Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

*family trips* report shrooms met pa

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Kvind het een btje een kortzichtigge visie die ons al veelste lang terughoud...

Ik ook......Ik vroeg het hem omdat ik het interessant vind om te horen hoe hij het heeft ervaren. Binnenkort komen mijn nieuwe schoonouders op bezoek en ik ga geen dingen verstoppen etc... dus ik zal eea moeten uitleggen. Deze mensen zijn christellijk, weliswaar evangelisch maar toch :)

Vrijheid van godsdienst for the win.....OOK voor psychonauten ;)

HC
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja ik heb wel eens iets gezien over Terence Mckenna een vage documentaire over ayahuasca gebruiken van sommige stammen in de amazone
en ook in nederland door die kerk in amsterdam
maar ik heb me nog niet echt verdiept in zijn bevindingen
als je mij misschien wat goeie informatiebronnen kan voorschotelen zal ik dat zeker doen
maaruh 1 van de redenen dattik meestal neit meer dan 35 gram heb gepakt is omdat ik waarschijnlijk niet zo snel vrienden van mij kan overhalen om meer te doen omdat ze dat al veel vinden
en ik heb wel graag ongeveer dezelfde trip als de ander
en alleen trippen lijkt mij nog steeds niet

ik geloof zelf ook sterk in de energie van de aarde
de energie die in alles zit , in jouw mij planten en ga zo maar door
je kunt deze energie ook gewoon voelen
bijv mensen die heel vrolijk zijn stralen dat ook gewoon uit naar je en omgekeert
en soms word deze energie opgevangen als iemands gedachten ( telepatie dus)
maar hier kan ik uren over door lullen en dat gaat wel erg off topic :)
het is al off topic genoeg hehe
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Bronnen Terence: Er was een heel mooie link naar ongeveer 120 uur lezingen.... die is down... wanneer ik thuiskom vanavond zal ik eea op een ftp zetten en je een pm sturen met een linkje...als je wil natuurlijk :)


Ik kon ook geen vrienden vinden die zo'n grote dosis aandurfden, vandaar dat ik sinds 15 jaar alleen trip (of samen met mijn vriendin) :)
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah, dat heb ik ook en zeggen meer op dit forum. het is pauper als je door je vrienden min of meer wordt beperkt.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Tja ik weet niet of dat pauper is. Ik haal meer uit mijn trips als ik het alleen doe, ik ga er dieper in. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik meer ervaring heb met trippen dan mijn meeste vrienden en ik me altijd verantwoordelijk voel wanneer we samen tripten en ik daardoor zelf werd geremd.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hmm ik voel me niet verantwoordelijk
en ik zal niet zeggen dat ik slechte vrienden heb lol
wat het zijn de beste vrienden die je je maar kan wensen
ze hebben alleen minder interesses op dat gebied dan mij
zo hebbik ook veeeeel vaker getripped dan hun , als ze al hebben gedaan
(SiQ, de Indiaan) jullie hoeven je niet aangesproken te voelen hoor
mochten jullie dit lezen :)
ennuh jah ik zou het wel fijn vinden als je dat op ftp wilt zetten :)
 
G

Guest

Invité
Hehe, de vrienden die ik eerst had waren ook niet zo onwijs into trippen en deden het meer voor de lol. Maar de vrienden die ik er bij heb gekregen zijn zo openminded en ook onwijs into trippen en hogere dosis voor sterke ervaringen en dat vind ik wel fijn.
Vooral omdat ik een hele goede band met ze heb en we mekaar altijd kunnen helpen en we dragen die positieve vibe ook zoveel mogelijk uit naar anderen.

Die Terrence McKenna files hebben die vrienden trouwens bijna allemaal, zit hele interessante shit bij.

Alleen trippen is best te doen opzich, alleen je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Alleen als je echt ervaren genoeg bent.
Ik ken een gast die is al 62 en trip al z'n hele volwassene leven en hij had een week gevast, daarna echt 1200 mics acid genomen (op zee op z'n boot) en op dat moment vloog z'n boot in de fik. Man heb je dan genoeg reden om te freaken, maar uiteindelijk is het goed gekomen en wistie wel wattie moest doen (tijdens een van z'n sterkste trips ooit :p)

Dus tzit allemaal in je koppie....
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
dat is wel heftig:)
ik kom vast nog wel meer mensen tegen net zoals mij :)
en misschien dat als ik ouder en wijzer en sterker van geest ben
dattik nog wel eens alleen ga trippen , maar zowiezo niet zolang ik thuiswoon hehe
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah idd, dat bedoelde ik met beperkt worden. ik woon ook nog thuis en ben dus van andere plekken afhankelijk, en heeel soms thuis, maar dan willen vrienden ook graag komen om te trippen. maar die vrienden zijn toch een stuk voorzichtiger en vinden t niet chill als je 2/3 x zoveel neemt. omdat dan het groepsverband meer weg is, dan zit je op een ander level.
en zo worden wij (een psychoanutbroeder en ik) hier beperkt. maar om hun heen en soms al;s we bij de anderen zijn, zonder dat ze het echt doorhebben gaan we toch onze zin.
 
G

Guest

Invité
HeartCore a dit:
vandaar dat ik sinds 15 jaar alleen trip (of samen met mijn vriendin) :)

Man, jij hebt echt wel geluk dan, ken echt niet zoveel meisjes die into trippen zijn en mijn ex vriendinnen snapte er stuk voor stuke geen hout van...
Mijn laatste vriendin had het hele foute beeld dat ik het alleen maar deed om niet nuchter te zijn (escapism), maar die snapte er ook helemaal niets van en uiteindelijk maakt het niet meer uit.

