Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ayahuasca anekdote

Supersaar

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2006
Messages
24
Nou ja anekdote... het was meer een mooi gesprek.

Ik kon het niet letterlijk verstaan, maar ving genoeg op om te begrijpen waar het over ging:

In de trein zaten naast mij een vader en zoon, beide met Indiaans uiterlijk.

De vader, met zijn lange zwarte en dikke haar, geweven trui en cowboyboots was zijn onderuitgezakte zoon
(jaar of 12, kortgekapt en air max) aan het vertellen over zijn (persoonlijke) Ayahuasca visions.

Met veel handgebaar en armgezwaai sprak hij over shamanen en magie, helende krachten en visioenen.

Maar de zoon, steeds verder verdwijnend in zijn treinbankje leek niet erg geinteresseerd. 'Maar dat kan toch
helemaal niet pap' hoorde ik hem op een gegeven moment zeggen. En: 'Is dat wetenschappelijk bewezen?'

Heel jammer dat het niet wat stiller in de trein was!
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Klinkt inderdaad wel interessant. Grappig idee dat wat veel mensen juist heel erg boeiend en speciaal vinden voor deze jongen juist helemaal niet zo interessant is.

Je zou er inderdaad bijna naast gaan zitten om ze stieken af te luisteren.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik denk dat ik noujuist met die vader zou beginnen te praten. ik vind het noujuist interesant om met mensen te praten die vanuit hun cultuur middelen nemen.
 

patilan420

Glandeuse pinéale
Inscrit
24 Déc 2005
Messages
190
well, what a pitty I know only few words in dutch :oops:

maybe translation posible?

danke well! :wink:
 
Haut