kan gewoon een bullshit adres invullen...
 

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
hey mensen ik speel al ruim een jaar een akoestische Ibanez.. geen les gehad maar gaat enorm goed.. ik speel vooral Bob Dylan (simpel), Crosby,Stills & Nash, Neil Young etc. alle helden uit het verleden :D
Onder invloed van paddo's spelen lukte niet zo aardig maar de geluiden klonken inderdaad erg mooi :D
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
ik speel zelf gitaar maar helaas nog nooit op paddo's gespeelt, maar wel piano op shrooms en het geluid is vele malen intenser en met je ogen dicht kan je de mooiste visuals krijgen op de muziek die je maakt

ceker een aanrader als je Trip't met shrooms en een intrument in de buurt hebt :p
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Mondharmonica dat is pas vet om te doen als je aan het spezen bent :D
echt niet normaal dat geluid wat er ineens uitkomt
je snap er echt niets van op dat moment :D
 
Haut