Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Depressies & Psychedelica

G

Guest

Invité
Welkom Roeligan!

Goed om te horen dat dit zo'n grote invloed op je heeft gehad (in positieve zin)

Het leven is gewoon supermooi!
Tis alleen je perceptie die het kan verpesten, maar geloof dat dat nu wel goed zit :)
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
De zelfde mate waarin je je rot voelt kan je je ook goed en ontspannen voelen. Waarom kies je dan niet gewoon voor goed ?

Daar moet ik mezelf nog vaak aan herinneren. Je woorden worden gelezen, je klinkt een stuk rijker. Je was ook in goed gezelschap samen met ook MindAstronaut en Entheonaut.

Welkom en het beste.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hey welkom op het forum! :)

interesant verhaal, goed dat alles goed is gegaan :)
tegenwoordig gaat het met mij ook een stuk beter, heb net nieuw werk enzo, dat helpt me ook.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik vond het een fantastische ervaring en ik ben blij dat het je heeft geholpen Roeligan. Het is goed dat je je ervaring hebt gepost. Het doet me altijd goed om dit soort dingen te kunnen delen met een community zo open en respectvol als deze :wink:.

Welkom op 't forum! :mrgreen:
 

Roeligan

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
126
Gasten, wat een reacties al zo snel!
Hartelijk bedankt voor de positieve woorden.
Ik ben blij dat het weer beter met je gaat Skoeip, werk doe je een groot deel van je tijd dus dat kan je gedachtenwereld heel sterk beinvloeden.
Ik hoop nog lang hier op het forum te kunnen vertoeven, ik ben net lid en voel me al helemaal thuis.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
das mooi dat je je thuis voelt, je lijkt me ook iemand die nadenkt en een positieve bijdrage kunt leveren aan het forum :)
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Roeligan, ik herken me erg in je verhaal, al heb ik niet zoveel ervaring met MDMA.
Mooi geschreven ook. Schrijf je veel?

Ik was op mijn 18e enorm bang dat mijn leven een sleur zou worden. Als ik nu terugkijk (ik ben nu 32) is dat gelukkig nooit het geval geweest. En jij hebt het grote geluk dat 2012 voor de deur staat! :) Saaier kan het leven vanaf nu niet meer worden.
 

Roeligan

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
126
Hey pinealjerker,
Bedankt voor het compliment, ik heb eigenlijk nooit veel geschreven, maar ik denk er wel over om het meer te gaan doen, zeker na deze lovende woorden :)
Ook bedankt voor de bemoedigende woorden, ik voel het sleur-gevoel al grotendeels verdwijnen :D
 

Northawke

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Juil 2007
Messages
44
Ik heb chronische depressiviteit, maar ik heb tijdens een trip hier nog nooit last van gehad. Soms gebeurt het weleens dat ik achteraf me wat slechter voel, maar dit is niet te vergelijken met gevoelens die ik heb als ik een poos niet getript heb. Ik gebruik paddo's juist vooral als ik al een tijdje te vast in m'n depressies heb gezeten. Het bevrijdt me en zorgt ervoor dat ik een fris perspectief heb op m'n omgeving en mezelf.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Hmmm, ik ben zo'n beetje heel mijn jeugd depressief geweest en zag totaal de zin van het leven niet in, totdat ik 3x paddo's in 3 maanden tijd heb uitprobeerd. Ik begon toen gaan besseffen dat er meer was, iets mystieks iets onbeschrijflijks, en de jaren daarna ben ik mij vollop in psychologie en spiritualiteit gaan verdiepen. Na die trips heb ik nog niet weer getript en ik ben nu 5 jaar verder en al 2 jaar lang niet meer depressief geweest. En ik denk dat ik zonder die trips nooit de intresse of motivatie zou hebben gehad om al die vele boeken te gaan lezen. Het is niet alleen de trip die je kan helpen, uitgebreide kennis over psychologie en spiritualiteit is een andere oplossing om jezelf over de problemen heen te zetten. Dus wie zich klote voelt, ga is op onderzoek. Trip, lees, observeer jezelf, en wie weet komt er wel een einde aan die ellende. Je moet gewoon steeds weer de confrontatie met jezelf aangaan en bereid zijn om je hele levenshouding te veranderen, mocht dat nodig zijn.

Groetjes,
Mysticwarrior
 
Haut