Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Chop chop

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Ik denk dan, laten we gewoon met zijn allen stoppen met belasting betalen:

http://www.nu.nl/algemeen/1955834/canna ... ht-in.html

Cannabishelikopter voor het eerst de lucht in
Uitgegeven: 28 april 2009 09:52
Laatst gewijzigd: 28 april 2009 09:54
AMSTERDAM - De politie zet vanaf dinsdag de 'cannachopper' in om de marihuanateelt aan te pakken. De onbemande minihelikopter heeft geur- en detectiemateriaal aan boord, waarmee naar wiet kan worden gespeurd.

Bij het telen van cannabis komt een sterke geur vrij en worden hete lampen gebruikt, wat met gevoelige apparatuur te detecteren is.

De helikopter is niet langer dan een halve meter en daardoor nauwelijks vanaf de grond te zien, meldt een woordvoerder. Het apparaat kan vooraf worden geprogrammeerd en kan acht uur onafgebroken in de lucht blijven.
 

lol*fan

Elfe Mécanique
Inscrit
7 Juil 2007
Messages
378
Ik las het ook net... bizar. Waar zijn ze bang voor?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik zie ze elkaar al lachend de handen schudden met een glas champagne alsof dit weer een perfecte deal en manier is om de criminaliteit hard aan te pakken. :roll:
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Laat iemand die aub neerhalen met een jachtgeweer ofzo :D! Wat een absurde situatie hebben jullie daar, (hier is ze ook te belachelijk voor woorden ,maar bij jullie is't contrast nog duidelijker) Nederland heeft totaal geen collectief drugsprobleem,maar tegelijk wil de overheid het druggebruik en de teelt met zulke groteske machomaatregelen indijken! Geheel europa :Legaliseer, controleer op kwaliteit,voorzie goede voorlichting en opvang voor waar het toch mis kan gaan, en ze zijn van hun hele "cannabisprobleem" af!
BAH!! Ik word ziek als ik dit hoor! :(
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Lol, neerhalen met een jachtgeweer.
Geen slecht idee! :D
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Startrek freaks! Die het fantastisch lijkt om achter een desktop pc, met vliegende ruimte schepen te vliegen, solliciteer nu voor de meest fantastische baan bij het landelijke korps van de Nederlandse politie!
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
mysticwarrior a dit:
Je kan in Nederland beter een buitenlander de schuld geven dus.....

lol :lol:

Dit is freaky stuff. Ik vraag me indd ook af waar ze bang voor zijn. Niet dat dit soort nieuwsberichten me nog heel erg verbazen... jammer genoeg. Ik denk dat de fanatiekelingen vast wel iets verzinnen om die chopper te misleiden....
 

GOD

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Jan 2006
Messages
14 944
It would be cool if you HC or someone else would translate this and put it in the English section so that all the dreamers would see the situation in Holland and not think they can turn up , grow masses of grass and get rich .
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Dit is echt een nazi-praktijk van de bovenste plank.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Oh, kijk eens wat wij als overheid voor elkaar krijgen..............

Echt mijn volgende massakweek vind plaats naast een saunacentrum. lol
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Druppel op een gloeiende plaat.

De bestrijding van deze heli maakt echt niets uit. Grootschalige cannabis handel is inmiddelds bijna net zo scherp geworden als die van cocaine. Wat dus inhoud dat de gebruiker er niets van ondervind maar de strijd gewoon intensiver en harder wordt gestreden aan beide zijden.

Bovendien is het onderhand ook wel zo geworden dat aan de wiet die je rookt en in coffeeshops hebt gekocht best eens leed of bloed kan zitten van een ander. Het is gewoon criminele business geworden omdat 80 procent van alle Nederlandse wiet wordt geexporteerd naar het buitenland en daar is het veel teelers ook om te doen.

Bovendien is de wietteelt sinds dit deccenia steeds vaker letterlijk onder de grond gegaan. De tijd van zeer goed isoleerde zolderkamers met ongebouwde meterkasten of loodsen met geluidsloze benzine motors voor stroom is allang achterhaalt.

Fabrieken in ondergrondse bunkers.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Bovendien is het onderhand ook wel zo geworden dat aan de wiet die je rookt en in coffeeshops hebt gekocht best eens leed of bloed kan zitten van een ander. Het is gewoon criminele business geworden omdat 80 procent van alle Nederlandse wiet wordt geexporteerd naar het buitenland en daar is het veel teelers ook om te doen.

Iedere liefhebber zou moeten gaan roken zoals Armand twee decennia terug in de high life beschreef:

'Haal een pak parkietenvoer, giet het leeg in een groot diep bord. Vis de hennepzaden eruit. Zaai ze in de tuin... lekker roken.'

Ik heb trouwens over de wiet in de shops hier in de buurt wel een goed gevoel, maar misschien maak ik mezelf dat alleen wijs omdat ik geen zin heb om te stoppen ;)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ja, ik ben ook erg tevreden over de tegenwoordige sterke kwaliteit in sommige shops. Daar hebben echte liefhebbers met teeltervaring aan meewerkt, dat merk ik gewoon. Vooral witte duurdere soorten. Je kunt daar best een 'psychedelische werking' uit halen.

Voor thuis in je zetel als je een avond thuis bent is bewust sterke wiet roken echt effe heerlijk om alles door te denken voor een dagdeel. Want wiet van tegenwoordig werkt ook langer door lijkt wel. Het eerste uur na slechts 1 stevige teug van een pijpje met pure wiet is soms stevig spacen.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Voor thuis in je zetel als je een avond thuis bent is bewust sterke wiet roken echt effe heerlijk om alles door te denken voor een dagdeel. Want wiet van tegenwoordig werkt ook langer door lijkt wel. Het eerste uur na slechts 1 stevige teug van een pijpje met pure wiet is soms stevig spacen.

Laat ik nu net een :weedman: hebben gerookt met wel heeeeeel erg sterke wiet. Had ik het toch nog even onderschat he :D

Ik heb een tijdje lang vooral vergruiste wiet gerookt, voornamelijk om het allemaal wat beter betaalbaar te maken. Dan maar iets minder sterk, zolang het mijn bewustzijn maar beetje verruimd. Maar vanavond ging ik voor de verandering maar eens keer weer voor een wat sterkere soort en nam het sterkste/duurste wat er was, wat ik zelf eigenlijk echt nooit doe. En nou, dat heb ik geweten, koek koek :D

Ik heb net dik 2 uur voor mij uit zitten staren zonder ook nog maar een haar te bewegen ;) En dat was nog maar de halve joint en ben nu weer net een paar trekjes aan het nemen en dan haar stil in bed liggen :p
 

esoterist

Matrice périnatale
Inscrit
29 Juil 2006
Messages
18
Nou dit jochie heeft maar 1 of 2 trekjes nodig van die wiet van tegenwoordig , anders raak ik helemaal de klutse kwiet :wink: .

Tegenwoordig rook ik alleen nog maar een klein beetje hasj,wat ik dan met een mesje snij/krab .Dat is iets wat ik vroeger geleerd heb van een oude wietkweker,want hasj branden is een doodzonde :wink: .THC moet je oproken en niet zomaar in de fik steken.
 
Haut