Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Drink jij alcohol?

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Hahaha. Wel een grappige opmerking. :goodman:
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
De alcohol roes is volgens mij voor de meesten gewoon een excuus om eens een keer lekker debiel te doen. (en dat kan ook heel fijn zijn :p)

En ja dat doe ik dus ook op zijn tijd wel eens!

Maar echt de moeite waard is het eigenlijk niet, ik drink eerder alcohol voor de smaak(een goed wijntje of een lekker biertje).
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
VerusDeus a dit:
ik drink eerder alcohol voor de smaak(een goed wijntje of een lekker biertje).

wel vreemd dat praktisch niemand zijn eerste pintje lekker vindt :p
 

Roeligan

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
126
Dat zou ik niet willen zeggen, het eerste biertje van het weekend smaakt beter dan alles wat ik me voor zou kunnen stellen.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Ik neem een aantal keer per week een biertje of wijntje voor het slapen gaan; het is lekker en het helpt me in slaap te vallen.

De laatste keer echt dronken zijn (alsin: ladderzat) is jaren geleden. 'Gewoon' aangeschoten zijn komt vast wel weer eens binnenkort want kerst en oud en nieuw staan ook weer voor de deur ;)

Proost.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
@roeligan: ik bedoelde je eerste pintje ooit :mrgreen:

er kan inderdaad niet veel tippen aan een pintje na een lange dag (qua drankje toch :p )
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
Meduzz a dit:
VerusDeus a dit:
ik drink eerder alcohol voor de smaak(een goed wijntje of een lekker biertje).

wel vreemd dat praktisch niemand zijn eerste pintje lekker vindt :p
helemaal niet vreemd als je het mij vraagt, vroegah vond ik feta, olijven en een boel andere "heftig" smakende dingen (zoals wijn/bier) niet lekker. Nu wel.
Ontwikkeling noemen we dat ook wel eens.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Je kan mij wakker maken, bij wijze van spreke natuurlijk, voor een goed glas whiskey.

Blue Label bijvoorbeeld. :)
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
DevXavier a dit:
Je kan mij wakker maken, bij wijze van spreke natuurlijk, voor een goed glas whiskey.

Blue Label bijvoorbeeld. :)

Dan maak ik je eerst wakker om me 150 euro te geven, want die betaal ik mooi niet voor je haha! :p

Maar een goeie :prayer: whisky... hmmm :wink:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik heb hier nog een halve fles staan.

Ik doe er al zeker een half jaar mee, elke keer is weer een groot feest. Zo ongelooflijk lekker. :lol:
 

Northawke

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2007
Messages
44
Ik drink zelf af en toe wel 'ns wat, ja. Maar altijd met mate en eigenlijk alleen in een sociale setting. Ik ben geen fan van overmatig gebruik.

Andere mensen zijn soms behoorlijk irritant op alcohol, ja. Vaker wel dan niet.
 

Maxi

Neurotransmetteur
Inscrit
15 Nov 2007
Messages
62
Laatste 4 jaar, drink ik zelden, af en toe eens een goed rood wijntje in een sociale setting en dan drink ik maanden niks.

Alcohol doet me te veel met m`n lichaam en geest wat niet gezond is voor me. Jaaaaaren geleden, te ver en te vaak, in de glazen gekeken, en waarom... Mensen om me heen met alcoholverslaving met nare taverelen.
Dus ja...genoeg gezien en gedaan.

Hugs Maxi
 

Darko

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Déc 2007
Messages
26
Eerst dronk ik best veel, maar sinds ik een paar maanden terug een alcohol vergiftiging had opgelopen doe ik het wat rustiger aan..

Ik heb alcohol daardoor wel als 'slecht' ervaren..
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Nope, ik drink niet. Ik ben jaren lang radicaal straight edge geweest.(sorry mensen). Maar rond mijn 19e ontmoette ik de paddo broeders en daarna was het straight edge gedoe, voor mij verleden tijd :) Ik begon mij in te lezen in verschillende psychedelica waardoor ik uiteindelijk een nieuwe kijk op de realiteit heb gekregen. Maar goed, sinds die tijd blijft het voor mij bij psychedelica en denk ik niet dat ik ooit alcohol zou gaan gebruiken. Hoewel het idee dat je op sociaal gebied wat losser kan zijn, mij wel weer fijn lijkt.
 

Lady_nessy

Matrice périnatale
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
10
thadivine a dit:
Jah, ik drink alcohol. Het is gewoon heel gezellig met wat vrienden of in een club ofzo.
Toch heb ik met alcohol hetzelfde als met wiet, het is niet altijd even chill...zeker gecombineerd kan ht vrij kut zijn.
en dan heb ik het niet over misselijkheid ofzo, maar puur het effect


Nou.... ik combineer het juist heel vaak met wiet.... meestal als ik iemand een goeie beurt moet geven ahahha :lol:
maar als ik uitga drink ik liever aleen alcohol en geen wiet, dan word ik socialer. Of ja een beetje te sociaal dan maar :wink: Ik kan gewoon niet uitgaan zonder me alcohol en ik kan nie slapen zonder mijn wiet.... zo gezegd zo gedaaaaannn :p
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
mysticwarrior a dit:
Hoewel het idee dat je op sociaal gebied wat losser kan zijn, mij wel weer fijn lijkt.

Dat zit toch alleen maar in je hoofd. Alcohol is voor mij de drug waarop ik meetrip met anderen (zij drinken, ik word 'aangeschoten'). Wel handig, want de volgende dag geen kater.
 

Lady_nessy

Matrice périnatale
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
10
Forkbender a dit:
mysticwarrior a dit:
Hoewel het idee dat je op sociaal gebied wat losser kan zijn, mij wel weer fijn lijkt.

Dat zit toch alleen maar in je hoofd. Alcohol is voor mij de drug waarop ik meetrip met anderen (zij drinken, ik word 'aangeschoten'). Wel handig, want de volgende dag geen kater.

Hoeveel ik ook drink ik krijg nooit een kater.... hoe vind je dat? Ben wel blij hoor, ik heb gehord ho edat kan zijn... lijkt me helemaal nikss... wel krijg ik als ik te veel wiet heb gerookt, de volgende dag vermoeidheid enzo en probleme met opstaan, dus gewoon pure luiheid enzo
 
Haut