Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

De Farmacratische Inquisitie

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Nog een reden om op te komen voor wat ik belangrijk vind.

Bron: http://www.refdag.nl/artikel/1352893/De ... leven.html

Ik citeer: "De duivel is volgens dr. Post sinds de verlichting uit beeld geraakt. Ten onrechte. „Naarmate de wederkomst van Christus dichterbij komt, gaat hij heviger tekeer. Niet alleen in occultisme, gothic of wicca, maar ook door je listig en onopgemerkt bij de Heere Jezus vandaan te houden." ... „Toch doet de duivel er alles aan om jullie bij Christus vandaan te houden", aldus Post. „Hij gebruikt daarvoor de tijd. Je hebt nog tijd genoeg om je te bekeren. Hij wil dat je je hele leven met van alles en nog wat bezig bent, behalve met het bedoelen van Gods eer. De duivel is uit op je dood. Je mag alles van hem, behalve je aan God toewijden. De duivel is wreed. Hij kan je in anorexia storten, in comazuipen of het eten van paddo's."

Beware, mede door-de-duivel-bezeten vrienden :twisted:
 

GOD

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Jan 2006
Messages
14 944
Ha ! Ha! Ha! Gek !!!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
hahaha

Ik vraag me wel af wiens werk het is dat Videlic's computer deze avond crashte. Ik heb deze avond bij Videlic geprobeerd de Pharmacratische Inquisitie video en de MAPS video af te krijgen, maar tijdens het converteren viel de computer uit en weigerde weer goed op te starten.

Freaky: Videlic blijkt in hetzelfde huizenblok te wonen als waar ik in 2005 bij een kennis op een feestje was. Ik kende er bijna niemand, en was er eigenlijk alleen maar omdat mijn vriendin er uitgenodigd was, dus ging ik tijdens het feestje een wandeling maken naar het centrum van Utrecht om (na een paddo-pauze van enkele jaren) daar een growkitje te kopen. Grappig dat Videlic niet alleen in hetzelfde gebouw woont, maar zelfs op hetzelfde trappenhuis.

We hebben weer wat aan de video's gesleuteld, als het goed is zijn ze allebei zo goed als af, alleen moeten de bestanden een aantal keer converteren, en dat gaat nog heel wat uren in beslag nemen.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Caduceus ik wil even melden dat ik het geweldig vind wat je doet! :P
Al is het alleen al het vertalen.. maar dat is dus zeker niet het enige!
Complimenten.. je kan er nooit genoeg van hebben toch? :)

the video may be a bit silly, but its certainly an amusing collection of facts and speculations
haven't even seen it yet, just a small part
but everyone can and must judge for themselves ofc

De duivel (.....) paddo's
:vom: :vom: :vom: :vom: :crybaby:
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
youwouldntunderstand.jpg
 

braha_kahn

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Sept 2008
Messages
266
GOD a dit:
Anyone can look around the world and say this and that looks like a mushroom so it must prove a Flyagaric cult . I tried to show that in the bible thread . Sometimes a thing is what it is and just because someone could say its a phalic symbol for example doesnt mean that it was ment as a symbol for a phalus .
where can I find that bible thread? looks interesting...

edit: think I've found it already
 
Haut