Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Gedroogde cacti

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion kevinn
  • Date de début Date de début

kevinn

Matrice Périnatale
Inscrit
8/8/06
Hallo allenmaal ik nieuw hier en zou glijk wat hulp willen vragen vlede weekend zouden ik een een vriend mescaline gaan gebruiken na 3 cactussen te hebben geveld en er een thee van te hebben gezet kwamen we alle2 niet veel verder dan eeen licht merkbaar en af een toe iets krachtiger maar inneens was t weg ..best teleurstellend nou vroeg ik me af of iemand hier weet of er een smartshop in de omg rotterdam is die gedroogde cacti verkoopt ik hoop dat iemand me kan helpen

Zover ik weet is thee maken niet afdoende om de mescaline uit de cactus te halen. Er zijn divers extractietechnieken maar vaak wordt meen ik ook gewoon de hele cactus gegeten.

Ik heb thuis een boek met wat recepten hierover, zal als ik thuis komt eea opduiken.

Ik heb het eens als volgt gedaan.

Cactussen geheel in de blender, 50/50 met water mengen. Al het sap in hele grote potten, zachtjes laten koken en veel roeren. Doorkoken tot al het vocht begint te verdampen (dat is na ongeveer 3/5 uur afhankelijk van je hoeveelheid cactus) en dan het laatste beetje giet je door een opengeknipt T-shirt om al het sap eruit te persen. Dan vang je het het sap op en voila, een shotje "cactus-extract" :lol:

Let er wel op dat de concentratie mescaline heel erg kan verschillen per cactus, dus als je het aan mij vraagt, gooi er dan gewoon 2 / 3 cactussen in per persoon, dan weet je zeker dat je goed gaat trippen 8).

En voor zover ik weet worden er geen gedroogde mescaline bevattende cactussen verkocht in smartshops. Maar wat is het probleem? Drogen is volgens mij nog makkelijker dan er een brouwsel van maken toch?

ja dat is waar bedankt in iedergeval zie nu dat ik het een beetje fout had gedaan vind eht wel zonde had em er vledeweek heel de week al op verheugd...eigenlijk heel de vakantie al een beetje.:(

Retour