Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

bollen

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
Mja misschienhoort het hier niet echt thuis
maar ik vroeg me af wat het zijn wat erin zit wat het effect is of het (heel) schadelijk is en nog allemaal van die dingen
gewoon alle info erover

Greetz
Korneel
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
waar heb je t in hemelsnaam over??
 

Stonish

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Juin 2005
Messages
28
Ik denk dat je hiermee niet Datura bedoeld? Tenminste, dat hoop ik, schijnt niet erg aan te raden te zijn.. Vooral je heel erg lang heel erg beroerd voelen en daar vervolgens de volgende dag niet heel gek veel van te herinneren, begreep ik.
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Om maar te zwijgen over dat het je 'staat van bewustzijn' niet veranderd en je dus niet door hebt dat je tript
 

Stonish

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Juin 2005
Messages
28
Het is nauwelijks leuk te noemen idd :grin:

Tenzij overgeven, niet kunnen pissen, terwijl je wel een hoop drinkt dankzij je cottonmouth, en een paar dagen simpelweg slecht zicht hier wel onder vallen ;)
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Ja KornieBoeBoe, waar heb je het eigenlijk over?? :smirk:
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Ja KornieBoeBoe, waar heb je het eigenlijk over?? :smirk:
'bollen' zijn voor een vlaming, wat 'pillen' voor een Nederlander zijn, XTC dus...
Wisten jullie trouwens dat Shulgin en kornuiten Ecstacy oorspronkelijk 'Empathy' wilden noemen, maar dachten dat het niet goed zou aanslaan, omdat ze veel mensen niet zouden weten wat het woord betekende. Ik vind het een veel betere naam eigenlijk...
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
XTC... wat tegenwoordig wordt verkocht als xtc is gewoon troep!! 12 jaar geleden had je goeie bollen.
tjaa die goeie ouwe tijd..... :crying: :lolwsign:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Klopt de XTC van tegenwoordig worden eerder speedpillen...

Echte MDMA is moeilijk te vinden...
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Dat valt toch wel mee, of ligt dat aan mij. Ik heb nooit echt in die scene gezeten, omdat ik het dan iets te veel drugs ga gebruiken, maar ik hoor juist van de meeste dat de pillen juist weer steeds puurder worden...
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
De effecten die ik van vrienden hoor hebben veel meer de kant van speed dan de kant van echte mdma...

Het kan zijn dat ze puurder worden en dat mijn vriende gewoon slechte pille krijgen, (ofwel gierig zijn en geen goede pille willen kopen)...

Time Will Tell...

Zelf denk ik dat het niet puurder zal worden aangezien de opbrengsten voor de dealer dan naar de klote gaan of de pillen moeten duurder worden (wat weer betekent dat dealer minder verkoopt)...
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Al die omnivoren die alles vreten wat drugs genoemd wordt verpesten de markt een beetje denk ik. Als iedereen nou wat kieskeuriger wordt en pillen laat testen... :iconhead:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Misschien zit in de huidige pillen teveel mdma waardoor het speed-effect de overhand neemt ?
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
ik denk eerder dat Marc gelijk heeft. Ze hebben onderzoek gedaan en er zitten bijna alleen nog maar medicijnen (bijv. Ritalin), piperazines, methamfetamines of bindmiddel in. En dan nog zijn er vrij veel pure pillen op de markt..
Speed is volgens mij zelfs nog een stukkie duurder tegenwoordig...
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
nee echt niet! k kan goede seed voor 10 euries de gram krijgen en voor mdma betaal ik toch iets van 20 neuro per gram. dus mdma is zo'n beetje 2 x zo duur!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Denk niet dat je naar de prijs moet kijken, ik kan mdma bijv voor minder dan 5 € krijgen.

Denk dat er heel veel mdma is geproduceerd, maar minder speed. Nu is het weer aan het veranderen, wordt er weer steeds meer speed geproduceerd, mdma produktie verhuisd naar het buitenland.

Mensen willen zwaardere pillen, dus wordt er steeds meer mdma in gestopt.
 

nimfie

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2005
Messages
18
het ligt er niet aan hoeveel MDMA je in een pil propt , het geeft toch nooit hetzelfde effect als een pil vol goeie MDA , veeeele beter
maar voor MDA vast te krijgen moet je al je bronnen kenne, want meestal is het maar zwakjes , of zelfs rommel waar je voor betaalt ..

de duifjes , die vind ik nou eens goed , stevige MDA

(van MDMA word ik ook suf en ga ik helemaal out , en van MDA blijf ik helder en kan ik volop filosoferen met de mensen rondom mij heen , heerlijk! )
 
Haut