Maar man wat zou ik graag een keertje met een meid waar ik van hou gaan trippen, lijkt me echt een hele mooie ervaring
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Maar man wat zou ik graag een keertje met een meid waar ik van hou gaan trippen, lijkt me echt een hele mooie ervaring

dat lijkt mij idd ook :)
maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat ik zo iemand tegenkom
die psychedelics op dezelfde manier ziet als ik doe :) of het iig op zijn minst accepteerd hehe
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Het is inderdaad een heel mooie ervaring.

Ik wil er wel bijzeggen dat ik al 18 jaar trip maar dit de eerste keer was dat ik het met een vriendin heb gedaan (we zijn nu goed 4 maanden samen). Daarvoor ben ik getrouwd geweest en heb nooit moeite gedaan haar over te halen. Dat heb ik nu dus wel gedaan. Deze middelen spelen zo'n grote rol in mijn leven dat ik niet met iemand door het leven wil gaan die deze ervaring niet kent.

Het is natuurlijk niet zo dat ik haar heb gedwongen. Ik heb gewoon vanaf dat we met elkaar omgingen erover verteld. Op een gegeven moment werd ze erg nieuwsgierig en hebben we het gedaan.

Voor hetzelfde geld had ze er niets van willen weten, dan was de relatie ook over geweest nu. Klinkt misschien hard maar zo zie ik het. Niet dat ik haar zo voor het blok heb gezet hoor :)

Een mooie uitspraak van, daar is ie weer, Terence Mckenna die hier van toepassing is:

Going to the grave without ever having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. That means you will die before even becoming an adolescent.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik begrijp je "hardheid" :)
het zou ook echt niet werken anders denk ik
maarja ik ben bijna 20 en kheb nog een flink leven voor de boeg :p
maar ik heb altijd de neiging om mezelf met andere te vergelijken ofzo
dattik bepaalde dingen te snel wil doen
dit heeft niet echt met je post te maken :p
mja op een bepaalde manier wel maarja ik moest het toch ff zeggen
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
maarja ik ben bijna 20 en kheb nog een flink leven voor de boeg Razz
maar ik heb altijd de neiging om mezelf met andere te vergelijken ofzo
dattik bepaalde dingen te snel wil doen

Herkenbaar (hoewel ik 'al' 36 ben).

De vraag die ik me stel, wil ik bepaalde te dingen te snel doen, of vinden anderen het te snel?

Zo ik ben weg, klaar met werken

Laters!!
 
G

Guest

Invité
Nou moet ik zeggen dat ik on the other hand wel weer erg gelukkig ben met m'n trip buddies.
Tzijn echt zo ongeveer de fijnste mensen die ik ken :D

Maar idd het lijkt me ook erg moeilijk om met iemand samen te leven die er niet voor open staat.

Zag het wel bij m'n ex, paddo's mocht dan wel als ik het maar niet vantevoren zei.
En LSD was uit den bozen, want ze had een keer iemand z'n hand aan gort zien slaan met een hamer (die gast heeft overigens ook z'n vriendin verkracht nadattie 2 pillen had gerookt)
Maareh gelukkig is die gast bijgetrokken, gaat tegenwoordig naar Goa feestjes en staat erg positief in het leven.

Maargoed als ik dus acid zou nemen zou het uit zijn, dus heb het maar uitgemaakt (er waren wel meer redenen), maar ik sta weer heel fijn in het leven en ben weer bezig met trippen en spiritualiteit enzo dus ik heb het weer prima naar m'n zin :thumbsup: :D
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
Ik wil binnenkort ook paddo's doen met mn vriendin.

We hebben al heel vaak dope gedaan, voornamelijk X, maar op een gegeven moment begon ze erg last te krijgen van haar hart. Hartkloppingen, pijn in haar borst, benauwdheid. Zelfs als ze een blowtje rookte. Dus ze is er toen maar mee gestopt, met alles. Nu heeft ze het af en toe nog als het erg laat is en ze heeft weinig geslapen.

Heeft er wel voor gezorgd dat ik ook gestopt ben met mn overmatig gebruik van X en skunk.

Maar nu blijft ze een beetje bang dat als ze iets doet dat die hartkloppingen terugkomen, en die angst triggerd waarschijnlijk toch die gebeurtenis.
T lijkt me wel ongelofelijk gaaf om het samen met haar te doen :) even geduld nog maar denk ik.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
wow hartkloppingen enzo ??
hoe lang is ze nu al gestopt ?
wat ik zou doen als ik zoiets zou merken zou ik echt een jaar clean blijven en tering gezond gaan eten enzo :p
om maar weer het idee te krijge ndattik gezond bezig ben
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ja nu al bijna een jaar gestopt :)
maar in het begin was het echt een para periode jongen... ze had bijna dagelijks last ervan.

we waren een keer op vakantie, en ik had paddestoelen gedaan, en zij kreeg toen ineens heel erg last van haar hart...
maar ik kan er niets aandoen, ik kon haar niet helpen, en ik voel me altijd zo machteloos dan...
Dus toen ben ik het bos ingerend, heb ik daar een tijdje gezeten (ze was niet alleen hoor) en weer teruggekomen, en toen ging het wel weer. Maar ik trok het niet om niets te kunnen doen op dat moment, en zij wilde heel graag dat ik het gewoon naar mn zin zou hebben. En ja,dat is dan heel moeilijk als je weet dat je vriendin hele erge pijn heeft enzo..

maar het gaat nu gelukkig stukken beter :)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
dat is wel een kut situatie ja
gelukkig is er niets gebeurt :) fijn dat het nu weer beter gaat
misschien dat trippen haar zelfs wel erover heen brengt
maar dat is moeilijk te zeggen :p
 
Haut