Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

gedroode ph.stones

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
Ik heb vandaag gedroogde ph.stones gekregen, mijn vraag is moet ik ze eten of thee van maken of zoiets, en hoeveel gram per portie moet je nemen. (ik heb gelezen dat verse ± 50% water bevatten dus denk ik de helft van een verse portie) ik heb er vandaag even een stukje van geproefd maar die krengen zijn keihard dus hoe zijn ze het beste in te nemen??? /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Hoi,
Ik hoop dat je weet dat gedroogde paddestoelen en truffels verboden zijn in Nederland? Des te meer reden om ze snel op te eten natuurlijk /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik denk dat je ze of gewoon zo op moeten eten, lang op kauwen, dan worden ze vanzelf zacht. Of je kunt ze kort koken (10 minutenin in 0,5l) en vervolgens en het water (thee) opdrinken en alsnog de gekookte truffels opeten. Dan weet je zeker dat je alle werkzame stoffen binnenkrijgt. Ik denk dat 5 tot 7 gram wel genoeg moet zijn voor een leuke ervaring. /forum/images/graemlins/lolwsign.gif Laat je even weten hoe het was??
 
G

Guest

Invité
een tijdje geleden had ik 3g gedroogde 'truffeltjes' op en de trip was wel redelijk mild maar zeker goed.
probeer ze te verpoederen met door ze met een tang ofzo te pletten om er zo klein mogelijke stukjes van te maken. ik had er thee van gezet en ze waren nog steeds keihard en echt smerig (smaak en structuur).

oh ja en gedroogd zijn ze 1/3 van het verse gewicht.
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
tnx ik laat jullie weten hoe ze waren. ik heb 15 gram gedroogde gekocht (is dus 45 gram verse) voor €15,-
lijkt me dus een koopje!!!
/forum/images/graemlins/smile.gif
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
xtc is ook verboden maar ook wel te krijgen dus waarom gedroogde paddo's niet?
 

synap

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Sept 2003
Messages
74
Ik neem aan dat je de paddos in de smartshop koopt
en je pilletje met mdma niet ?
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
nee, ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat er ook nog wel gedroogde paddo's op de markt zijn.
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
das een erg goeie deal die truffels die je kocht, alleen weet ik uit ervaring dat gedroogde philosopher stones minder potent zijn en kei hard worden door uitdroging, niet fijn dus om op te kauwen, dit was het geval 2 weken na het kopen ervan.
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
geloof me nu maar, het waren echt 15 gr. gedroogde ph.stones
van de smartshop! /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

bonzo

Elfe Mécanique
Inscrit
17 Oct 2003
Messages
260
en kwanta kosta die 15g als ik vrage mag
 

gl00winw00d

Glandeuse pinéale
Inscrit
30 Sept 2003
Messages
116
dat bestaat niet :S nee serieus mexicaanse kosten per 1.5 gram al gouw 5 - 10 euro die philosophers moeten ook in die richting hangen
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
Bij die smartshop zou ik ook eens vaker phil.stones moeten halen dan ..... /forum/images/graemlins/smile.gif
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
4 gram gedroogde per keer is leuk /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

bonzo

Elfe Mécanique
Inscrit
17 Oct 2003
Messages
260
waaw, 1eur/1g, zeg me waar die smartshop gelegen is en ik koers er naartoe, economische inflatie in de paddobussiness, heh /forum/images/graemlins/grin.gif
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
ik heb ze van een smartshop in groningen, ben er van middag nog geweest maar ze hadden ze niet meer maar zouden ze nog wel bestellen. dus, als ze ze weer hebben geef ik wel ff een seintje.
 
Haut