Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur.ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

aya

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dangoo
  • Date de début Date de début

dangoo

Neurotransmetteur
Inscrit
9/5/07
Dag menschen!

Kan iemand mij uit eigen ervaring vertellen waar ik de goede ingrediënten voor ayahuasca kan kopen? Azarius?

En in een notendop; wat uw ervaring daarbij was...

Kzou namelijk niet graag de kat in de zak kopen.

Dus als je mij iets kunt aanraden. Kzou het enorm appreciëren!

grtz

Dangoo

Ik weet dat azarius betrouwbaar is en dat je geen kat in de zak zult kopen. Misschien dat mensen met wat meer ervaring je een bepaald pakket aan kunnen raden, daar weet ik minder over. Ik dacht dat ik Jahvisions eergister iets hoorde zeggen over Aya pakket nummer 2 op azarius, maar ik kan me vergissen! :wink:

op het eigen forum van azarius zij rutger (van azarius) dat de huidige pakketen niet de perfecte balans tussen de mao remmer en de dmt houdende plant hebben, en dat ze bezig zijn om nieuwe pakketen samen te stellen waar dit beter bij is, dus mischien kun je beter wachten tot dat azarius deze nieuwe pakketen op de markt brengt?

He wil me er niet mee bemoeien natuurlijk. Er komen inderdaad ander pakketten bij Azarius. Probleem is dat er zo veel combinaties zijn dat het er moeilijk is om een paar goede recepten er uit te halen.

Zou zeggen doe je onderzoek online en bepaal zelf wat je wilt hebben. Je kan de meeste ingredienten (en veel meer) ook gewoon los bestellen.

klopt Entheonaut,

ik heb zelf niet veel ervaring hiermee maar dacht bij mezelf dat Mimosa Hostilis de beste bron voor nn-DMT is omdat hier relatief veel DMT in zit en minder van andere alkaloiden. Banisteriopsis caapi leek mij beter dan Peganum harmala omdat ik las dat van de tweede de misselijkheid echt irriterend kan worden + dat men beweert dat de tetrahydroharmine in Caapi een telepatisch effect geeft.

Ik weet alleen niet of de hoeveelheden in deze pakketten hoog genoeg zijn voor een goede trip.

skoeip a dit:
op het eigen forum van azarius zij rutger (van azarius) dat de huidige pakketen niet de perfecte balans tussen de mao remmer en de dmt houdende plant hebben, en dat ze bezig zijn om nieuwe pakketen samen te stellen waar dit beter bij is, dus mischien kun je beter wachten tot dat azarius deze nieuwe pakketen op de markt brengt?

Idd. :) best dan toch maar ff wachten.

Had dus blijkbaar deze topic op het Azarius-forum over het hoofd gezien. (en blijkbaar werd er toch wel min of meer een kat in de zak verkocht) :?

Maar ik ben er dus wijzer op geworden.

Mijn dank voor jullie reacties! :wink:

Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar.. duurt maximaal 2 maanden voordat de oude paketten zijn vernieuwd... staat ergens op 't azarius forum. Anders moet je ze maar even mailen.

Misschien moet dit topic naar het engels want Brewmaster weet vrij veel van ayahuasca, hij kan je adviseren welke combinaties bepaalde effecten geven.

Jahvisions a dit:
Misschien moet dit topic naar het engels want Brewmaster weet vrij veel van ayahuasca, hij kan je adviseren welke combinaties bepaalde effecten geven.

Nu dat je er zelf over begint :) dit was ook al enkele dagen in mijn hoofd aan het rond spoken.... Ik ben er namelijk ook zeer gefascineerd naar wat specifieke combinaties als effect te weeg kan brengen.

Maar ik had mij persoonlijk gericht op deze combinatie; caapi + viridis

Misschien wel een interresant idee dan om dit onderwerp in het Engels ter sprake te brengen .. als dit nog niet is gebeurd.

Retour