Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Beste trip ooit

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Monocerotis
  • Date de début Date de début

Monocerotis

Neurotransmetteur
Inscrit
19/2/07
Hier even een trip report van mijn beste trip ooit.

Ik ben zo'n 2 weken geleden begonnen met deze trip. Al direct voelde ik dat er iets met me gebeurde toen ik alleen al in de buurt was. Na een paar minuten was ik al volledig van de kaart. De piek is nu, na 2 weken, nog steeds niet bereikt maar ik heb al wel een aantal heel mooie inzichten gehad.

Ik ben euforisch alsof ik MDMA heb gehad, inclusief de ontzettende grijns die zich soms zonder waarschuwing op mijn gezicht aandient.

Er zijn momenten dat ik voor me uit zit te staren, en als ik achteraf terugdenk heb ik gewoon in een hele andere wereld vertoefd die draait om maar 1 ding. Hierbij is het voorgekomen dat ik niet meer of heel traag reageer op de "echte" wereld en de mensen daarin.

Ook zijn er nachten dat ik niet kan slapen door alles wat er met me gebeurd, alsof ik teveel of op een verkeerd moment speed heb genomen.

Als ik mijn ogen sluit kan ik haar direct weer zien alsof het LSD visuals zijn...

Verliefdheid!

Mijn lichaam is druk bezig dopamine, norepinephrine, adrenaline en serotonine te pompen op niveau's waar je u tegen zegt. Ik ben al ruim 2 weken aan het spacen en mensen vinden het nog normaal ook. Ik ben overtuigd, legaal high worden is zeker nog mogelijk!!! :)

Geplaatst: 22 Jun 2007 04:10

en

Ook zijn er nachten dat ik niet kan slapen door alles wat er met me gebeurd,

:P

Er is er een verliefd, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat is hij !
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
Hij leve lang, hoe ra, hoera
Hij leve lang, hoe ra!

Ik hoorde je helemaal hier zelfs zingen hoor, bedankt :). Nu moet ik alleen wel aan het werk, wordt nog wat vandaag :?.

Ik ben overtuigd, legaal high worden is zeker nog mogelijk!!!
Ja. Helaas is het via verliefdheid niet altijd 'on demand'.

High worden op basis van mystieke inzichten werkt veel beter. Want zolang de Zon schijnt, of je de Maan kunt zien, of een van de planeten als een heldere ster in de lucht te zien is, kun je verliefd omhoog kijken en je haar overeind voelen komen, terwijl je stem stokt en tranen over je wangen stromen...

hehehe verliefdheid

de kater is wel wat minder :roll:

Mijn mooiste trip was twee jaar geleden op een hele portie truffels in de Fenix in Sittard. Het was een filosofische, maar ook een zeer lachwekkende trip, waarbij een maat en ik steeds zwaar in de lach schoten door de zo overdreven serieuze manier van doen (tenminste zo leek het tijdens de trip) van de nuchtere mensen die bij ons waren op dat moment . Heb erna nog 3 keer op dezelfde hoeveelheid truffels getript van dezelfde smartshop, maar het gevoel van die ene speciale keer heb ik niet meer gehad helaas

Retour