Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

ayahuasca de beste bereiding

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion j-lazy
  • Date de début Date de début

j-lazy

Glandeuse Pinéale
Inscrit
16/12/05
na meerdere hallucinerende middelen genomen te hebben ben ik nu aangekomen bij ayahuasca. na hier erg veel over te hebben gelezen heb ik besloten heb pakket 1 van azarius.nl te bestellen. ik heb veel opgezocht over de bereiding en heb verschillende dingen gelezen. nou wou ik vragen zijn hier ervaren ayahuasca bereiders zo ja vertel me asjeblieft hoe je het het beste klaarmaakt.

I tried it, but you have to make sure you have enough, we bought some in the smart shop and used it, only got sick, and we called the shop and THEN he told us that it was a beginners dose we got, we had to use 3 times as much. what a bummer, and it is'nt cheap.

wat voor pakket hadf je dan als je drie van die pakketen nodig hebt zoek ik iets anders 1 pakket is 20 euro...

Neem om te beginnen eerst maar 1 pakketje hoor het is heel anders als paddo of lsd. Maal alles zo fijn mogelijk. Kook de poedres (2x) in een rvs pan met gedestileerd water en vitamine C ( dit omdat gewoon water mineralen bevat die invloed hebben op de werkzame stof) Kook het ongeveer een uur op een laag vuur. Filter het geheel en bewaar het water en kook het residu uit het filter nog een keer voor een uur.
weer filteren en de 2 hoeveelheden water samen voegen en inlaten dampen tot ongeveer 1 kop thee. En drink deze langszaam op.
nog een aantal tips en regels
1 Hou je aan het mao remmers dieet 12 voor en 12 uurna
2 Neem geen alchol of andere drugs in combinatie met maoremmers blowen kan wel
3 Zorg dat je niet alleen bent
4 Zorg dat er een emmer in de buurt is.
5 En zorg voor echt een hele relaxte omgeving (geen tv is niet prettig)

Je gaat waarschijnlijk overgeven en mmisschien aan de schijt maar vertrouw me dat hoort er allemaal bij dat is de reiniging van je lichaam.
Succes(lles anders ook wat ervaringen op het net)

volgens mij kostte die die ik had ook iets van 20 euro

in elk geval bedankt voor de tips ben nu een stuk wijzer. ik ga nog wat ervaringen op het internet lezen en kijk wat ik dan ga doen bedankt!

en anders moet je even googelen, op het net kun je de kruiden voor aya best een stuk goedkoper vinden, en waarschijnlijk ook een betere kwaliteid.

heb je suggesties? want inderdaad hier in groningen is het hele pakket alleen in de smartshops te vinden voor die 20 euro weet je zo een site waar je de kruiden kan kopen??

nou ik denk niet dat het me in dank word afgenomen om het hier een verkoop punt neer te zetten, maar ik heb een site gevonden waar je mimmosa voor rond de 25 euro per 50 gram kunt vinden en peganum harmala voor een paar euro voor 20 gram, en er zijn nog veel goedkopere plaatsen. gewoon even op google zoeken. is ook een mooie manier om nieuwe feiten over aya te ontdekken.

aah bedankt ik zal eens kijken wat ik ga bestellen.

Retour