Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Disscusiegroep Psychedelics and Cognition

  • Auteur de la discussion siuxsiuwax
  • Date de début
S

siuxsiuwax

Invité
Hoi,
ik ben studente van Cognitieve kunstmatige intelligentie in Utrecht, met veel passie voor psychedelics
ik heb veel gezocht maar ik konde nergens een groep vinden (van allerei students en non-students)die regelmatig ontmoet om psychedelics en hun uitwerkingen op menslijke cognitie te discuteren

het gaat om geen strikt academische groep,maar omdat het thema zo breedt is (neuroscience , psycholgie van cognitie , pharmacology , computer science) ik vind het echt spannende idee om mensen met verschillende interessen samen brengen en laten discussieren erover

interesse?
 
S

siuxsiuwax

Invité
is dat niet duidelijk?

een groep vormen (not virtual but real) van mensen die interesse in psychedelics aantonen die verschillende inzichten in deze thema kunnen brengen
en verder:
discusseren ,informeren ,research mogelijkheden bespreken


"interesse?" hiermee bedoelde ik dat ik graag van mensen hoor die ook zoiets graag wilden doen
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
dat is grappig, ik ben (ook) student cognitieve kunstmatige intelligentie in utrecht ^_^. Vaak te vinden in ons studieverenigingshok, misschien moet je eens langs komen :)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
*Mystic, word nu net een klein beetje wakker uit mdma land(found the magic again :D) en voelt zich dan ook veeeeel te goed :D Daarnaast ook stoned met oordoppies in en ben echte oude happy hardcore aan het luisteren! Was ik in die tijd maar net 4 jaartjes ouder geweest, dan had ik zeker staan stampen met MDMA op :D*Ik was dan wel net iets te jong om te stampen, maar ik heb wel altijd geluisterd en ben verrast bij het terug luisteren, dat veel happy hardcore best wel new-age is ingericht :D

:D

Wat ben jij ook een super uitgekookt en doordacht persoon he :D:D Ik vond je vertrek ook al een beetje vreemd ;) Maar DIT had ik niet van je verwacht :D Geniaal gewoon, . . .Vooral je eerste post :D:D:D:D Al met al, het klinkt goed om weer van je te horen! And just forget about everything, i just see a new person joining the forum, am i right or not? :D

http://www.youtube.com/watch?v=wIvus-LW ... re=related

En wat betreft je idee om te meeten, ik ben zeer enthousiast en wil graag deelnemen!, ik zoek op het moment toch nog een echte bezigheid als alternatief voor werk.mijn fulltime mijn tijd in te gaan steken. Ik zit nu al minstens 2 jaar thuis, zonder echt ergens super actief mee bezig te zijn. Zal er wel in geslopen zijn, maar ik heb gewoon heeeel veel tijd en zou thuis in ieder geval veel tijd kunnen steken in dingen als onerzoek, uitdenken, technische dingen als websites voor bepaalde psychedelische doeleinden etc. Ik ben denk ik wel een mannetje van alles, Dit zou prima iets kunnen zijn waar ik voorledig in op zou kunnen gaan :D So why not! :D Er is niks mooiers dan met je passie bezig zijn en dan ook nog de mogelijkheid hebben om daar echt iets mee kunnen bereiken. Ik zie in ieder geval zoveel doelen en mogelijkheden dat een groepje van 5 of meer zou kunnen bewerkstelligen...


En en en en, please vergeeft mij, deze moet ook nog even.


*Het is Tijd voor mystic's gateway experience and to explorer mystic's inner space, so goodnight and welcome back!

http://www.youtube.com/watch?v=7ezqT6en ... re=related

Greets,
Mysticwarrior(in a really weird and to good to be true state of mind ;))
 
Haut