MindAstronaut
Sale drogué·e
- Inscrit
- 10/6/06
Afgelopen weekend heb ik heerlijk getript/gedanst op 400 micr Lsd samen met een paar goede vrienden.
Een van de dingen wat ik erg graag doe als ik trip is dansen.
Het 1 zijn met de muziek, als ik dans dan voel ik de muziek letterlijk in mij voort bewegen.
Werkelijk een soort van energie dat je lichaamsbewegingen overneemt.
Iedereen weet wel dat je veel meer aware bent van de muziek op psychedelica maar nog nooit heb ik het zo intens meegemaakt, het leek bijna even of ik de muziek was..
Nummers van onder andere Loscil waarbij er een constante toonhoogte is in de muziek, die geven voor mij een hele aparte vibe, door die constante toonhoogte in de muziek lijken je halucinaties te blijven hangen (stil te staan) hierdoor kan je eigen halucinaties vorm geven door te bewegen met armen ect.
Je kan zo zelf hele mooie halucinaties vormgeven/maken door te dansen.
Ik ben iedergeval nog lang niet uit gedanst op psychedelica
Een van de dingen wat ik erg graag doe als ik trip is dansen.
Het 1 zijn met de muziek, als ik dans dan voel ik de muziek letterlijk in mij voort bewegen.
Werkelijk een soort van energie dat je lichaamsbewegingen overneemt.
Iedereen weet wel dat je veel meer aware bent van de muziek op psychedelica maar nog nooit heb ik het zo intens meegemaakt, het leek bijna even of ik de muziek was..
Nummers van onder andere Loscil waarbij er een constante toonhoogte is in de muziek, die geven voor mij een hele aparte vibe, door die constante toonhoogte in de muziek lijken je halucinaties te blijven hangen (stil te staan) hierdoor kan je eigen halucinaties vorm geven door te bewegen met armen ect.
Je kan zo zelf hele mooie halucinaties vormgeven/maken door te dansen.
Ik ben iedergeval nog lang niet uit gedanst op psychedelica