Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Geen effect van 5x extract?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Xcrement
  • Date de début Date de début

Xcrement

Neurotransmetteur
Inscrit
31/3/05
Goeiedag,
Ik heb daarstraks met een vriend voor het eerst het salvia 5x extract geprobeerd. Bij mij was het de eerste ervaring met 'psychedelics', maar die vriend van me had al wel ervaring met paddo's. We hebben een halve gram 5x extract van Azarius, gedeeld, in het begin voelden we het precies opkomen maar dat bleek maar een lichte buzz te zijn, waarna er verder niets meer is gebeurd?!(we hebben de rook ook telkens een halve minuut ingehouden) Ik had op verschillende sites gelezen dat 200mg genoeg is voor een sterk effect, en terwijl we dus elk 250 mg hebben gebruikt en geen effect hebben gehad vondt ik dit wel nogal raar. Zou het aan de gewone aansteker(in heel het dorp hadden ze geen 'windvuur') gelegen hebben, of aan de kwaliteit van het extract, of iets anders?
Het spijtige is dus ook dat ik ineens 3x 1gr extract heb gekocht.
Zijn er nog mensen die geen effect hebben gehad of me hiermee kunnen helpen?

Groetjes, Xcrement

Salvia moet je leren kennen en ze moet jou leren kennen. Ken legio verhalen van mensen die elke andere psychoactieve drug geprobeerd hebben en die bij salvia weinig tot niets gevoeld hebben. Geldt ook voor mij. Ik denk, gewoon proberen, iedereen heeft een andere tolerantie. En daarbij is het extract ook nooit precies zuiver van samenstelling, de volgende keer gewoon ietsje meer proberen. Langzaamaan totdat je wel aan 'de andere kant' komt. Wees wel voorzichtig, salvia is niet je standaard psychedelic om mee te beginnen. Geen euforie, geen gelukzaligheid et cetera, wel intens extreme vaagheid (vermelden de bronnen, ben ook nog nooit ver weg geweest...)

Succes dude... peace

:high:

Ok, ga het straks opnieuw proberen, met een iets hogere dosis en een straal-aansteker.

Groeten, Xcrement

Ik hoor wel vaker van mensen dat ze er weinig van merken terwijl andere mensen het weer helemaal te heftig vinden....is toch raar!
:upsidedown:
In ieder geval, met het gebruik van salvia extract moet je echt een soort grens over. Meestal bereik je die grens wel door 5 of 6 keer diep en lang te inhaleren.
En als je denkt dat je iets gaat voelen (een licht gevoel in je hoofd) dan moet je dus nog een paar keer inhaleren.

En dat terwijl je er niet echt zin meer in hebt, het smaakt immer niet echt super. :huh:

Een goede aansteker is ook essentieel, hoe heter de salvia hoe beter.

Ik hoor graag of je tweede poging wel succesvol was? :high:

We hebben het daarstraks opnieuw gedaan.
Opnieuw met dezelfde vriend (die dus al eens paddo's had gehad), hij heeft ong. een 300-350 mg gehad deze keer, opeens zei hij dat hij niet meer wou trekken, en werd hij heel bleek. Ik heb een aantal zinnen tegen hem gesproken maar hij kon amper iets zeggen en brabbelde maar wat.Na zijn trip (die maar max. een halve minuut had geduurd) gingen we een joint roken en vertelde hij dat hij ineens 'weg' was, precies of hij in een film was, en hij zag zijn arm wegtrekken en toen zag hij zichzelf, hij hoorde iemand die tegen hem zei om naar buiten te gaan. Hij weet niet van wie die stem kwam, hij dacht dat het mijn stem was, maar daar is hij helemaal niet zeker van. Toen vroeg hij aan mij om de muziek wat stiller te zetten en nadat ik dat gedaan had, werd hij opeens weer 'normaal'.

Een uurtje daarna was het mijn beurt, ik nam in totaal een 300mg.
Ik heb de hele tijd alle objecten van de kamer bestudeert, ik fixeerde me heel hard op een voorwerp, en alles wat er rond het voorwerp was, was nogal wazig en soms zag ik ook bepaalde voorwerpen lichtjes golven. Dit heeft zo'n 10 minuten geduurd.
Het is dus nogal raar, dat we echt totaal verschillende effecten hadden en het bij mij 10 min. duurde, terwijl dat van hem slechts 20 of 30 seconden duurde, maar een veel intensere trip had. Hij was er helemaal door overdonderd.
Het gevoel dat hij had beschreven had ik al verschillende keren gelezen in salvia-tripreports (trekkende gevoel, jezelf zien)
Denk dat ik volgende keer toch nog maar eens de dosis ga verhogen.

Groetjes,

bij mij heeft het alle keren goed gewerkt en flink ook een extreme hallucinatie van 20 seconde en daarna een totale 2d visie met geen idee waar boven en onder is kon ook niet overeind komen ik lag op de grond maar de verkoper zei dat bij vele het de eerste keer niet werkt en dat je het dan gewoon nog een keer moet proberen bij mij heeft het alle 3 de keren gewerkt maar bij sommige vrienden de eerste keer niet en 1 gast nu al 3 keer niet dat is wel apart :blobber:

1e keer kreeg ik er een ontzettende hoofdpijn van..
moet het nog een 2e keer proberen.. :high:

ik heb altijd een goed efect met maar 1 flinke hijs, t lijkt ook of ik iedere keer minder er van nodig heb :grin:

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je geen effect merkt van salvia ;) ,zo overweldigend werkt salvia op mij. Ik had een zakje extract verdeeld in 20 porties, want dat had de verkoper me aangeraden. 1 zo een portie heb ik gerookt in een pijpje met een metaal gaasje. De trip die volgde was me veel te extreem, en helemaal niet positief of negatief. Vooral surreal, en bizar. Bij de volgende trip heb ik de dosis nog eens door 4 gedeeld, maar ook dat was te extreem. Daarna heb ik het nooit meer geprobeerd. Bij het inhaleren heb ik heel goed opgelet dat ik het snel , diep en lang deed. Dat had goed effect, ook meteen de eerste keer. De rest van de salvia heb ik met een soort ritueel weggegooid, omdat ik toch wel veel respect ervoor heb.. maar het is gewoon niet voor mij.

ik heb ook altijd een vreemd gevoel bij mijn salvia trips, het is niet positief maar ook niet negatief. pas een paar dagen later begint het een beetje positief te voelen en ben ik weer klaar voor een volgende trip.

Retour