Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

de eerste!

tinoess

Neurotransmetteur
Inscrit
30 Oct 2007
Messages
34
hij blijft posten :)

Zojuist de eerste paddestoel van een cake afgehaald;
foto wil ik jullie niet onthouden, stiekem wel een beetje trots..

http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 838kc4.jpg


Verder ook gelijk een aantal wat mij aborts lijken er af gehaald.

http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 839eu5.jpg

Vertel me asjeblieft dat dit aborts zijn als er op de rest van de cakes over
het algemeen allemaal bijna volwassen paddestoelen zitten en deze er nog
zo uit zien. Anders heb ik net een aantal potentiele paddestoeltjes vermoord
(droog ze iig wel gelijk dan zijn ze niet helemaal verloren)

K zat er aan te denken om die ene grote op te eten, soort bonding experience
met m'n stoeltje als het ware. Iemand een idee over of dat uberhaupt enig
effect zou hebben? Het is niet echt een serieus idee ofzo, meer een gedachtegang :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Gewoon lekker door laten groeien die paddestoelen, tot de eerste flush helemaal volgroeid is.

Heb je al een weegschaaltje? Is wel een must als je je eigen porties wilt samenstellen. Meestal neem ik alleen grotere porties, maar ik heb wel eens twee paddestoelen gegeten, en was er tot mijn verbazing een hele middag door van de kaart (in positieve zin, maar van de huishoudelijke klusjes die ik had willen doen kwam weinig terecht).
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Ik denk dat het vooral belangrijk wordt om de ministoeltjes weg te halen, als ze duidelijk gaan rotten (blauw/zwart worden). Opzich is het trouwens geen ramp om een paar stoeltjes weg te halen die anders misschien wel zouden doorgroeien; dan komen er in latere flushes wel weer wat meer. In principe (als het steriel genoeg is) groeien ze toch door tot het substraat is uitgeput.
 

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Ik denk dat het vooral belangrijk wordt om de ministoeltjes weg te halen, als ze duidelijk gaan rotten (blauw/zwart worden). Opzich is het trouwens geen ramp om een paar stoeltjes weg te halen die anders misschien wel zouden doorgroeien; dan komen er in latere flushes wel weer wat meer. In principe (als het steriel genoeg is) groeien ze toch door tot het substraat is uitgeput.
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
CaduceusMercurius a dit:
Gewoon lekker door laten groeien die paddestoelen, tot de eerste flush helemaal volgroeid is.

Heb je al een weegschaaltje? Is wel een must als je je eigen porties wilt samenstellen. Meestal neem ik alleen grotere porties, maar ik heb wel eens twee paddestoelen gegeten, en was er tot mijn verbazing een hele middag door van de kaart (in positieve zin, maar van de huishoudelijke klusjes die ik had willen doen kwam weinig terecht).

Huishoudelijke klusjes op paddo's??? Haha in dat stadium ben ik nog laaaaang niet... heb 1x op stones die net begonnen een logeerbed naar beneden moeten halen en dat was al niet te doen :)
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Huishoudelijke klusjes zijn bij mij wel mogelijk, maar alleen als ik de paddenstoeltjes neem in zeer kleine hoeveelheden.
Maar daar zijn ze niet echt voor bedoeld vind ik.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Huishoudelijke klusjes, moet er niet aan denken ! Heb 1 x een siflon van de wasbak moeten demonteren omdat mijn vriendin haar piercing erin had laten vallen, niet echt grappig. Daar zat ik, met mijn tang, op mijn knieën voor de wasbak, totaal vergeten waarom ik daar ook alweer zat....
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
marc a dit:
Huishoudelijke klusjes, moet er niet aan denken ! Heb 1 x een siflon van de wasbak moeten demonteren omdat mijn vriendin haar piercing erin had laten vallen, niet echt grappig. Daar zat ik, met mijn tang, op mijn knieën voor de wasbak, totaal vergeten waarom ik daar ook alweer zat....

Dergelijke dingen klinken zooo bekend :lol:
 
Haut