Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou, Dennis had niet eens een bad trip, eerder een bepaald inzicht, waardoor hij binnen korte tijd enkele weken helemaal van de wereld raakte. Maar op de een of andere manier kwam hij toch weer terug.dat de horoscoop van mckenna niet veel goeds betekende.
op het moment van zen bad trip
dus eigenlijk is blijven hangen gewoon een soort shock van je bad trip ?
alzof je getraumatiseert bent ?
Enige kennis van wat anderen ervaren hebben, en wat je dus zo'n beetje kunt verwachten en wat het allemaal betekent. Als je geen benul hebt van ego-death, en je eigenlijk alleen maar wil dat de paddo's het tapijt wat laten golven, dan heb je een groot probleem als je "per ongeluk' een hoge dosis in neemt. Maar ben je enigszins bekend met de chakras, de onveranderlijkheid van het bewustzijn (het atma), de eeuwigheid van brahman, dat alles in het leven met elkaar verbonden is enz., dan is het allemaal niet zo verwarrend als je dat in de diepte van een paddo-trip voor je kiezen krijgt. Dan is het meer zoiets van "Oh ja, nu snap ik het, loslaten..." in plaats van "Neeeee dit kan niet!!! dit is te bizarrrr!!!! Laat het ophouden!!!"Mystieke concepten wat bedoel je daar juist mee?
Niet echt een invloed. Jij en die transit zijn één. Jouw leven en de planeetstanden zijn één. Er is geen verschil, behalve dat jij alles via jouw zintuigen ervaart, en je je dus vooral identificeert met het lokale deel van het universum: je lichaam, je naam, de stem in je hoofd en de dingen die je overkomen. Het verband tussen jouw leven en alles om je heen (dus ook de planeten) is niet zo duidelijk en voor de hand liggend, maar het is er wel.En hoe kan zo een transit enig effect hebben op een mens?
Ik kan je er niet van overtuigen. Maar door astrologie te leren kom je er vanzelf achter. Ook al wil je er niet in geloven, astrologie werkt. Raar maar waar.Ik ben precies niet echt zo'n gelover van dit?
Het spijt me maar ik moet chats en private messages tot een minimum houden i.v.m. RSI. Ik zou boeken vol kunnen schrijven als ik die RSI niet had.Mss kunnen we eens praten via msn, als je dit ziet zitten
Lion a dit:Mystieke concepten wat bedoel je daar juist mee?
En hoe kan zo een transit enig effect hebben op een mens?
Ik ben precies niet echt zo'n gelover van dit?
ZOF a dit:Lion a dit:Mystieke concepten wat bedoel je daar juist mee?
En hoe kan zo een transit enig effect hebben op een mens?
Ik ben precies niet echt zo'n gelover van dit?
Ik weet niet wat voor effecten het precies op ons mensen kan hebben, maar als de maan al sterk genoeg is om een hele oceaan aan water te verplaatsen, wat zou zo'n veel veel veel grotere planeet voor effect op onszelf kunnen hebben?
Think 'bout it